Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is ook de rede waarom ik haast nooit meer voor de fun rijd, druk en hoop gezijk altijd.Gister rondje lekdijk gedaan, maar eigenlijk is dat helemaal niet meer zo leuk in het weekend. Veel te druk met wandelaars en fietsers. Wel een leuke foto laten maken
Bekijk bijlage 1620908
Ah das jammer. Hier in de regio zijn nog genoeg wegen waar ik me nog prima kan vermaken. Het scheelt ook dat ik onregelmatig werk waardoor ik overdag en doordeweeks lekker kan genieten van de Nederlandse wegen terwijl het merendeel aan het werk is.Dat is ook de rede waarom ik haast nooit meer voor de fun rijd, druk en hoop gezijk altijd.
Toffe foto Welke Leovince demper heb je eronder? Led koplamp, linkje?Gister rondje lekdijk gedaan, maar eigenlijk is dat helemaal niet meer zo leuk in het weekend. Veel te druk met wandelaars en fietsers. Wel een leuke foto laten maken
Bekijk bijlage 1620908
LeoVince Nero met carbon tip. Mooie uitlaat, met super geluid. De DB-Killer in de linkpijp heb ik verwijderd. Degene aan de uiteinde heb ik laten zitten. Zorgt voor een mooi, maar niet overdreven hard geluid.Toffe foto Welke Leovince demper heb je eronder? Led koplamp, linkje?
Dank je wel! Ik ga er eens naar kijken. Ali is leuk voor speeltjes, maar ik wil wel betrouwbare verlichtingLeoVince Nero met carbon tip. Mooie uitlaat, met super geluid. De DB-Killer in de linkpijp heb ik verwijderd. Degene aan de uiteinde heb ik laten zitten. Zorgt voor een mooi, maar niet overdreven hard geluid.
Koplamp is van Ledperf; Rond LED-koplamp voor Suzuki SV 650 X - 5 jaar Garantie
Vergeet ook niet de behuizing met pas ringen te kopen: Rond zwarte koplamp voor led projector voor Suzuki SV 650 X
Dan kun je hem ook in je orginele koplamp behuizing monteren. Heb je enkel de 2 binnenste koplamp ringen nodig.
Ze staat ook op AliExpress, maar ik weet niet of de kwaliteit en pasvorm daarvan goed is.
U gaat door voor de koelkast .als er iets krom is zijn het de binnenpoten. Het kan ook zijn dat het niet recht in de kroonplaat zit. Even alle bouten lossen behalve die in de bovenste kroonplaat. Even flink inveren en heen en weer rossen zodat alles zich recht kan zetten en daarna weer op moment vastzetten. Dan zou het allemaal spanningsvrij en recht moeten zitten. Als er iets krom is zul je dat ook merken met insteken van de wielas in de linker onderpoot, die niet 'lekker tegenover' zit in dat geval.
De populaire weggetjes zijn in t weekend niet te doen, gwn lekker door de week overdag doen(kan prima als student) en in t weekend de weggetjes tussen weilanden door etc
Heel veel mensen in Engeland rijden met delkevic. Schijnt echt dikke prima te zijn. Jammer van het e-keur inderdaad.Delkevic SV650 (1998-2002) bestellen
Delkevic uitlaat kopen voor je motor met laagste-prijs-garantie. Delkevic volledig systeem Oval RVS 450mm - SV650 (1998-2002)www.uitlaatstore.nl
Ook gaaf! Maar geen e keur en kwaliteit zal ook wel minder zijn gezien de prijs.
Als er vloeibare pakking tussen zit heeft deze al een keer eerder gelekt. Kan zijn dat je deksel dan ook een beetje krom is. Je kunt hem dan vlak schuren met een vel schuurpapier op een egale/ rechte tafel.Oké ga ik doen. Vandaag het deksel eraf gehaald, zag al meteen dat naast de O-ring er ook vloeibare pakking gebruikt is. Welke aanpak raden jullie aan? Ik heb al de pakking en vuiligheid van beide delen gehaald zodat ik langs beide kanten terug een schoon oppervlak heb. Ik ben misschien ook wel van plan om vloeibare pakking te gebruiken in combinatie met een nieuwe O-ring, om zeker te zijn dat alles goed afsluit.
Blijkbaar zijn de deksels ook van plastic en vervormen ze na een tijd waardoor er beide oppervlakken niet goed aansluiten op elkaar. Ik kan niet zeggen of mijn plastic carter van de koppeling vervormt is ja/nee. Wat doe ik best om zeker te zijn?
Eén van de plekken waar hij lekte, daar kwam de lak los (zoals op het motorblok), ik heb het oppervlak terug glad gemaakt met staalwol, is dit voldoende? Moet ik best alle lak wegschuren omdat er anders op microniveau relief blijft? Als ik met mijn vinger erover gaat voelt het wel glad aan.
Video:
Bedankt voor je reactie. Ik vermoed idd ook dat het deksel krom is en al eens eerder gefixt is op lekken. Hoe pak ik dit best aan? Ik heb best bang om mijn deksel naar de haaien te werken. Ik heb geen zeer rechte tafel die ik kan gebruiken. Welk schuurpapier en hoeveel moet ik er af halen?Als er vloeibare pakking tussen zit heeft deze al een keer eerder gelekt. Kan zijn dat je deksel dan ook een beetje krom is. Je kunt hem dan vlak schuren met een vel schuurpapier op een egale/ rechte tafel.
Check ook je koeling of je ventilator het wel doet en/of de sensor het wel doet. (Sensor is vaak kapot) Een overhit blok kan die vervorming van het deksel veroorzaken.
Ik zou een spiegel of een stuk gewoon glas pakken.Bedankt voor je reactie. Ik vermoed idd ook dat het deksel krom is en al eens eerder gefixt is op lekken. Hoe pak ik dit best aan? Ik heb best bang om mijn deksel naar de haaien te werken. Ik heb geen zeer rechte tafel die ik kan gebruiken. Welk schuurpapier en hoeveel moet ik er af halen?
EDIT: is een plexiglas plaat voldoende recht als vlak om het deksel recht te schuren? Plexiglas helder 4 mm 50x50 cm | Plexiglas.nl | Plexiglas.nl
Heb jij een idee waar ik een nieuwe sensor kan kopen? De temperatuursensor van de koelvloeistof doet het wel nog gewoon.
Bedankt!
Oké, voor het schuren van het deksel; doe je dit volgens een bepaalde techniek of is heen en weer schuren voldoende?Gewoon netjes kruislings aandraaien komt het deksel er ook recht voor. M'n vriendin heeft afgelopen zomer de motor aan de kook gehad, omdat de sensor voor de Fan stuk ging. Idiot light in het dash zou aan moeten gaan bij 115 graden. Naast dat dat bizar hoog is, is deze dus ook kapot. Anyways... Gevolg is dat het deksel nu krom/lek is door de warmte.
Korrel 200 en daarna korrel 400 is prima. Als je je hand eroverheen haalt moet het gewoon glad voelen. Idd een spiegel, plexiglas ect. Als het maar recht is.
Test voor je tempsensor: Laat je motor op een dag als deze 15-20 min stationair draaien. Als je fan niet aanslaat is er iets mis. fan slaat overigens aan op 95-97 graden. Check wel even met 5-10 minuten ofzo dat je radiator warm word. Blijft deze koud, is je thermostaat kapot...
Heen en weer lijkt mij voldoendeOké, voor het schuren van het deksel; doe je dit volgens een bepaalde techniek of is heen en weer schuren voldoende?
Ik heb op die website een uitlaat van Takkoni gekocht. Dat heeft wel e-keur. Het geluid (zonder DB) is echt fenomenaal! Het is ook de best uitziende uitlaat voor de SV als je mij vraagt. Kortom ik ben er zeer tevreden over
Bekijk bijlage 1621256