Het grote KTM topic !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
En hier is dan mijn KTM LC4 400 uit 1997, enduro-uitvoering:

ngamoktm4005ks.jpg


M'n KTM 620 supermotard laat ik later zien, want daar heb ik nog geen foto's van. ;)
 
De wegen zijn glad daarzo kan je ook aan achterband zien....(weinig bochten zou je denken)
Die gast ging ook stoer doen nadat ik foto had genomen en ging ook bijna op zijn plaat.
Geluidje joh echt knallen die pijpen mooi man.... :W
 
Hallo KTM vrienden,vraagje
Bij mijn 450EXC heb ik een compleet SM-set (nieuwe wielen+remmen)gekocht, maar ik gebruik dit niet. Is hier markt voor en past dit ook op ander KTM types en evt andere merken motoren?
 
wie weet of de voorpijpen van een 2003/4 model hetzelfde zijn als van een 2005/6 model?

is dus de 2005 kont op een 2004 model te zetten met een tussenstuk
en een extra demper, of is dit een hele andere voorbocht.
En dan bij een akra
 
Hallo KTM vrienden,vraagje
Bij mijn 450EXC heb ik een compleet SM-set (nieuwe wielen+remmen)gekocht, maar ik gebruik dit niet. Is hier markt voor en past dit ook op ander KTM types en evt andere merken motoren?
Denk wel dat er markt voor is, wat moet dat spul kosten dan?
Tis ook allemaal wel pas te maken waarschijnlijk.
Wat zijn de velg maten?
Heeel misschien dat ik binnekort wel interesse heb })
 
Denk wel dat er markt voor is, wat moet dat spul kosten dan?
Tis ook allemaal wel pas te maken waarschijnlijk.
Wat zijn de velg maten?
Heeel misschien dat ik binnekort wel interesse heb })

=17inch
Nog geen benul vwb €, was onderdeel van een package deal bij aankoop nieuwe KTM.
En is nog nooit gebruikt. Moet dealer nog vragen naar nieuwprijs, bij mij zal wel een stuk goekoper worden.
 
=17inch
Nog geen benul vwb €, was onderdeel van een package deal bij aankoop nieuwe KTM.
En is nog nooit gebruikt. Moet dealer nog vragen naar nieuwprijs, bij mij zal wel een stuk goekoper worden.
Ik bedoelde de breedte :)
4.25" heb ik op het moment achter..
Je zal wel 5" hebben ivm bredere achterbrug ga ik van uit.. :9~

Kwil ook zon machinetje (voor dr bij '( )
 
Hallo KTM vrienden,vraagje
Bij mijn 450EXC heb ik een compleet SM-set (nieuwe wielen+remmen)gekocht, maar ik gebruik dit niet. Is hier markt voor en past dit ook op ander KTM types en evt andere merken motoren?

ellow, ik zou die set maar wat graag overnemen van je (voor een nette prijs) ik zil deze dan in een ktm 380 exc frutten! vraag gelijk even of dat past met de bussen en dergelijke?

Ik hoor graag van je!

rico@actionfoto.nl
 
ellow, ik zou die set maar wat graag overnemen van je (voor een nette prijs) ik zil deze dan in een ktm 380 exc frutten! vraag gelijk even of dat past met de bussen en dergelijke?

Ik hoor graag van je!

rico@actionfoto.nl

Owneee he :o , je gaat de wegen toch niet weer onveilig maken he :P
 
Hier nog een foto van m'n KTM LC4 400:

ngamo400uitlaat2ki.jpg


Heb 't een paar dagen later toch maar weer terug veranderd, ik kreeg namelijk net iets te veel aandacht van onze blauwe vrienden. })
 
hallo KTM-rijders
ik rij zelf op een 520 en wil nu een lc4 erbij
en die ombouwen naar SM.
Nu heb ik de volgende vragen:
- zijn de frames van de lc4 alle jaren hetzelfde gebleven ?
los achter subframe en ophangingen ed.
- vanaf welk bouwjaar kun je het beste een lc4 kopen ?
ik heb bv. al weer ergens gelezen dat een blauw blok niet al te best is.
 
Zo ver als ik het kan beoordelen: zijn de frame's met dubbele oliepomp allemaal gelijk. En de frame's met enkele oliepomp zijn ook allemaal gelijk.

Als jij wilt kiezen (geld maakt niet uit?) dan zou ik voor een blok met dubbele oliepomp gaan. Nadeel daar van is wel weer dat er in de sloop niks te vinden is van die blokken en met enkele oliepomp meer dan genoeg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan