Het grote Suzuki SV 650/1000/S/N Verzameltopic

Hoi, Ik ben in het bezit van een 2011 sfv 650 gladius met abs. Nu zou ik graag die lelijke grote joekels van voetsteun-schetsplaten vervangen. Weten jullie soms of de voetsteunen-schetsplaten van het huidige sv model passen? De frames lijken bijzonder veel op elkaar. En eveneens zou ik een achterschokdemper vervanging willen doen,iemand suggesties?ik zou dan wel rekening moeten houden met de abs module wat er vanboven vlak naast hangt. Groeten
 

Bijlagen

  • 20180613_193139.jpg
    20180613_193139.jpg
    343,5 KB · Weergaven: 0
Hier in het SV topic vinden de meeste de gladius een geflopt ding :+
Maar: je ken toch wel zien dat de ophanggaten van de schetsplaten totaal niet overeenkomen met de huidige SV, laat staan die van de K3-K8 generatie of het model uit 99… die frames lijke juist helemaal niet op elkaar..? Goed: dat buizenframe gedeelte boven het blok van de gladius lijkt nog wat op die van de huidige SV maar verder het komt gewoon niet overeen..

Dus nee is t antwoord.

Schokdemper: geen idee.. voor de K3-K8 is er een model van een ZXR6 (of 10..?) die daarop past.. maar geen idee voor de gladus.. je kunt dat beter vragen in het gladius topic, al is t daar zo dood als een pier..

Zo goed ? :j
 
Kk zou de schetsplaten (en de zijkappen op het frame) zwart spuiten of coaten. Dan vallen ze veel minder op.
 
Hier in het SV topic vinden de meeste de gladius een geflopt ding :+
Maar: je ken toch wel zien dat de ophanggaten van de schetsplaten totaal niet overeenkomen met de huidige SV, laat staan die van de K3-K8 generatie of het model uit 99… die frames lijke juist helemaal niet op elkaar..? Goed: dat buizenframe gedeelte boven het blok van de gladius lijkt nog wat op die van de huidige SV maar verder het komt gewoon niet overeen..

Dus nee is t antwoord.

Schokdemper: geen idee.. voor de K3-K8 is er een model van een ZXR6 (of 10..?) die daarop past.. maar geen idee voor de gladus.. je kunt dat beter vragen in het gladius topic, al is t daar zo dood als een pier..


Zo goed ? :j
Hulde voor dit antwoord. :}
 
Hier in het SV topic vinden de meeste de gladius een geflopt ding :+
Maar: je ken toch wel zien dat de ophanggaten van de schetsplaten totaal niet overeenkomen met de huidige SV, laat staan die van de K3-K8 generatie of het model uit 99… die frames lijke juist helemaal niet op elkaar..? Goed: dat buizenframe gedeelte boven het blok van de gladius lijkt nog wat op die van de huidige SV maar verder het komt gewoon niet overeen..

Dus nee is t antwoord.

Schokdemper: geen idee.. voor de K3-K8 is er een model van een ZXR6 (of 10..?) die daarop past.. maar geen idee voor de gladus.. je kunt dat beter vragen in het gladius topic, al is t daar zo dood als een pier..


Zo goed ? :j

Inderdaad denk dat zwartspuiten ‘t beste is. Maar die rode kap op het frame kan er ook af toch? Maakt het optisch ook mooier en rustiger.

Verder kan er beter worden gekeken nAr aftermarket rearsets maar dan ben je sowieso de passagier stepjes kwijt.
 
Verfraaien van de plastic plaat tegen het frame en de mega schetsplaten zal lastig worden, maar ik vind het wel een leuk uitlaatje 👍🏻
 
Dat dacht ik in eerste instantie ook, waar er zal wel wat lelijks onder zitten. Buizen die niet doorlopen en aan een plaat gemiglast zijn of zo.
 
Hier in het SV topic vinden de meeste de gladius een geflopt ding :+
Maar: je ken toch wel zien dat de ophanggaten van de schetsplaten totaal niet overeenkomen met de huidige SV, laat staan die van de K3-K8 generatie of het model uit 99… die frames lijke juist helemaal niet op elkaar..? Goed: dat buizenframe gedeelte boven het blok van de gladius lijkt nog wat op die van de huidige SV maar verder het komt gewoon niet overeen..

Dus nee is t antwoord.

Schokdemper: geen idee.. voor de K3-K8 is er een model van een ZXR6 (of 10..?) die daarop past.. maar geen idee voor de gladus.. je kunt dat beter vragen in het gladius topic, al is t daar zo dood als een pier..


Zo goed ? :j
Ik vind de frames toch sterk op elkaar lijken. Maar ja wie ben ik? Iemand die hier het topic even komt bevuilen, Natuurlijk is het sfv topic dood, maar het is wel nog hetzelfde motorblok, wielen achterbrug enz.. 😗
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240104_164617.jpg
    Screenshot_20240104_164617.jpg
    107,2 KB · Weergaven: 0
  • Screenshot_20240104_164324.jpg
    Screenshot_20240104_164324.jpg
    17,8 KB · Weergaven: 0
  • Screenshot_20240104_164424.jpg
    Screenshot_20240104_164424.jpg
    31,1 KB · Weergaven: 0
  • IMG_20240104_162729.jpg
    IMG_20240104_162729.jpg
    489,8 KB · Weergaven: 0
  • Screenshot_20240104_133012_com.ebay.kleinanzeigen.jpg
    Screenshot_20240104_133012_com.ebay.kleinanzeigen.jpg
    162,5 KB · Weergaven: 0
Ik twijfel of ik dit zal kopen… beetje jammer dat de verzendkosten en het inpakken €25,- zijn, vanuit Nederland?!?

IMG_1502.jpeg
IMG_1503.jpeg
 
Niet mooi (lees: lomp) , wel handig.
Een doos van 100x50x50 en max 10 kg kost €7,95 verzenden met PostNL op postkantoor. €25 slaat nergens op. Hoe komen ze daarbij?
 
Niet mooi (lees: lomp) , wel handig.
Een doos van 100x50x50 en max 10 kg kost €7,95 verzenden met PostNL op postkantoor. €25 slaat nergens op. Hoe komen ze daarbij?

Ik heb geen idee… slaat nergens op nee… en inderdaad niet handig denk ik zo. Laat ‘m dus maar aan mijn neus voorbij gaan 😝. Merci!
 
Of even vragen of ze het voor een normaal bedrag willen versturen als je de koelbox voor achterop graag wilt hebben. Handig voor als we een keer willen gaan picknicken tijdens de zomermeeting 🙂
 
hmm.. zomermeeting.. ja.. nou.. ik twijfel of ik de moeite nog neem om dit te proberen.. laatste 2x was de opkomst zeer mager.. wat ook niet helpt (inclusief ondergetekende) dat veel van de "oude club" hun SV inmiddels niet meer hebben.. op een paar die-hards na dan ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan