De 500 heeft wel ongeveer hetzelfde vermogen maar draait flink meer toeren dat moet je wel liggen.
Mweh.. niet echt. Dat vind ik het nadeel van de transalp op de snelweg dus. 500km/dag zonder centje pijn klinkt goed. Ik ga inderdaad eens op beide proefrijden, maar wel leuk om even wat ervaringen te lezen.
Ik ben over alles 200% tevreden maar over het zadel niet 100% tevreden na 1,5u een houten kont wat niet prettig is als je weet dat je nog 1,5u moet zitten maar het is het enigste nadeel wat ik kan vinden.Mweh.. niet echt. Dat vind ik het nadeel van de transalp op de snelweg dus. 500km/dag zonder centje pijn klinkt goed. Ik ga inderdaad eens op beide proefrijden, maar wel leuk om even wat ervaringen te lezen.
Gister de Bos uitlaat gemonteerd.. is iets stiller en er komt precies 86,6db uit zonder DB killer, Vandaag de K&N luchtfilter gemonteerd. Morgen maar eens test rijden.
Misschien heb je nog iets aan informatie van de lampen die ik heb gemonteerd: Rigid Industries - type Ignite FloodWie heeft er welke LED schijnwerpers bij gezet op de NC?
Wij hebben een S zonder beugel maar met valstoppen, dus op de beugel monteren kan niet
Ik heb een NC700 - CTX in de DCT uitvoering
Als je hem automatisch hebt staan kan je t ook beinvloeden met de flippers. Doe ik best heel veel. Vooral met ff snel inhalen.Hey NC-ers.
Ik heb een NC700 - CTX in de DCT uitvoering voor erbij overgenomen.
Maar wat een leuk hebbedingetje is dat zeg, geeft je ook zowaar een beetje een chopper gevoel tijdens het rijden.
En DCT rijden is heel relax rijden, wel in de MT modes zodat je via de flippers toch ook nog zelf kan schakelen.
In de AT - D modes schakelt die wel erg snel door naar een hogere versnelling, en in de AT - S modes schakelt die net iets te laat door, is wel leuk als je inderdaad ff Sportief met dat “700 / 60“ blokkie wil gaan rijden, kan die toch ook nog aardig meekomen met de grote jongens.
In het begin maakte ik eerst een knijpbeweging met m’n linker hand, maar dat wordt steeds minder omdat de bediening van de flippers ook aan de linker zijde van het stuur zitten.
En bij het stoppen en stilstaan wil ik ook nog wel een koppeling in knijp beweging maken
Bekijk bijlage 1512080