O ja, ook nog een afgevallen stapel kliklaminaat van de weg gehaald vlak na een scherp en heel kort s-bochtje... Je zal zo'n plaatje meepakken op de motor
[afbeelding]
Rits van motorjas onderweg met pensioen gegaan...
Als je nou gewoon "A20 29,6 Re" had gezegd had ze het wel begrepen...Hoe moeilijk kan het zijn..
A20 tussen de aansluiting met de A13 en de afslag centrum / SFG de zuidbaan die van west naar oost loopt dus Hoek van Holland richting Gouda. Bij hectometerpaaltje 29,6 Re.
Als ze dan nog niet weet waar het is dan houdt het voor mij echt op.
Kon je toen vliegen?
Heeft hij alleen AOW of ook een klein aanvullend pensioen? Of wordt hij zonder pardon geëuthanaseerd?Rits van motorjas onderweg met pensioen gegaan...
Er zijn twee type MP3. De één is juridisch een auto, de ander een motorfiets. Het grootste verschil is de afstand van de voorwielen. Die is bij het motorfiets model net smaller dan 45cm, dat maakt het voor de wet één wiel en dan mag je wel doorrijden bij het bord C6 :-)
Heeft hij alleen AOW of ook een klein aanvullend pensioen? Of wordt hij zonder pardon geëuthanaseerd?
Vanmorgen op de A12 weer een lampje die met zijn BMW-tje iedereen ging aanduwen. Ik zat in blik en zag hem met een groot snelheidsverschil naderen.Ik had naar rechts gewild om hem te laten passeren maar met een nogal bruuske zwaai ging hij naar de rechterbaan. Als ik alsnog naar rechts was gegaan was het kantjeboord geworden. En dat terwijl hij mij niet eens rechts kon passeren ivm een auto die we naderden.
Paar auto's verder er maar langs gelaten, bij werkelijk elke auto op de linkerbaan werd er nog geen 4 meter afstand gehouden in de hoop dat ze maar snel zouden opschuiven
Denk dat ik die ook al wel eens gezien heb tussen Gouda en Utrecht, kansloos figuur iig. De bwm die ik wel eens tegenkom heeft ook een handje van rechts inhalen, over puntstukken en verdrijvingsvlakken rijden, etc.A12 vanaf Utrecht richting Bodegraven en een BMW GS aangekleed alsof hij drie keer achter elkaar de Mount Everest ging beklimmen?
Vanmorgen op de A12 weer een lampje die met zijn BMW-tje iedereen ging aanduwen.
Het hangt ook van de snelheden af: als iedereen 80 of 90 rijdt kun je filteren,
Terwijl dat helemaal niet nodig is. Als iemand ten onrechte links rijdt, dan rij je er met grote snelheid op af, hoe hoger je snelheid hoe sneller ze aan de kant gaan. Maar kunnen ze niet naar rechts, dan heeft het geen zin ze te pushen. Vaak is dan de uiterst rechterbaan wel vrij, dan kun je er zo langs. Anders er ff achter blijven, met genoeg afstand, en niet midden achter maar links of rechts, dan heb je goed uitzicht en kun je tijdig remmen.
Het hangt ook van de snelheden af: als iedereen 80 of 90 rijdt kun je filteren, als ze 160 rijden dan gaan ze ook wel aan de kant als het kan.
Je ziet wel vaker motorrijders gewoon meesukkelen in de file. Als ik wil meesukkelen, dan ga ik wel met de auto.
Maar met 90 filteren is bijzonder lomp. Juist dan zijn er blikkers die besluiten nog van baan te wisselen enzo. Je hebt dan niks meer te vertellen als het fout gaat.
Vanmorgen op de A12 weer een lampje die met zijn BMW-tje iedereen ging aanduwen. Ik zat in blik en zag hem met een groot snelheidsverschil naderen.Ik had naar rechts gewild om hem te laten passeren maar met een nogal bruuske zwaai ging hij naar de rechterbaan. Als ik alsnog naar rechts was gegaan was het kantjeboord geworden. En dat terwijl hij mij niet eens rechts kon passeren ivm een auto die we naderden.
Paar auto's verder er maar langs gelaten, bij werkelijk elke auto op de linkerbaan werd er nog geen 4 meter afstand gehouden in de hoop dat ze maar snel zouden opschuiven