Het Grote SV650S 99-02 Topic deel 16 The Summer edition

Status
Niet open voor verdere reacties.

Uiteraard! *D

Zaterdag even een rondje maken langs een paar dealers/garages en kijken voor een andere motor. Dus misschien ben ik binnenkort SV-loos.. Of in ieder geval van model 99-02. Ik wil graag een motor waar ik wat rechter op zit, zit te denken in de richting van een Tuono of een SV650/1000 N (vanaf 2004-2005). Sowieso een 2 cilinder, niets gaat boven het geluid van een twin :9
 
zit zelf al rond te kijken. heb voor nu daytona 675 05+ op het oog. denk dat ik volgend jaar wel iets nieuws heb tussen mn benen :D
 
Je gaat niet eerst je SV ontgrenzen? O-)
Je mist dan wel wat hoor! :Y

ja, dat klopt. ben van plan om het NIET te ontgrenzen ivm marktwaarde.

er zijn niet zoveel 25kw fietsen OP kenteken en legaal berijdbaar zijn met een A2 rijbewijs. met de A2 stroom erbij is het best mogelijk dat ik de fiets kan verkopen voor de prijs die ik heb betaalt. dus zou zonde zijn dat ik nog extra betaal om het te ontgrenzen (200€ aan arbeid) dus.. ehum.. :)
 
ja, dat klopt. ben van plan om het NIET te ontgrenzen ivm marktwaarde.

er zijn niet zoveel 25kw fietsen OP kenteken en legaal berijdbaar zijn met een A2 rijbewijs. met de A2 stroom erbij is het best mogelijk dat ik de fiets kan verkopen voor de prijs die ik heb betaalt. dus zou zonde zijn dat ik nog extra betaal om het te ontgrenzen (200€ aan arbeid) dus.. ehum.. :)

Als ik jou was zou ik opzoek naar een andere dealer/garage. :Y Ik had mijn SV officeel op kenteken enz laten begrenzen voor 100 euro en 2 jaar later ook weer voor 100 euro op vol vermogen laten zetten.
 
Als ik jou was zou ik opzoek naar een andere dealer/garage. :Y Ik had mijn SV officeel op kenteken enz laten begrenzen voor 100 euro en 2 jaar later ook weer voor 100 euro op vol vermogen laten zetten.

naam? locatie?

zelf had ik bij motorcity amsterdam en motoport amsterdam een offerte gevraag hoeveel het zou kosten om het om te zetten. het verschillende misschien een tientje in het voordeel van motorcity.

B|
 
ja, dat klopt. ben van plan om het NIET te ontgrenzen ivm marktwaarde.

er zijn niet zoveel 25kw fietsen OP kenteken en legaal berijdbaar zijn met een A2 rijbewijs. met de A2 stroom erbij is het best mogelijk dat ik de fiets kan verkopen voor de prijs die ik heb betaalt. dus zou zonde zijn dat ik nog extra betaal om het te ontgrenzen (200€ aan arbeid) dus.. ehum.. :)

Maar de A2 rijbewijs is 35kw ipv 25 kw, zouden ze in dit geval dan niet eerder verder kijken naar een motor die wel in de buurt van de 35 kw zit?
 
Maar de A2 rijbewijs is 35kw ipv 25 kw, zouden ze in dit geval dan niet eerder verder kijken naar een motor die wel in de buurt van de 35 kw zit?

er zullen wel mensen zijn die _legaal_ verzekerd willen rijden op een afgeknepen fiets. Dus zonder een vermogensuitdraai,

maar misschien ga ik het ook nog vol vermogen maken en blijven rijden. merk het wel :D
 
Als er ooit nog een keer een meeting komt, je mag wel proefrijden op die van mij :)
Die staat op kenteken ook begrensd, maar is vol vermogen, moet dat nog laten aanpassen :P
 
ja, dat klopt. ben van plan om het NIET te ontgrenzen ivm marktwaarde.

er zijn niet zoveel 25kw fietsen OP kenteken en legaal berijdbaar zijn met een A2 rijbewijs. met de A2 stroom erbij is het best mogelijk dat ik de fiets kan verkopen voor de prijs die ik heb betaalt. dus zou zonde zijn dat ik nog extra betaal om het te ontgrenzen (200€ aan arbeid) dus.. ehum.. :)

Dit is onzin,

Toen ik de mijne kocht was hij 25 kW terwijl ik een A rijbewijs heb, dealer heeft ECU gratis gewisseld maar zou anders maar 50 euro gekost hebben.
Tevens staat die van mij nog steeds als 25 kW op kenteken, mocht volgens de dealer en zou inderdaad een verkooppunt zijn als ik hem weer inruil / verkoop.

Om hem namelijk weer 25 kW te krijgen is alleen een ECU swap nodig en niet wederom de officiele herkeuring.
 
Dit is onzin,

Toen ik de mijne kocht was hij 25 kW terwijl ik een A rijbewijs heb, dealer heeft ECU gratis gewisseld maar zou anders maar 50 euro gekost hebben.
Tevens staat die van mij nog steeds als 25 kW op kenteken, mocht volgens de dealer en zou inderdaad een verkooppunt zijn als ik hem weer inruil / verkoop.

Om hem namelijk weer 25 kW te krijgen is alleen een ECU swap nodig en niet wederom de officiele herkeuring.

heb geen ecu, kleinere sproeiers. verschil eerste/tweede generatie ;)

zag vandaag nog een gele in de buurt van Wognum
iemand van hier?
rond een uur of 4? zal ik wel zijn geweest, maar ben bij hoorn binnendoor gegaan en niet langs ognum gereden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan