Het Grote SV650S 99-02 Topic deel 16 The Summer edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahahaha die heb ik ook nog wel liggen _O- .


Het plan is iets gewijzigd... heb een Hayabusa kroonplaat gemonteerd waarbij de handvatten hoger zitten :$ .

13256032_995798877182750_5459422867121836979_n.jpg


En ik heb mijn voorspatbord + buddy seat cover in de juiste kleur gespoten.

13319857_995798873849417_3206865796994261041_n.jpg


DnLKPLH.jpg
 
Laatst bewerkt:
Iemand als is eerder zelf beugeltjes gemaakt welke de grote beugel afdekken.

Ik ga de pasagiersbeugel eraf halen, maar deze beugeltjes zijn los nergens te vinden of ook weer erg geprijsd. Heb dus een stuk aluminium en dit ga ik vermaken dat de gaten zijn afgedekt. Als dat lukt daarna maken van een stukje staal :)



Gister ook de undertail gespoten, deze gaat er morgen onder. Even kijken hoever ik alles moet afzagen van de oude taartschep. Dan een kentenhouder maken en is ze klaar.

Klaar voor 2,5 week oostenrijk over 4 weken! Nu al zin in.
 
Goeiedag mensen,

Ik ben de vriend van Emmol. Een tijdje geleden is haar SV (eerste generatie S) in elkaar gelopen door een verrot big-end lager. Diverse reanimatiepogingen mochten niet baten waardoor we genoodzaakt waren de motor en donor-motor in onderdelen te gaan verkopen. Destijds is dat al aangegeven hier, toen door Emmol zelf. Ik ga de laatste loodjes doen.

Aangezien we een echte MF baby voortgebracht hebben is het voor ons tijd geworden te verhuizen en dus moet de schuur nu echt leeg. Mocht iemand nog interesse hebben in onderdelen, ik heb de volgende zaken thuis nog liggen die voor een zacht prijsje weg mogen:

valbeugels
standaard uitlaat
tellerset
spiegels
snelheidsopnemer
rvs bochten die gelast moeten worden
2 sets remklauwen waarvan 1 met rvs leidingen
remhendel en koppelingshendel
koppelingskabel
kettingset (5000km oud)
2x jiffy
heelplates
2x duovoetsteunbeugelset
duozadel met gaten erin voor givi top-plaat
duo greep
radiateur fan
radiateur deksels (n)
2x draadboom (s+n)
cdi
carb-set
2 sets bobines
armaturen set met gasrol en choke
2x schokdemper
2x achterlicht

Dus mocht je nog iets willen vervangen, als reserve willen hebben of mooier willen maken, grijp nu je kans :P

Je kunt me een pbtje sturen als je interesse hebt. De prijzen zijn erg zacht maar daar komen we wel uit denk ik ;)
 
Geen SV baby? wat jammer nou :9

Gefeliciteerd en succes met het verhuizen! *O*

Btw wat is het voor een tellerset (en het aantal km's)?




Ojja en leeft SuperSV650S eigenlijk nog? _O-
 
Laatst bewerkt:
Geen SV baby? wat jammer nou :9

Gefeliciteerd en succes met het verhuizen! *O*

Btw wat is het voor een tellerset (en het aantal km's)?

Thanks! En het is geen SV baby, maar we hebben elkaar wel 7 jaar geleden via mf ontmoet. Draadje hierover is nog wel ergens terug te vinden denk ik :P

De tellerset is er een van een eerste generatie SV650 S. KM stand was (gegokt) ongeveer 45.000km. Maar km weergave is digitaal en alles ligt al los dus ik kan het niet even voor je nakijken helaas.
 
Mochten er nog mensen een andere demper willen, ik ben net wat moois tegen gekomen:
Suzuki SV 650 1998-2002 - Roadsitalia - ROADSITALIA
Vooral die projsix titanium. Een titanium demper met carbon endcap en e-keur: €240
Het is dat de Mivv er bij mij al onder zit, anders kocht ik er zo een.

Edit: ander idee, bochten van een cagiva raptor pakken. Moet vast wel pas te maken zijn. Dubbele uitlaat op je sv650 *O*
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen weekend niet gereden maar de undertail pas gemaakt.

Vanavond wouden we even toeren deed de km teller het plots niet meer... ... Toeren wel, eerst de odo teler ook maar die gaf daarna ook de geest. Toeren bleef wel werken.

Iemand een idee wat het zou kunnen zijn. Motor staat nu in de schuur, heb er nog niet naar gekeken. Morgen avond ff zoeken, wellicht heeft iemand hier wat aanknooppunten.


Edit: ZOEKFUNCTIE gebruiken. Dat had ik eerder moeten doen dan dit berichtje type. Zie zojuist een berichtje van BIKER OF AMSTERDAM uit 2014 (feb) ik ga morgen de rotor is nakijken.
Ik vind het zo vreemd gezien ik de cdi heb los gehad en sinds toen het niet meer werkt.

Morgen meer info!
 
Laatst bewerkt:
Is het voorwiel er recent uit geweest? Rotortje van de speedo sensor komt nog wel eens een beetje verkeerd te zitten bij het terugplaatsen, en daar blijft dan weinig van over.

Zonde dat je niet hebt kunnen rijden, was superweer :]
 
Ik heb gisteren ook even van het mooie weer en een terras genoten.

Wil toch wel graag een keer samen met iemand gaan rijden gewoon relaxed en niet scheurend over de wegen ;).



Oh en gisteren achter een Lotus gezeten met bijna dezelfde kleur _O- .
 
Wss je rotortje kaduk, zelfde gehad. Dagje eed het 50/50 wel/niet. Volgende dag was het kaduk.

Je kunt het zelf kijken door je voorwiel eruit te halen de rotor te bekijken. Als het is afgebrokkelt/gemalen dan kun je even langs de dealer voor de betreffende onderdeel. Kost niet zoveel
 
Inderdaad. Vandaag het wiel er uit gehad en de rotor was aan grot. Zat geen tantje meer aan.

GELUKKIG zeg ik dan, snel gevonden namelijk. Was al bang dat er elektr. iets kapot zou zijn. Nu gauw onderdeel bestellen en komend weekend rijden we weer.

Thnx so far.
 
Hallo mensen,

ik ga beginnen met mijn a2 rijbewijs en wil graag een sv650 eerste generatie kopen op 25kw.
Nu heb ik een paar vragen:
- hebben jullie aankooptips?
- ik wil er graag een onderkuip of bellypan en rear hugger onder, waar kan ik deze kopen voor een schappelijke prijs?
- hebben jullie verder nog tips?

bedankt alvast!
 
tip:
Snel je rijbewijs halen _O- *O*

waarom op 25 kw, en niet 35 kw?

Mijne staat ook op 25 KW op kenteken, en heb ook een fully faired :+
eigenlijk is hij helemaal niet 25 KW

Wat vind je een schappelijke prijs. en wat voor km stand wil je?

deze motoren kunnen nog wel eens een big end probleem hebben.
Maar dat hoor je zodra de motor gestart is.

Gewoon zorgen dat de motor koud gestart wordt, zonder problemen. en er kan eigenlijk niet super veel mis gaan

belly.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

kmstand onder de 50.000. Ik wil iig 25kw op kenteken, kan ik later nog 35kw van maken.
Max dat ik wil uitgeven is 2000 inclusief op 25/35 kw zetten.
Waar heb jij de onderkuip vandaan?
 
Hallo,

kmstand onder de 50.000. Ik wil iig 25kw op kenteken, kan ik later nog 35kw van maken.
Max dat ik wil uitgeven is 2000 inclusief op 25/35 kw zetten.
Waar heb jij de onderkuip vandaan?

Ik heb hem zo gekocht *O*
En voor 2000 heb je een heel mooi exemplaar hoor!
mijne was 4 jaar terug 2750, met 18.000 op de teller.
was inclusief bellypan en 25 KW op kenteken, bij een dealer weg!

EDIT:
Als ik zo kijk zijn ze in waarde gestegen! :o
 
Laatst bewerkt:
Ik kocht die van mijn vriendin eind vorig jaar voor 1500,-. Dit was nog niet afgevoerd. Dit heb ik gedaan samen met Goedhart motoren. Kosten hiervan waren rond de 230/250€.

Als je handig bent kun je een undertail, hugger, kappenset kopen bij:
Ricambi-Weiss Motorradteile - Ricambi-Weiss Motorradteile

Daarnaast goed de tweedehands motorsloop site's in de gaten houden. Op de vorige pagina in dit topic kwam nog een hugger voorbij voor slechts 3 tientjes zwart gecoat.

Succes met je rijbewijs en daarna de zoektocht.
Laat je niet te snel overhalen direct de eerste motor te kopen. Er zijn er genoeg en de omloop in SV650's is best aardig viel mij vorig jaar op toen ik aan het zoeken was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan