En dat "onderzoek" van die "hoogleraar".Les 1 van de middelbare school natuurkunde...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En dat "onderzoek" van die "hoogleraar".Les 1 van de middelbare school natuurkunde...
Nikwax geeft aan max 2 kleding stukken tegelijkertijd.Bekijk bijlage 1944607
Even kijken hoe de Nikwax het doet. Twee jassen en een broek ontdaan van alle protectoren (wat een kutwerk is dat), en nu eerst wassen. Straks gelijk door met de impregneer.
Ben benieuwd. Het zal in ieder geval weer eens schoon en fris worden.
Warmtetransport vind plaats door conductie, convectie en/of straling.Was toch, zwaartekracht valt ?
Nikwax geeft aan max 2 kleding stukken tegelijkertijd.
Bij mij waren dat stukjes van het membraan.Het water in de trommel is inmiddels wel gewoon bruin, dus er gebeurt iets.
Als je wil mierenneuken , is het de lichaamstemperatuur en niet lichaamswarmte.Warmtetransport vind plaats door conductie, convectie en/of straling.
Als het in het onderzoek niet te meten was of witte kleding bij wandelaars bij 24 graden geen invloed had op de lichaamstemperatuur, doet dat niet af aan de algemene geldigheid.
Mensen zijn homoiotherm en regelen onder normale omstandighedende lichaamswarmte af op een constante waarde.
Verder zal een volledige lichaamsbedekking met kleding, zoals bij motorrijders, waarschijnlijk heel andere meetwaarden en conclusies opleveren.
toevallig heb ik die vandaag gekocht ben benieuwd hoe die bevaltAIRSTORM WP JACKET | Richa
Iemand ervaring met dit jack of iets soortgelijks?
Dan gaat het mij met name om de combinatie van een doorwaai jack met een regen voering.
Lijkt mij de ideale oplossing voor bijv een vakantie in Italië waar het erg warm kan zijn maar ook veel kan regenen.
In een ander jaargetijde kan dat best meevallen.toevallig heb ik die vandaag gekocht ben benieuwd hoe die bevalt
Warmtetransport vind plaats door conductie, convectie en/of straling.
Als het in het onderzoek niet te meten was of witte kleding bij wandelaars bij 24 graden geen invloed had op de lichaamstemperatuur, doet dat niet af aan de algemene geldigheid.
Mensen zijn homoiotherm en regelen onder normale omstandighedende lichaamswarmtetemperatuur af op een constante waarde.
Verder zal een volledige lichaamsbedekking met kleding, zoals bij motorrijders, waarschijnlijk heel andere meetwaarden en conclusies opleveren.
ja ga toch pas begin voorjaar rijdenIn een ander jaargetijde kan dat best meevallen.
Bij mij waren dat stukjes van het membraan.
Denk eerlijk gezegd wel dat dat de achterliggende beweeg reden is.Of was hij het membraan kapot als je meer dan twee kledingstukken tegelijk wast.
Ging toch om de eerste les bij natuurkunde?Warmtetransport vind plaats door conductie, convectie en/of straling.
Als het in het onderzoek niet te meten was of witte kleding bij wandelaars bij 24 graden geen invloed had op de lichaamstemperatuur, doet dat niet af aan de algemene geldigheid.
Mensen zijn homoiotherm en regelen onder normale omstandighedende lichaamswarmte af op een constante waarde.
Verder zal een volledige lichaamsbedekking met kleding, zoals bij motorrijders, waarschijnlijk heel andere meetwaarden en conclusies opleveren.
En eerste les bij biologie dan.Ging toch om de eerste les bij natuurkunde?
Gras is groen, behalve als het hooi heet?En eerste les bij biologie dan.
Geen ervaring, ken Acerbis ook helemaal niet van kleding maar wel van allerlei offroad plastic. De jas ziet helemaal niet zo gek uit. Geen thermovoering, kan je zelf je favouriete fleece jack eronder aan doen. 188 euro is ook een zeer scherpe prijs. Wel nog rugbeschermer toevoegen.
Ik ben inmiddels aan mijn tweede revit tornado. Ik vind het zalige all season jassen. t'is te zeggen, ik rij er zonder kou mee door tot 5°C. En het is wel degelijk een volle doorwaaijas. De onderjas is een gecombineerd thermisch en hydratexmembraan in één . In de revit 3 zou je dat ook over de jas snel kunnen aantrekken ( heb ik nog niet gedaan). Momenteel zit de thermische / membraan onderjas er uiteraard de hele tijd in. Maar op reis bij beter weer, starte ik s'ochtens vaak met de onderjas in de jas en tegen dat de zon echt warm wordt, gaat die er uit en heb je een zalige volledig doorwaaiende jas die toch AA gecertifieerd is. Ook de schouder , maar vooral elleboogprotectie van revit is heel comfortabel, en gaat toch diep door op de onderarm.Mooi spul, ja. Geen ervaring mee, maar wel erg nieuwsgierig. Ikzelf kijk al een tijdje naar de Rev'it Tornado 3. Het is een soortgelijke jas, met de kanttekening dat de Rev'it een AA-certificering heeft, en da's mij niet duidelijk van de Richa, WANT RICHA PUBLICEERT DAT NIET OP HUN WEBSITE (in grote letters sorry, ik hoop dat ze mee lezen). Edit: gevonden op de site van MKC Moto, de Richa is A-klasse.
Je link wijst trouwens naar de zwarte versie, is dat expres? Zo ja, wil je 'm niet in grijs/wit i.v.m. de temperatuur?
Vandaag daar ook eens langs geweest. Toen ik van de week crashte met mn oude Rukka broek met een snelheid van ergens tussen de 30-40 km/uur zat er een gat in de broek op het kontstuk. Viel me toch tegen. Als het iets harder was gegaan had ik nog steeds open gelegen.Gisteren voor de vrouw een textiel pak bij Restyle gekocht. Was een beetje sceptisch voor we er heen gingen, maar erg goed geholpen en de kleding is ook beter dan ik verwachtte. Vooral de vele ventilatie mogelijkheden en afwerking vielen mij mee. Zit nu zelfs te twijfelen om zelf ook daar een pak te kopen volgend voorjaar
Yep.Vandaag daar ook eens langs geweest. Toen ik van de week crashte met mn oude Rukka broek met een snelheid van ergens tussen de 30-40 km/uur zat er een gat in de broek op het kontstuk. Viel me toch tegen. Als het iets harder was gegaan had ik nog steeds open gelegen.
Leer is voor mij geen optie, dus wat zitten rondkijken naar slijtvaste stoffen. Opvallend dat zelfs behoorlijk dure broeken van 500D cordura zijn gemaakt ( niet de gelamineerde dus) terwijl restyle ze van 1000D maakt. Voor het vergelijk mn oude broek meegenomen en de 1000D voelt inderdaad dikker en steviger. Daarom die broek meegenomen. Ben benieuwd hoe die bevalt. Anders toch maar doorsparen voor iets van Stadler ofzo, hoewel uit onderzoek ook wel eens bleek dat prijs en bescherming niet altijd samenhangen. Iemand hier al eens gecrasht en verbaasd geweest over hoe weinig schade het pak had?
Ik heb ook een jas en broek van restyle. Prima spul! Hangen wel her en der was draadjes die je even moet afknippen maar verder top. Enige grote nadeel vind ik het regenmembraam wat ik in m'n jas en broek moet ritsen als het gaat regenen. M'n BMW streetguard jas en broek zijn gewoon waterdicht (ik weet t, een hele andere prijsklasse, maar toch) Neemt niet weg dat Restyle prima spul heeft.Vandaag daar ook eens langs geweest. Toen ik van de week crashte met mn oude Rukka broek met een snelheid van ergens tussen de 30-40 km/uur zat er een gat in de broek op het kontstuk. Viel me toch tegen. Als het iets harder was gegaan had ik nog steeds open gelegen.
Leer is voor mij geen optie, dus wat zitten rondkijken naar slijtvaste stoffen. Opvallend dat zelfs behoorlijk dure broeken van 500D cordura zijn gemaakt ( niet de gelamineerde dus) terwijl restyle ze van 1000D maakt. Voor het vergelijk mn oude broek meegenomen en de 1000D voelt inderdaad dikker en steviger. Daarom die broek meegenomen. Ben benieuwd hoe die bevalt. Anders toch maar doorsparen voor iets van Stadler ofzo, hoewel uit onderzoek ook wel eens bleek dat prijs en bescherming niet altijd samenhangen. Iemand hier al eens gecrasht en verbaasd geweest over hoe weinig schade het pak had?