Het grote motorreut bij LIDL + ALDI + GAMMA topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oeh ik ga even langs de Lidl dus deze week, donderdag hopelijk betijds klaar op het werk, tanktas scoren en n onderbroek, scheelt me geklooi met n spijkerbroek steeds :X
 
Wie kent die portofoonset van de Lidl? Van 34,99, lijkt me wel wat voor mijn vriend en ik.
Ervaringen?? Beetje goed verstaanbaar, gaat het lang mee?
 
Wie kent die portofoonset van de Lidl? Van 34,99, lijkt me wel wat voor mijn vriend en ik.
Ervaringen?? Beetje goed verstaanbaar, gaat het lang mee?


Achter een flink windscherm tegen geringe snelheid werken ze wel denk ik.

Maar ik op SM en vriend op SS konden elkaar niet verstaan.


Ik heb ze nog liggen..... kopen? ;)
 
Achter een flink windscherm tegen geringe snelheid werken ze wel denk ik.

Maar ik op SM en vriend op SS konden elkaar niet verstaan.


Ik heb ze nog liggen..... kopen? ;)


Haha, nu slaat de twijfel wel toe... Mijn vriend heeft één oortje bij z'n tomtom rider2 en eigenlijk willen we fatsoenlijk met elkaar kunnen praten.
Nu hebben we dezelfde helm (ik weet, lekker unisex :P ) en die is behoorlijk windgevoelig en ruist behoorlijk, dus ik denk dat het dan niet handig is deze te nemen... Twijfel, twijfel...
 
Haha, nu slaat de twijfel wel toe... Mijn vriend heeft één oortje bij z'n tomtom rider2 en eigenlijk willen we fatsoenlijk met elkaar kunnen praten.
Nu hebben we dezelfde helm (ik weet, lekker unisex :P ) en die is behoorlijk windgevoelig en ruist behoorlijk, dus ik denk dat het dan niet handig is deze te nemen... Twijfel, twijfel...
ff goede oortjes erop solderen, dan werkt het setje prima. moet je dus wel ff prutsen (maar dat is sowieso aan te raden, anders heb je standaard 1m snoer aan je helm hangen als je je speakers en mic erin laat hangen.
 
Haha, nu slaat de twijfel wel toe... Mijn vriend heeft één oortje bij z'n tomtom rider2 en eigenlijk willen we fatsoenlijk met elkaar kunnen praten.
Nu hebben we dezelfde helm (ik weet, lekker unisex :P ) en die is behoorlijk windgevoelig en ruist behoorlijk, dus ik denk dat het dan niet handig is deze te nemen... Twijfel, twijfel...


Die twintalker moet je inbouwen in je helm, gaat niet met oortjes. ( vrij eenvoudig)
Thuis geprobeerd en we konden elkaar prima verstaan, dat is het probleem niet.

Maar eenmaal rijdend hadden we veel last van de windruis en het lawaai van onze motoren. ( ze zijn niet stil :+ )
Bij langzame snelheid gaat het, boven de 80 wordt het al heel lastig, snelweg hebben we niet geprobeerd maar ik denk dat dat helemaal niet te doen is.

Kwaliteit is dus niet geweldig, maar wij hebben die 2 setjes gekocht om het te proberen.
We hebben daarna ook geen communicatieset meer gekocht, we hoeven niet zo nodig te ouwehoeren. :+

Mocht je ze willen hebben, stuur me maar een pb dan krijg je ze voor een leuk prijsje.
Zo niet geef ik ze aan mijn neefje om als walkie talkie te gebruiken, want dat gaat wel prima. :P


PS Ik zie dat Riggard er wel oortjes opgezet heeft, het kan dus wel maar dan moet je ze er zelf opzetten. Standaard zitten die er niet bij.
 
Laatst bewerkt:
wat je kan doen is idd die standaard oortjes eraf knippen, dan kun je daar een aansluiting voor een 3.5mm koptelefoon aan solderen.
als je dan toch bezig bent kun je ook meteen die microfoon losknippen en er een aansluiting + stekkertje tussen maken zodat het los kan. het voordeel is dan dat je je microfoon in je helm kunt laten en alles zo lospluggen. setje goede in ear oordopjes erop en het werkt prima.

heb ik dus gedaan, heb het nog niet echt kunnen testen omdat ik bij het monteren m'n ptt knopje heb gesloopt, maar het geluid is dus vele malen harder met in ear oortjes. ga het waarschijnlijk morgen allemaal ff rijdend proberen met m'n vriendin.
 
Laatst bewerkt:
gisteren schoot bij mij de rits/lipje stuk van de tanktas. tas heb ik nu een paar maanden. Bij het begin stukje losgehaald en het lipje van de rits mee er weer opgezet en vastgenaaid.
Er zat waarschijnlijk iets te veel in mijn tas en ik had haast en trok iets te hard aan het lipje.
voor de rest doet die het goed.
 
ff goede oortjes erop solderen, dan werkt het setje prima. moet je dus wel ff prutsen (maar dat is sowieso aan te raden, anders heb je standaard 1m snoer aan je helm hangen als je je speakers en mic erin laat hangen.

of laten prutsen ;)
 
Vreemd dat ze alleen de lange onderbroek verkopen in plaats van een compleet setje!
Jammer, anders zou ik het wel eens willen proberen.
Nu ga ik maar naar de ANWB waar je voor ongeveer hetzelfde geld ook van dat soort ondergoed kan krijgen. Mits je lid bent van die club anders kost het je wat meer....

gr.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan