Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

Lijkt op een grafheuvel / gedenkmonument voor gevallenen ergens in Oostblokkistan.

Te weinig aanwijzingen om gericht te kunnen zoeken en ik ga niet in een verleden van iemand duiken.

Succes aan de anderen.
 
Laatst bewerkt:
:^
Weten dat TC800 al eens wat heeft rondgereden in het slavische ex-oostblok is voldoende.
Strax es een momentje monumentjes zoeken.
Dat standbeeld: Typisch Tito? Hopelijk niet Hoxha ...
 
Ik heb al eens een foto gepost van een brug in dezelfde stad..
Nou, ik ben bang dat ik ook het antwoord schuldig moet blijven. Geen idee waar ik het zoeken moet. Google afbeeldingen biedt geen oplossing, ook niet van een uitsnede van de foto. En dan zeg je wel dat je eerder een foto van een brug in dezelfde stad hebt gepost, maar je haalt de foto's weg als het is geraden. Dus dat schiet ook niet op, zo goed is mijn geheugen nou ook weer niet!

:)
 
Albanie had ik al ... Hoxha ... een paar posts terug.
Dat hokje naast die trap: enkel in Albanie en NoordKorea :+
De pilaren blijven zoek
Kosovo en Servie zitten daar ook nog tussen trouwens.

Maare .. isser SV?
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik op 29 maart al schreef: "Ik ben nou de hele Balkan zo'n beetje door geweest, maar :N "

Ik heb ik weet niet hoeveel monuments en statues voor Tito en Hoxha en WW2 doorgeakkerd,
de afwerking van die trap en dat hokje gaven al aan dat het in verwaarloosde staat verkeerde of onafgewerkt (leek), maar ik kan hem niet vinden.
 
Laatst bewerkt:
Had ik dus meteen goed.
Dus moet je verder zoeken :p ... "onbekende soldaat" in Albanees: "ushtari i panjohur" (voor zover het juist is, ik kan het niet tegenchecken). Goegelen tussen afbeeldingen en daar staat ie ergens op één van de eerste pagina's. Met Shkoder erbij: eerste hit.

(Ik geef toe dat Albanië een handige tip was 8-) :X )
 
Terug
Bovenaan Onderaan