Klopt, deze zijn van Two-Brothers Racing. Zitten mooi in het chroom nog, ik heb er zelf weinig aan.
Ik heb al een compleet systeem van Bos eronder zitten, van RVS. Ook aftermarket dus.
Ze zaten bij een partij SV onderdelen die ik 3 jaar geleden gekocht heb.
Volgens mij wel, op wat pakkingen na dan(voor de aansluiting op je cylinderkoppen). En de veren waar de demper en de bochten mee verbonden zijn.
Maar die heb ik nog genoeg hier(ik heb vroeger bij Jama/Laser gewerkt). Ohh ja, je moet, als je voor die demper die Roger liet zien gaat wel een klem en een beugeltje hebben natuurlijk. Om hem aan je passagier voetsteun gedoe vast te maken.
Ik weet alleen niet of dat afgezaagde stukje pijp er wel of niet op hoort, moet je even passen.
Als het er wel op hoort even laten lassen dus. Ik heb het namelijk niet gepast op mijn SV, maar is wel voor een SV gemaakt.
Is goed, ik hoor het wel.
In ieder geval veel plezier met je SV, ziet er goed uit.
De mijne had ook nog maar 24.000 achter haar kiezen toen ik ze kocht.
En gaat niet meer weg!
Nu staat er 32.000 op ongeveer, en elke kilometer genoten.
Ik zit even naar de foto's van je bochten te kijken. In principe heb ik genoeg aan de voorste bocht, klopt dat? En dat de andere twee bochten alleen nodig zijn voor dubbele dempers? Ik ben niet zo technisch
Ik heb mijn fiets nog niet op kunnen halen helaas. Vond het gisteren iets te gladjes
Komende week moet het lukken
Edit: Op de site van Two brothers racing vind ik de volgende uitlaatsystemen:
SV650S 2003 - 2009. LINK + Handleiding PDF
SV1000 Link + Handleiding PDF
Lijkt meer op de SV1000 bochten als ik dat zo bekijk. Zou het dan wel passen op mijn SV650S K2? Misschien alleen voorste bocht maar dan met het stukje pijp er weer op gelast?
93.520Roger, wat is de tussenstand?
aiaiai, ik loop achter!93.520
Gewoon 10W40 zonnebloemolie van Eurol. Daarop loopt ie als een zonnetje en geen zichtbaar verbruik.
Bij 102 dkm de volgende wissel, maar bij 95 dkm weer een update van de km-vorderingen.[afbeelding]
officieel elke 6 dkm toch?
Ook goed. Zoals Coert al zegt. We weten allemaal wat motorisch het zwakke punt van onze blokjes is, dus daar een beetje behoudend en met respect mee omgaan is belangrijk. Hoe je de boel behandelt (warm rijden, nooit te wéinig olie en niet op een andere manier 'mishandelen) heeft imo meer invloed dan dat je nou exact de intervallen aanhoudt....yup, ik zie het
Ik doe het eens in het jaar, dus 12k ongeveer
Ik neem gewoon geen risico, ik wil over 6 jaar nog genieten van mijn SV. Zolang als ik kan eigenlijk, ben er aan gehecht geraakt in die ruim 2,5 jaar dat ik haar heb. Lekker rustig warm rijden, en dan gas erop. Is er een termijn dat die brandstofleidingen vervangen moeten worden Roger?Ook goed. Zoals Coert al zegt. We weten allemaal wat motorisch het zwakke punt van onze blokjes is, dus daar een beetje behoudend en met respect mee omgaan is belangrijk. Hoe je de boel behandelt (warm rijden, nooit te wéinig olie en niet op een andere manier 'mishandelen) heeft imo meer invloed dan dat je nou exact de intervallen aanhoudt....
Ik zie trouwens dat mijn brandstofleidingen al bijna 5 keer over de verversingstermijn heen zijn