Het grote Kamperen op je motor deel 4 met je zak op de mat.

Ik rij niet vaak peage, maar als je het kaartje een beetje strategisch opbergt hoef ik daarna niet eens te stoppen. Altijd in dezelfde zak, dan hoef je bij de volgende ook niet te zoeken. Die 10 seconden die het kost om de handschoenen weer aan te trekken wachten ze maar even. Bij betaling even de creditcard er doorheen, zonder code en dergelijke, ben je binnen een paar seconden ook door.

Er zijn trouwens wel trajecten, richting Normandië bv, waar wel een stel van die poortjes kort op elkaar zitten. Dat vind ik wel irritant.
Nou, zeg dat. Ben eens met m'n vriendin van Noord Frankrijk naar Normandië gereden op een drukke zaterdag (niet zwarte gelukkig), man, wat heb ik die tolpoortjes vervloekt. Alleen maar file, waar zo'n tolpas je ook niet geholpen had (de file stond al vele kilometers voor de poortjes).
 
Ik rij niet vaak peage, maar als je het kaartje een beetje strategisch opbergt hoef ik daarna niet eens te stoppen. Altijd in dezelfde zak, dan hoef je bij de volgende ook niet te zoeken. Die 10 seconden die het kost om de handschoenen weer aan te trekken wachten ze maar even. Bij betaling even de creditcard er doorheen, zonder code en dergelijke, ben je binnen een paar seconden ook door.

Er zijn trouwens wel trajecten, richting Normandië bv, waar wel een stel van die poortjes kort op elkaar zitten. Dat vind ik wel irritant.
Dat heb je ook bij Biarritz net voor de Spaanse grens in Frans Baskenland.
Meerdere korte tol-passages achter elkaar. Super vervelend als je op de motor zit.

Ik ben toen via San Sebastian naar de Picos de Europa gereden met (vrijwel) zero tolweg.
Maar een N-weg is in uiterst ZW Frankrijk geen optie, omdat je dan hopeloos vastloopt in druk regionaal verkeer.
 
Ik was vorige zomer ook in Frankrijk en moest ivb met tijd ook over de Peage. Wat mij opviel was dat er vaak een motorpoortje beschikbaar was.
Ik was er ook niet tijdens de topdrukte, maar de voornaamste beperking was: handschoenen, pasje pakken/opbergen.
 
Ik was vorige zomer ook in Frankrijk en moest ivb met tijd ook over de Peage. Wat mij opviel was dat er vaak een motorpoortje beschikbaar was.
Ik was er ook niet tijdens de topdrukte, maar de voornaamste beperking was: handschoenen, pasje pakken/opbergen.
Viel me de laatste keer ook op inderdaad, misschien leren ze het ooit nog eens
 
Vandaag bij Jysk toch wel tien euro uitgegeven aan de welbekende kampeerstoel.
Wat een klein pakketje is het!

Thuis gelijk even proberen, kwaliteit is niet eens zo slecht.
Het zitten echter, tja, je zit niet op de grond, dat is het voordeel.
Echt comfortabel loungen is er echter niet bij, maar goed genoed om even te uh, zitten.

20210804_140636.jpg
20210804_141154.jpg
 
Kan aan de foto liggen, maar weet je zeker dat hij goed in elkaar zit? Niet dat je veel fout kan doen, maar lijkt of het midden van de zitting zo laag hangt.

Ik kan er altijd prima een avond lang bier op drinken op die stoeltjes trouwens
 
Kan aan de foto liggen, maar weet je zeker dat hij goed in elkaar zit? Niet dat je veel fout kan doen, maar lijkt of het midden van de zitting zo laag hangt.

Ik kan er altijd prima een avond lang bier op drinken op die stoeltjes trouwens
Zit- en ruggedeelte omgewisseld denk ik
 
nee als ik naar het mesh gedeelte kijk niet :
122231

Maar iets lijkt er inderdaad niet goed te zijn, ( heb zelf overigens ander merk, zijn geen stoelen voor lang gebruik maar wel lekker compact mee te nemen :D
 
Bij mijn Yisk stoeltje waren er op 2 "pootjes" de dopjes verkeerd op geschoven.
Kreeg de zitting er niet overheen.
2 pootjes voor de zitting waren de dopjes voor op de grond op gedrukt.
Dopjes er af getrokken, op de juiste pootjes gedrukt en klaar.
 
Vandaag bij Jysk toch wel tien euro uitgegeven aan de welbekende kampeerstoel.
Wat een klein pakketje is het!

Thuis gelijk even proberen, kwaliteit is niet eens zo slecht.
Het zitten echter, tja, je zit niet op de grond, dat is het voordeel.
Echt comfortabel loungen is er echter niet bij, maar goed genoed om even te uh, zitten.

Bekijk bijlage 1661689Bekijk bijlage 1661690
Ik heb het zelfde stoeltje.
Had hem nog niet uitgepakt.
Heb er ook een probleem mee.
Er zit een verkeerde knop op het frame om de hoes te bevestigen. Grrr.
Krijg de knop er ook niet af, zit muurvast. Hier had Yisk hem niet meer, heel eind voor rijden...
Maar met de tuf, dus leuk.
Nu maar terug om te ruilen.🏍️🐭😁
 

Bijlagen

  • 20210805_122149.jpg
    20210805_122149.jpg
    93,4 KB · Weergaven: 34
  • 20210805_124650.jpg
    20210805_124650.jpg
    153 KB · Weergaven: 29
  • 20210805_125008.jpg
    20210805_125008.jpg
    171,3 KB · Weergaven: 30
  • 20210805_125016.jpg
    20210805_125016.jpg
    237,8 KB · Weergaven: 33
  • 20210805_125038.jpg
    20210805_125038.jpg
    262,4 KB · Weergaven: 75
  • 16281613174852744387735098876634.jpg
    16281613174852744387735098876634.jpg
    173,5 KB · Weergaven: 34
Ik heb het zelfde stoeltje.
Had hem nog niet uitgepakt.
Heb er ook een probleem mee.
Er zit een verkeerde knop op het frame om de hoes te bevestigen. Grrr.
Krijg de knop er ook niet af, zit muurvast. Hier had Yisk hem niet meer, heel eind voor rijden...
Maar met de tuf, dus leuk.
Nu maar terug om te ruilen.🏍️🐭😁
Is hier in de buurt niet meer leverbaar.
 
Ik heb er ook een en heb hem zo inelkaar staan:
1628162970071.png

De poes vind hem heerlijk liggen, en ikzelf heerlijk zitten ;) Ik had ook nog de chinese variant besteld en dan de lange versie, die vind ik persoonlijk een stuk minder lekker zitten plus het feit dat deze gebouwd is voor zeer smalle chinezen. Ben zelf vrij smal maar die zit alsnog krap in de breedte.
 
Terug
Bovenaan Onderaan