Als er 1 uitfikt moet je bij een auto ook eigenlijk alle andere lampjes ook vervangen, omdat het andere lampje een "klap" krijgt van die ene die dus uit fikt...Dan moet er toch ergens iets niet goed zitten? Als je om de 4K nieuwe bolletjes moet plaatsen? Moet toch een keer of 10 zoveel kunnen halen op een set bolletjes (ten zij je bolletjes van de A.C. Tíon monteert natuurlijk, dan kan ik 't me weer wel voorstellen).
Zoals ik al aangaf koop ik júíst altijd de iets duurdere Philips lampen (die 30% meer licht gevallen). Kosten volgens mij minder dan een tientje... gaan onwijs lang mee, en branden serieus feller dan goedkopere bolletjes.
Ik vond het vanochtend ook wel meevallen. Kijken hoe het vanavond is...Valt wel mee toch? Alleen vrachtwagens en geluidswallen zijn vervelend. Volgens mij is het geen windkracht 7.
Ik denk dat dat de werking van dat spul ook is. Door druppels zie je ook niks. Die krijg je van wax.Laatst deze spray gebruikt voor mijn vizier, gister dus goed mogen testen. Óf ik heb iets niet goed gedaan of het is bagger spul. Het was net of er een dun laagje water op mijn vizier bleef, ook direct na het 'swipen'. Heb de uiteindelijk zoveel mogelijk met het vizier open gereden. Erg prettig(denkt dat deze emoji ook wel aardig weergeeft hoe ik op de plaats van bestemming aankwam).
Vond de wind gisteravond ook wat heftig, maar dat had ook wel te maken met het slechte zicht.
Weet iemand hoe je de aangebrachte 'beschermings'laag weer goed van het vizier afkrijgt?
Met welke natuurkundige wet verklaar je dat? Ik heb dit nog nooit van gehoord, en kan eigenlijk geen reden bedenken waarom dat zo zou zijn?Als er 1 uitfikt moet je bij een auto ook eigenlijk alle andere lampjes ook vervangen, omdat het andere lampje een "klap" krijgt van die ene die dus uit fikt...
De wet van Meurpy.........Met welke natuurkundige wet verklaar je dat? Ik heb dit nog nooit van gehoord, en kan eigenlijk geen reden bedenken waarom dat zo zou zijn?
Ik denk dat dat de werking van dat spul ook is. Door druppels zie je ook niks. Die krijg je van wax.
Ik heb er zo ergens tussen de 2 à 3 honderdduizend kilometer opzitten op verschillende motoren. Nog helemaal nooit een kapot peertje meegemaaktGeen idee wat erin zat, allemaal tweedehands van waarschijnlijk jaren oud, maar ik heb ze er dan dus ook nog nooit uit hoeven halen
Normaal is wax echt wel aan te raden op je helm. Zonder wax is het een grote bende in een stortbui. Om nog maar te zwijgen van je hoeveelheid troep die op je helm blijft zitten. Overigens heb je geen speciale motorhelmwax nodig (het zal vast bestaan) maar kun je gewoon elke autowax gebruiken. De ene werkt beter dan de ander maar dat geldt voor elk product.