Het grote "RARA, waar was ik?"-topic, deel 6

da's grappig, een foto van een verdorde graspol in Verweggistan weet iedereen in no-time te vinden, maar een knus dorpspleintje in Brabant is te moeilijk? maar laten we het wat makkelijker maken: op deze foto het zelfde plein uit een andere hoek met links het terras waarvandaan de originele foto is gemaakt en rechts een markant gebouw dat toch wel te vinden moet zijn......
Schermopname (167).png
 
Hmm kom ook uit Brabant maar moet toch ok effkes denken....moet voort zoveel terassen onthouden hahahaha
Mierlo niet heb ik heeel lang gewoond
 
Volgens mij is het al een dag of 10 mijn beurt. Sorry.
Een nieuwe. Niet al te moeilijk denk ik, maar dat krijgen we de vaart er weer in.
 

Bijlagen

  • wwi_20220602_1.jpg
    wwi_20220602_1.jpg
    168,2 KB · Weergaven: 43
@PS Sport Glide ; is er ook een plaats in Nederland die jij niet kent???

Maar dat is 100% correct. Nu nog de 'exacte' locatie graag.
Ik kon gisteren de foto ongeveer 100% nabootsen in SV, maar nu ben ik mijn eigen stekkie ook even kwijt.
Uiteraard is goed goed genoeg!
 
was eigenlijk niet zo moeilijk, op Google zoeken naar watertorens levert aanvankelijk niet de juiste op, maar watertorens in Zuid Holland laat de watertoren van Bergambacht als potentiële kandidaat zien.....verder zijn er maar een stuk of vier plaatsjes met A....L
ikga een nieuwe zoeken
 
Inderdaad niet heel erg moeilijk.

Anekdote:
We waren onderweg naar Scherpenzeel, om een lang weekend ergens te toeren waar we normaal niet gauw zouden komen. Ik had de navigatie aangesloten op een externe speaker, zodat ik de aanwijzingen niet in mijn helm zou horen, maar "door de buitenlucht". Gevolg hiervan: iedereen kon er van meegenieten. Halverwege de overtocht meldde Truus zich ineens met: "Verlaat veerpont," met hilariteit onder de aanwezige fietsers tot gevolg.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan