Het grote "RARA, waar was ik?"-topic, deel 6

Oftewel kom maar op... waar... een makkelijke deze keer uit de oude doos nog op mijn ZZR.

IMG_0276.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Kars
Te veel slechte verhalen. Lees het boek "400 brieven van mijn moeder" maar eens en je beeld over dat land verandert. Misschien wel mooi om te rijden maar nee mij zul je er niet zien.
 
Te veel slechte verhalen. Lees het boek "400 brieven van mijn moeder" maar eens en je beeld over dat land verandert. Misschien wel mooi om te rijden maar nee mij zul je er niet zien.
Even gekeken waar het boek over gaat. Dan de vraag hoe groot de kans is dat dit je overkomt? Zo lees je ook verhalen van mensen die omkomen bij een motorongeval, maar we blijven allemaal rijden en met plezier. Je moet natuurlijk niet het ongeluk opzoeken maar zoals met veel dingen. "De mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest"
 
Afghanistan was vroeger ook een zo'n land om ééns één keer in je leven te zijn geweest, of zelfs er te blijven hangen in zo'n hippie oord.

Of die landen waar nu de rode ster aan de hemel schittert..
 
Even gekeken waar het boek over gaat. Dan de vraag hoe groot de kans is dat dit je overkomt? Zo lees je ook verhalen van mensen die omkomen bij een motorongeval, maar we blijven allemaal rijden en met plezier. Je moet natuurlijk niet het ongeluk opzoeken maar zoals met veel dingen. "De mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest"
Ik heb een presentatie van hem gehad, dat gaf wel de doorslag. Er zijn zat andere landen te bezoeken die nog mooier zijn met minder corrupte regimes. Alle landen waar Islam heerst blijft ik gewoon liever weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan