Het grote MF Bandit topic Mark XI

Status
Niet open voor verdere reacties.
ha nu weet ik het ook!
en ik had het goed geraden :+

oh dan woon je wel op een mooie plek. :)
dan hoef ik niet over de snelweg, rustig een stukje over de grebbeweg :Y
 
Laatst bewerkt:
motor is ook weer binnen bij mij... gister avond had ik niet echt rijd ervoor, maar vanavond wel.

kben alleen bang dat er toch wel veel meer schade is als ik al had verwacht, want zelf het slot van de buddy is omgebogen :s
ik krijg de buddy nog wel open enz. maar dus dat blok is gebogen. echt weird :S

maar ik zal jullie vanavond/morgen effe updaten erover.


kga hem ook nog proberen te starten... als dat maar goed gaat :P
 
Laatst bewerkt:
motor is ook weer binnen bij mij... gister avond had ik niet echt rijd ervoor, maar vanavond wel.

kben alleen bang dat er toch wel veel meer schade is als ik al had verwacht, want zelf het slot van de buddy is omgebogen :s
ik krijg de buddy nog wel open enz. maar dus dat blok is gebogen. echt weird :S

maar ik zal jullie vanavond/morgen effe updaten erover.


kga hem ook nog proberen te starten... als dat maar goed gaat :P

kijk maar uit dat ie niet ontploft! :P

en kom je zondag ook naar de klusmeet? je hebt genoeg te klussen denk ik zo :+
 
motor is ook weer binnen bij mij... gister avond had ik niet echt rijd ervoor, maar vanavond wel.

kben alleen bang dat er toch wel veel meer schade is als ik al had verwacht, want zelf het slot van de buddy is omgebogen :s
ik krijg de buddy nog wel open enz. maar dus dat blok is gebogen. echt weird :S

maar ik zal jullie vanavond/morgen effe updaten erover.


kga hem ook nog proberen te starten... als dat maar goed gaat :P

dat is wel raar, vooral omdat je motor op de rechterkant lag en niet op de linkerkant :?

ik wacht in spanning af, en anders zien we het inderdaad zondag wel! :Y
 
hehe, idd :P
das denk ik de gok die ik maar neem he... of zal ik dat niet doen? :Pkomen jullie maar hier naartoe... ik rij geen meter met dat ding

doe maar niet. ik kom het blok graag voor 5 tientjes ophalen
want je weet immers niet of hij het nog doet of niet
dus 5 tientjes is al best veel
maar ik ben de kwaadste niet :)
 
dat is wel raar, vooral omdat je motor op de rechterkant lag en niet op de linkerkant :?

ik wacht in spanning af, en anders zien we het inderdaad zondag wel! :Y

zo dacht ik ook al ja... ennuh, zien we zondag wel?? ik ben er niet bij hoor zondag :P

doe maar niet. ik kom het blok graag voor 5 tientjes ophalen
want je weet immers niet of hij het nog doet of niet
dus 5 tientjes is al best veel
maar ik ben de kwaadste niet :)

grappenmaker...

gewoon proberen, beetje avontuur mag wel in je leven ;)dan schuif je 'm toch?
of je rolt 'm

of je bind 'm achter je auto en rijd zo naar veenendaal

rollen _O- _O-

dat ding rolt voor geen meter man :P




ow btw:

@vester: ik heb maybe iets voor je... dat ding is bij jou een beetje beschadigd en bij mij volgens mij niet. volgens mij zat ie wel wat los, maar kdenk dat ie nog wel heel is(hoor je vanavond/morgen wel :P)... rara, wat is het?
het heeft wel jou/onze kleur dat dingetje...
 
@vester: ik heb maybe iets voor je... dat ding is bij jou een beetje beschadigd en bij mij volgens mij niet. volgens mij zat ie wel wat los, maar kdenk dat ie nog wel heel is(hoor je vanavond/morgen wel :P)... rara, wat is het?
het heeft wel jou/onze kleur dat dingetje...

een vliegtuig?

zo dacht ik ook al ja... ennuh, zien we zondag wel?? ik ben er niet bij hoor zondag :P

grapje :+

grappenmaker...
dan moet je hem dus gewoon starten :Y
 
rollen _O- _O-

dat ding rolt voor geen meter man :P

ik bedoel ook niet rijden zonder de motor te starten, maar gewoon echt rollen

rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant...

en dan weet ik zeker dat je de straat al uit bent *O*
 
ik bedoel ook niet rijden zonder de motor te starten, maar gewoon echt rollen

rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant, rechterzijkant, bovenkant, linkerzijkant, onderkant...

en dan weet ik zeker dat je de straat al uit bent *O*

he wat leuk alle 4de komma's hebben een mooi rijtje gemaakt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan