- 26 feb 2009
- 30.250
- 104.684
- Onderwerp starter
-
- #476
Heeft er iemand wel eens motorbanden met platte vlakjes gehad na een paar maanden stalling? Ik heb het met de auto gehad, maar de motor nooit. (?)
Nope, zelfs niet na 1 jaar. Mijn kont is al platter na een dag werken.Heeft er iemand wel eens motorbanden met platte vlakjes gehad na een paar maanden stalling? Ik heb het met de auto gehad, maar de motor nooit. (?)
Ok Thanks.Ik heb ze van bikelift. Die zijn stevig. Je zal de eerste niet zijn die zijn fiets op paddocks zet waarvan de kunststof wieltjes breken en de zaak ompleurt. Dus; koop een fatsoenlijke paddock.
Een hugger komt er bij mij niet meer op...Een hugger helpt wel hoor (als je die nog niet hebt), denk dat je dan wel eentje zou moeten selecteren die je wiel zo veel mogelijk bedekt. Ik heb er ook één op mijn verlanglijstje staan. Maar wil zelf eerst de vering aanpakken.
Zondag heb ik voor het eerst met de 650 op het circuit gereden. Ik had nu wat meer moeite met de zithouding (reed ook af en toe stepjes aan de grond), maar had ook wat meer laagjes aan onder mijn pak. En clipons ipv SBK stuur; de handvatten van die laatste staan hoger en dichter bij de rijder. Misschien zou dat mij helpen met mijn 158cm.
Wilbers heeft deze maand overigens een kortingsactie, ik ga daarvan gebruikmaken en een iets verlengde+verstelbare schokdemper kopen. Van de week bij Tijgers Leathers het zadel later verlagen en waar mogelijk smaller laten maken, zodat ik weer iets omhoog kan met de motor. ;-)
Oeps, welk merk hugger was dat? Kan me dat bijna niet voorstellen.
Heb er een keer eentje gesloopt in een diepe put op een behoorlijke verlaagde motor, die combinatie doe ik dus niet meer.
Je hebt zeker een tail tidy? Dat zal niet helpen met de motor schoonhouden. Maar zelfs met originele spatbord wordt bij mij het kontje van de motor helemaal vies.
Ik verhoog de motor uiteindelijk he. Comfort zal het niet geven, wel meer bodemvrijheid. Ik moet meer gaan hangen, maar reed uiteindelijk ook niet zo lekker meer, wetende dat ik op de uiterste hellingshoek aan het rijden was. Volgende keer aan werken.