Het grote Triumph Tiger topic deel 5 "The roar of the Tiger"

Ik heb alleen nog een volledig instelbare schokbreker te koop iemand hier interesse?

Ideaal voor gewicht 80-155 kg. Dus ideaal voor zowel alleen als met passagier rijden.

De veervoorspaning is hydraulisch dus je heb hem binnen een paar tellen ingesteld voor alleen of met passagier rijden.
IMG_20210510_182608.jpg
IMG-20210510-WA0007.jpg
IMG-20210510-WA0006.jpg
 
t is omdat ik er al een ohlins onder heb zitten. anders had ik het blind gedaan, wat een verbetering is het tov standaard shock, zie dat die van jou ook nog high/lowspeed heeft. 👍
maar ik wil geen ruzie thuis ;)
 
Bestel nummer zegt niks. Zeg niet dat het past. Maar alleen met meten is het weten. Ooit n kapot versnellingsbak tandwiel gehad. Ik mocht gelukkig mee kijken van de winkelier. En jawel hoor. Tandwiel lag in bakje met ander nr. Maar zelfde als mijn kapotte tandwiel.
 
Ik leg de vraag wel even bij Wilbers neer. Soms is alleen een afstand bus veranderen al genoeg.

Kom er even hier op terug.... 👌
 
Antwoord van Wilbers of een schokbreker van het oude model op het nieuwe (tiger sport) model past.

Kort samengevat nee.

IMG_20210519_133555.jpg
 
WEL EEN DUIDELIJK ANTWOORD! :)

Maar goed, die verkoop je uiteindelijk wel weer, succes.
 
Omdat ik hoofdzakelijk lucht/olie gekoelde motoren heb gereden zou ik wat advies willen over koelvloeistof. Ik wil deze verversen maar kreeg advies om er niet zomaar van de Action te gebruiken. Is er voor de Tiger speciaal koelvloeistof?
 
Zolang je maar geen verschillende kleuren door elkaar mengt, en koelvloeistof gebruikt, die geschikt is voor aluminium.
Ik gooi er G13 in, dat is de roze koelvloeistof.
 
Zolang je maar geen verschillende kleuren door elkaar mengt, en koelvloeistof gebruikt, die geschikt is voor aluminium.
Ik gooi er G13 in, dat is de roze koelvloeistof.
Oké. Is het verstandig om het systeem ook eerst te spoelen. Ik heb weinig vertrouwen meer in hoe mijn motor is onderhouden.
 
Ja dat is altijd goed, gewoon aftappen, vullen met water, warm laten draaien of rondje rijden.
Dan weer aftappen, komt er veel bagger uit? Herhaal deze procedure.
Als er mooi schoon water uitkomt, vullen met koelvloeistof en. :]
 
Koelvloeistof afgetapt. Blauw van kleur. Wel helder. Beetje roest bij de overdruk dop. Maar wat n gedoe zoals het verwijderen van de tank. Op zich niet zozeer om het werk. Maar die verdomde O.ringen van je benzineslangen moet je ook wel alvast in huis hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan