Freaky-Guy
MF veteraan
't Leuke is dat ik nog geen frame heb, omdat ik bezig ben om te kijken voor een frame uit de US, UK of DE, zodat ik hem kan keuren voor motor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je moet die kickstart ook in de compressiestand zetten, en dat blok in één keer aantrappen
geen last van valse lucht?
Heb wel eens terugslag gehad van mijn oude 125blok, en ook enkele keren met mijn 140blok.Soms werkt dat inderdaad, maar als je dat gaat doen bij blokken met echt hoge compressie gaat het niet werken. Kijk maar de grotere (cross) motoren, die kick je ook niet zo willekeurig in elke stand (van de zuiger) aan.
Ok.. admittedly the extra air ports and stuff had me baffled initially.. they were clearly intake ports, but for what purpose, and which way were they meant to be routed?? One was clearly a choke intake port, the other was an air port, which it turns out can either be a port for oil injection when used on a smoker, or an extra air intake port to add to GY6 engines... After a heap of ****ing about, and the assistance of Sean01's suggestions, the ports were blocked off, the bike was kicked, fired straight away and settled to a steady idle. Win!!
bingo, na hooop gegoogel toch iets gevonden/lie en lucht dus... wss trekt die langs daar ook de valse lucht.. (dichtmaken die hap dus)
ik hou jullie op de hoogte...
Je zou je koppeling kunnen afstellen. Ik zou er eerst maar eens een nieuwe ketting opgooien, en daarna je koppeling afstellen. Heb je een koppeling op je krukas of op je versnellingsbak?
quote:
shivvver schreef op 31 januari 2010 @ 10:41ope, dat is geen probleem; heb je een voorbeeld van zo'n blok?
Lifan 140/150 idd Of Jialing GPX.