Het Grote Triumph Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bijna had ik ook een Truimph gekocht.

Samenvatting van mij poging tot het kopen van een 800XC non ABS

Het probleem is dat de 800XC non ABS nog altijd gewoon tekoop op de site van Truimph staat.
Dealer 1 geeft aan nog 3 blauwe? XC non ABS tekunnen leveren. Dealer 2 zegt gewoon groen, wit en zwart zonder ABS tekunnen leveren, “geen enkel probleem”.
We spreken een prijs af. Ik vraag naar de verwachte levertijd. Na navraag bij Truimph blijken er helemaal geen leverbaar meer. Dus vraag ik naar die 3 blauwe? :o Blauwe XC :o ??? Dat moeten we even uitzoeken. Antwoord dealer 1 is verkeerd voorgelicht :+ .

Ik heb er dan wel de buik van vol - :( -O- :( -O-
 
Waarom non ABS ? :?

Als je de fiets ooit verkoopt is ie minder gewild, en minder waard.... :Y

Die discussie ga ik niet aan.

Er zijn voor en tegen argumenten. Ik had volgens de dealers en Triumphs website (nog steeds) de keus. Ik koos voor de non versie.
 
Kan je nagaan, kostprijs zekering 50 cent. Kostprijs ABS €600.- Dat is snel verdient.




(ik weet wel dat hier iets niet klopt :+ )

Bedoelde het ook iets anders. :)

Ik heb nog eens een filmpje gezien van een allroad met ABS die van een berg via een pad met steentjes naar beneden wilde rijden. Dan snap ik ook wel waarom sommige mensen geen abs willen. Gaat namelijk niet zo goed.
 
Er is gewoon een menu optie voor om het ABS uit te zetten bij de Tiger 800 XC. Kan de zekering gewoon blijven zitten :) .
 
Laatst bewerkt:
Niet vergeten :)
full
 
Vandaag de mijne maar weer even om het Meer van Geneve uitgelaten :]

Was net voor de regen weer binnen Naja, regen, regen. verdwaalde druppels :P
 
Vandaag een proefrit gemaakt op een Tiger Sport.
Zag hem gisteravond bij Triumph Bollenstreek staan en meteen voor vanmiddag een afspraak gemaakt.

De smile op m'n gezicht vertelde meer dan 1000 woorden

[afbeelding]

Heb er vandaag ook op gereden. Vond het een saai hok :+

Het rijdt echt goed, maar het gaat allemaal (te) makkelijk. Op alle vlakken scoort dat apparaat goed, maar het blinkt nergens in uit. jammer.
 
Oi mates! :W

Ik dacht me hier ook maar eens te melden. Erik, 45 met een Speed Triple 1050.

P1020511.jpg


Ik post regelmatig mee in het Speed Triple-topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan