Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Ontopic:

Als voetganger _O- .
Kwam een auto idioot hard langs rijden, gaat vol op zn rem. Zet em in zn achteruit en volgas achteruit op het moment dat ik ging oversteken.
Dus ik riep vrij hard: yoooo. Gast in de ankers.

“Wat is er dan?”
Uhh je gaat volgas zonder te kijken achteruit?
“Ik zag je wel hoor!”
Uhhh dus je ziet dat er iemand gaat oversteken en dan ga je volgas achteruit?
“Ja!”

_O-
 
Ik zei ook niet dat het nodig is, maar dat het praktisch is. De post direct voor je kan net de laatste post van de vorige bladzij zijn '(
En ik zei:
Als je het topic leest vanaf de laatste reactie zoals de meeste mensen doen heb je die reactie dan nèt gelezen. Als je dat alweer vergeten bent nadat je naar de volgende pagina bent gegaan heb je grotere problemen….. :+

'( '(
 
Als voetganger _O- .
Kwam een auto idioot hard langs rijden, gaat vol op zn rem. Zet em in zn achteruit en volgas achteruit op het moment dat ik ging oversteken.
Dus ik riep vrij hard: yoooo. Gast in de ankers.

“Wat is er dan?”
Uhh je gaat volgas zonder te kijken achteruit?
“Ik zag je wel hoor!”
Uhhh dus je ziet dat er iemand gaat oversteken en dan ga je volgas achteruit?
“Ja!”

_O-
Had dan doorgevraagd waarom die je dan wilde aanrijden _O-
 
Zal wellicht steeds minder gaan worden.

Ik heb een podcast geluisterd op fully recharged met de CEO van Ford over software in auto's.
Legacy fabrikanten hebben te maken met minimaal 150 software fabrikanten en terwijl legacy auto fabrikanten 0,0 kennis hebben van software integratie moeten ze wel al die 150 fabrikanten op één lijn zien te krijgen.
Zelfs al zouden ze die software technisch kunnen aanpassen naar hun eigen eisen dan mag dat niet omdat dit inbreuk zou maken op het IP van die makers.

Daarom zie je nieuwkomers alles vanaf de grond zelf gaan maken en gaat ook Ford alle oude componenten die hun eigen software gebruiken uit faseren voor de nieuwe modellen en dan wil je ook geen geleuter van Apple of Android in de software van je auto hebben.
Dus toch complexer dan ik denk? :/
 
Hij heeft even vriendelijk en begripvol naar haar geknikt, terwijl hij vroeg of ze hulp nodig had })
heb 112 gebeld wist het ook ff niet meer.

daarna lekker doorgereden naar mijn werk


hoop haar volgende maand weer te zien in de berm met haar eigen auto of weer met een andere leenauto


eerst ff rest van de maand met vakantie *O**O**O*
 
Het valt me op dat er niet meer wordt doorgereden (door anderen O-)): op 80-km wegen wordt er met een vaartje van 60 km/u gereden; op wegen waar 70 km/ u is toegestaan wordt vrijwel niet harder dan 50 km/u gereden; vermoeiend hoor …..

Maar vandaag wel een mooi rondje Zeeland gereden; weer 235 km erbij *O*.
 
Top, op welke modellen? Ook op de nieuwste Fireblade?
Alleen op de nieuwste Goldwing modellen
1686155111526.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan