Het Grote Hypermotard Topic deel 6!

Mooie RVE hoor *O*

Ik zit te denken mijne te verkopen...
Nu 2 jaar in bezit gehad en de kmstand staat inmiddels op 17k.
Tijd voor wat nieuws :)
 
Hier nog een recent plaatje van de RVE :9~

IMG-20220908-095052-412.jpg
 
iemand nog interesse in een cycleworks tank voor de 796/1100? Ik heb die van mij nog liggen. Eerst dacht ik nog wel een 796 te gaan aanschaffen, maar ik ben voor een ktm 690 enduro R gegaan.
De tank mag dus weg.
1665484347520.png


Ik heb ook nog een kentekenhouder van Lusuardiracing in de aanbieding. Met carbon fender.
1665484392695.png

En voor de reisliefhebbers heb ik ook nog een wit subframe met kofferrek. eventueel 2 nieuwe 48 liter Heavydutie koffers er bij.
Is wel alleen geschikt voor hypers met enkele demper. Zoals te zien op de foto.
1665484754930.jpeg

1665484807562.jpeg
 
Laatst bewerkt:
dat zijn 3 merken, welke types overweeg je? heb zelf aardig wat MV proef gereden en jaren een 910R gehad.
 
van MV zit ik te denken aan de Dragster 800 RR.
Heb dit altijd wel een mooie fiets gevonden en mocht onlangs even een paar uurtjes die van mijn collega lenen :9~
Moet zeggen dat dit heel goed beviel.
Maar ook heb ik op de V2 streetfighter gereden en ook dit was een heerlijke fiets.
Tuono V4 lijkt me ook wel wat maar vind ik qua design wat minder als de andere 2 opties dus waarschijnlijk valt deze af..
 
hoi ,past de kentekehouder op een 950 hyper ,zo ja wat voor prijs heb je in gedachten
geen idee of het op een 950 past. Zouden we moeten proberen. Kun je een foto maken van de bouten waarmee de excenter is geklemd?
complete set koste 300 euro. Mag voor 225 weg.
 
Vandaag wat onderhoud gedaan aan de hyper 1100 en bij het vervangen van de luchtfilter meteen boven en onder een extra gat geboord. Idee dat hij nu een stukje feller reageert. Binnenkort maar eens op een dyno :9~ Hier is hier erg stil. Is iedereen van zijn hyper af? Staan er regelmatig ook best wat te koop op mp.
 
Vandaag wat onderhoud gedaan aan de hyper 1100 en bij het vervangen van de luchtfilter meteen boven en onder een extra gat geboord. Idee dat hij nu een stukje feller reageert. Binnenkort maar eens op een dyno :9~ Hier is hier erg stil. Is iedereen van zijn hyper af? Staan er regelmatig ook best wat te koop op mp.
Dit weekend voor het eerst weer 2 ritten gemaakt, genieten!

Helaas wel een kleine olielekkage. Tijdens onderhoud het Carter aan de dynamo kant eraf gehad en bij 1 boutje lekt ie wat na een rit. Die moet er dus weer even af om de vloeibare pakking opnieuw aan te brengen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan