En ruiken.Maar je kunt natuurlijk wel gewoon Vespa’s kijken daar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En ruiken.Maar je kunt natuurlijk wel gewoon Vespa’s kijken daar.
Ah vet! Ga je met die ferry die voorheen vanuit Eemshaven ging?Ik rij op 2 juli met m’n GTS rond in Noorwegen, dus Breda met de klassieker sla ik over.
Je zegt het.En ruiken.
Ja, dat heb ik dus ook.Ik zou er niet aan denken om met zo een groep vintage Vespa's mee te rijden. Laat maar.
Klopt.Ah vet! Ga je met die ferry die voorheen vanuit Eemshaven ging?
Fabrieksopgave haal je toch nooit?Mijn GTS is inmiddels over de eerste 1000km heen.
Verbruik laatste keer gemeten 1:21,7 na extreem zuinig rijden (max 50 km/u, rustig optrekken en bijna niet remmen).
Na 117 km op een volle tank ging het lampje al branden. Tanken altijd met slang erin tot eerste klik om consistent te meten.
Met de beste wil van de wereld is beter dan 1:22 niet haalbaar.
Ik ga morgen bellen om een afspraak te maken voor de eerste beurt, en kijken of ze wat aan het verbruik kunnen doen.
Mocht het niet verbeteren, gaat hij de deur uit.
Bekijk bijlage 1883470
Nee, maar een verschil van 40/50% vind ik onacceptabel veel. Weet niet of jij tevreden zou zijn als je GTS maar 14 pk in plaats van 24 pk zou leveren, of maar 80 km/u haalt ipv 130.Fabrieksopgave haal je toch nooit?
Ik zou ook met met de Vespa naar Noorwegen maar door het gedoe met de boot en omdat ik toch wel erg opzag tegen de reisziekte geannuleerd. Nu maar op de grote brommer naar Italië/Frankrijk.Klopt.
Die gaat nu vanaf Emden in Duitsland.
De eerst en de laatste reisdag dus zo’n 300 kilometer te rijden.
Jouw verbruik is al de hele tijd gewoon niet normaal, veel te hoog.Mijn GTS is inmiddels over de eerste 1000km heen.
Verbruik laatste keer gemeten 1:21,7 na extreem zuinig rijden (max 50 km/u, rustig optrekken en bijna niet remmen).
Na 117 km op een volle tank ging het lampje al branden. Tanken altijd met slang erin tot eerste klik om consistent te meten.
Met de beste wil van de wereld is beter dan 1:22 niet haalbaar.
Ik ga morgen bellen om een afspraak te maken voor de eerste beurt, en kijken of ze wat aan het verbruik kunnen doen.
Mocht het niet verbeteren, gaat hij de deur uit.
Groot gelijk, er moet een oorzaak zijn … in ieder geval succesMijn GTS is inmiddels over de eerste 1000km heen.
Verbruik laatste keer gemeten 1:21,7 na extreem zuinig rijden (max 50 km/u, rustig optrekken en bijna niet remmen).
Na 117 km op een volle tank ging het lampje al branden. Tanken altijd met slang erin tot eerste klik om consistent te meten.
Met de beste wil van de wereld is beter dan 1:22 niet haalbaar.
Ik ga morgen bellen om een afspraak te maken voor de eerste beurt, en kijken of ze wat aan het verbruik kunnen doen.
Mocht het niet verbeteren, gaat hij de deur uit.
Bekijk bijlage 1883470
Dan moet er toch ook serieus wat mis mee zijn? Als die dubbel zoveel verbruikt?Nee, maar een verschil van 40/50% vind ik onacceptabel veel. Weet niet of jij tevreden zou zijn als je GTS maar 14 pk in plaats van 24 pk zou leveren, of maar 80 km/u haalt ipv 130.
Daarnaast zijn er hier zat gebruikers die wel in de richting van de fabrieksopgave komen.
Ik ben mij ervan bewust dat een vespa300 niet is gemaakt om een wereldreis mee temaken en dus ook niet is gemaakt om uren op te zitten.
Ik heb goede ervaringen met Tiger Leathers in Den Haag, zij kunnen heel veelGoedenavond mede vespa rijders.
Ik rijd een vespa 300 gts met 2-delig zadel uit 2013 waarvan het leer op de zadel begint te scheuren door slijtage.
Ook vind ik het zadel niet echt lekker zitten na 30+ minuten.
Ik ben mij ervan bewust dat een vespa300 niet is gemaakt om een wereldreis mee temaken en dus ook niet is gemaakt om uren op te zitten.
Maar mijn vraag is waar zou ik mijn zadel opnieuw kunnen laten bekleden? En dat er meteen wat meer/beter schuim in word gedaan zodat het zitten weer wat fijner zal zijn?
Zijn vast wel vespa rijders die dit al hebben gedaan. Graag goede bedrijven en eventuele kosten.
Bedrijven waar ik van weg.moet blijven laat ook maar weten.
Alvast bedankt voor jullie tips
Nice dit bedrijf komt idd vaker oppoppen bij zulken vragen zal eens informeren.Ik heb goede ervaringen met Tiger Leathers in Den Haag, zij kunnen heel veel
Lijkt me een heel goede tip als je een op maat gemaakt en onverslijtbaar zadel zoekt. Maar wellicht niet goedkoop.Nice dit bedrijf komt idd vaker oppoppen bij zulken vragen zal eens informeren.
(...)