Het Grote Triumph Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
sinds kort de trotse eigenaar van deze beauty

Foto550-XXBWTDTM.jpg
 
Wouw niet slecht, opvallend kleurtje en een goeie dikke pijp!

Hoe rijdt ie?

rijd heerlijk ! 1 van de weinige motoren waar ik heel snel aan kon wennen
die dikke standaard pijp gaat er wel af !
heb een tors (high mount exaust )gekocht maar op 1 of andere manier past die niet

-O-
 
Stoere fighter hoor !

Triumph's worden maar weinig gebruikt als verbouw object valt mij op 8-)

Heb niet zoveel met de Rocket maar deze vind ik dus wel leuk :P



full
 
Alles wat je aan een motorfiets verbouwd of customized is een kwestie van persoonlijke smaak. Dus is het ook heel makkelijk om aparte en 'out of the box' creaties af te kraken omdat het je smaak niet is. Tis eigenlijk net als met kunst.....

Vooral in NL heerst toch het credo; doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg en dat is best jammer. Voorbeeldje; ik kocht ooit een nieuwe fiets en bracht hem meteen naar de spuiter; de dealer verklaarde mij echt voor gek want nu was hij niet meer origineel !
Ik zei alleen maar; de fiets bevalt me, alleen de kleur niet. Later zag ik een advertentie in een Frans blad dat je bij aankoop van deze nieuwe motor je deze in je persoonlijke kleur mocht laten spuiten. Daar is het dus een verkoopstunt/argument......
Zo'n extreem verbouwde fiets als de Rocket is ook niet mijn idee van ideale motor maar ik heb respect voor de bouwer "Who dares to be different" !

8-)
 
Alles wat je aan een motorfiets verbouwd of customized is een kwestie van persoonlijke smaak. Dus is het ook heel makkelijk om aparte en 'out of the box' creaties af te kraken omdat het je smaak niet is. Tis eigenlijk net als met kunst.....

Vooral in NL heerst toch het credo; doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg en dat is best jammer. Voorbeeldje; ik kocht ooit een nieuwe fiets en bracht hem meteen naar de spuiter; de dealer verklaarde mij echt voor gek want nu was hij niet meer origineel !
Ik zei alleen maar; de fiets bevalt me, alleen de kleur niet. Later zag ik een advertentie in een Frans blad dat je bij aankoop van deze nieuwe motor je deze in je persoonlijke kleur mocht laten spuiten. Daar is het dus een verkoopstunt/argument......
Zo'n extreem verbouwde fiets als de Rocket is ook niet mijn idee van ideale motor maar ik heb respect voor de bouwer "Who dares to be different" !

8-)
helemaal mee eens.
:W :}
 
Omdat iets "different"is hoeft het nog niet mooi te zijn !
Dus als iemand het afkraakt, is dat omdat die persoon ( ja ik in dit geval) het dus absoluut niet mooi vind.
Dit is hetzelfde recht als iemand die het dan wel mooi vindt.
Dus ook al is het out of the box , het ziet er gewoon niet uit!
My opinion and thats my right!
 
Laatst bewerkt:
Omdat iets "different"is hoeft het nog niet mooi te zijn !
Dus als iemand het afkraakt, is dat omdat die persoon ( ja ik in dit geval) het dus absoluut niet mooi vind.
Dit is hetzelfde recht als iemand die het dan wel mooi vindt.
Dus ook al is het out of the box , het ziet er gewoon niet uit!
My opinion and thats my right!
ook mee eens hahaha.
 
Stoere fighter hoor !

Triumph's worden maar weinig gebruikt als verbouw object valt mij op 8-)

Heb niet zoveel met de Rocket maar deze vind ik dus wel leuk :P



[afbeelding]
Ik vind hem ook wel leuk, maar in de praktijk istie waardeloos door te weinig grondspeling.
Ik zie zelfs dat de eigenaar zijwieltjes aan het blok gehangen heeft. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan