Het Grote Hypermotard Topic deel 6!

Zie dat het hierboven over motor hoezen gaat. Even een domme vraag: Kan je een Hypermotard 950 goed buiten stallen onder een hoes, ook in de winter? Of is dat echt vragen om problemen. Ik heb helaas geen berging.
 
Zou prima kunnen hoor. Veel garages bieden in de wintermaanden een winterstalling aan voor rond de 30 per maand. Al is het maar voor de koude maanden.. heb zelf ook een jaar de hyper noodgedwongen onder zeil gehad en ging prima.
 
Hij zal niet uitelkaar vallen of iets dergelijks. Enkel metaal en pastic delen zullen wat sneller verweren. Met een niet ventilerende hoes kan je misschien wat schimmel krijgen.
 
Vandaag wat onderhoud gedaan aan de hyper 1100 en bij het vervangen van de luchtfilter meteen boven en onder een extra gat geboord. Idee dat hij nu een stukje feller reageert. Binnenkort maar eens op een dyno :9~ Hier is hier erg stil. Is iedereen van zijn hyper af? Staan er regelmatig ook best wat te koop op mp.

Hier de Hyper eind vorig jaar te koop gehad.
Wel interesses maar helaas begaf de auto het dus die kreeg prioriteit :+

Nou geen straf om nog een jaartje op de Hyper door te rijden *O*
 
goeie, ga ik binnenkort is navragen bij Ducati Amsterdam.
Misschien morgen een ritje doen dan rij ik wel ff langs dus laat het je weten :Y
 
Ben zaterdag even bij Feiko van Ducati Amsterdam geweest en het gevraagd hoe het zit met LED.
Hij gaf aan dat de meeste setjes niet zullen passen omdat er vaak een module aanzit waardoor je het niet kwijt kan.
Dit zal dus wel de koelingfan zijn verwacht ik.

Zijn tip was om naar onderstaande lamp te kijken, die past gewoon in de bestaande fitting en gaf volgens hem 130% lichtopbrengst en is wit.
Hij was hier aardig over te spreken dus ik ga deze bestellen en heb 6 mei een afspraak staan voor wat anders dus dan zetten ze deze er meteen in.

Philips X-treme vision lamp

Webshop
 
Ben zaterdag even bij Feiko van Ducati Amsterdam geweest en het gevraagd hoe het zit met LED.
Hij gaf aan dat de meeste setjes niet zullen passen omdat er vaak een module aanzit waardoor je het niet kwijt kan.
Dit zal dus wel de koelingfan zijn verwacht ik.

Zijn tip was om naar onderstaande lamp te kijken, die past gewoon in de bestaande fitting en gaf volgens hem 130% lichtopbrengst en is wit.
Hij was hier aardig over te spreken dus ik ga deze bestellen en heb 6 mei een afspraak staan voor wat anders dus dan zetten ze deze er meteen in.

Philips X-treme vision lamp

Webshop
Zou leuk zijn als het wat is, ik ben erg sceptisch over die Philips lampen waar ze wit of meer licht beloven. Hoor het graag als het wat is!
 
Ik zie in de beide bovenstaande profielen Alkmaar en Alphen aan den Rijn.
Bij jullie is het toch nooit donker, waarom dan de behoefte aan feller licht :?











})
 
Uiteraard!
Ik ben nieuwsgierig of het ook beter staat, moet zeggen dat het me wel eens stoort dat stadsverlichting mooie witte ledjes zijn en start je de motor en dan krijg je zo'n standaard halogeen lamp..
 
Ik ben nog steeds going strong met m'n 1100 Evo SP Corse :)
Heeft het weer super gedaan in de Eifel een paar weken terug.

Geweldige fiets, vooral met de Biggelaar tuning (105 pk / 125 nm).

Stiekem loer ik nog wel af en toe naar een Streetfighter 1098 S.. Maar ik denk dat ik spijt krijg als ik de Hyper ooit weg doe.
 
Lastige keuze he :)

Hier inmiddels het 3e jaar in met mijn Hyper 950 RVE maar af en toe denk ik toch weer tijd voor wat anders.
Zou graag een paar pktjes extra willen hebben maar de funfactor en het stuurgedrag van de Hyper wil ik eigenlijk niet kwijt.

Wordt tijd dat er een Hyper komt met 140 pk ofzo :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan