Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Net de motor opgehaald van een beurt. Nieuwe banden. Wat zijn ze weer lekker rond. Ik zwierde heerlijk over de weg door de windvlagen :] In scherpe bochten maar even niet de kneesliding techniek geoefend... :+
 
Vanochtend op de baan was het rustig, maar dan hebben we de inhalende vrachtwagens en de typische volvo rijder die met 100km/h op de linkerbaan de vrachtwagen die ook met 100km/h de andere vrachtwagen die 98km/h zit te rijden wil inhalen :(
Rot toch op joh!
 
Gisteren onderweg naar huis reed ik achter een Groene Skoda waarvan bestuurder naar een film zat te kijken tijden het rijden...

Dat is tegenwoordig heel gewoon, let er maar eens op hoeveel automobilisten gebiologeerd nar een telefoonschermpje zitten te kijken.
 
Op de terugweg naar huis woei het wel heel veel. Sterke windvlagen ook. Gelukkig is de VFR wat zwaar dus blijft ie lekker recht in de wind, alleen ik vloog er bijna af :')
 
Op de terugweg naar huis woei het wel heel veel. Sterke windvlagen ook. Gelukkig is de VFR wat zwaar dus blijft ie lekker recht in de wind, alleen ik vloog er bijna af :')


Dus een dikke buik trainen en een Beemer kopen:t
 
Vanochtend Alphen a/d Rijn, ik reed ingeblikt een rotonde driekwart, netjes knipperlicht aan. Van recht vooruit komt er een dikke papzak-motorrijder op een BMW RT en die gooit hem er zo voor terwijl ik al lang en breed op de rotonde was. Ik moest remmen en geef en ram op de claxon. Dat werd vervolgens beantwoord met een middelvinger?!? Waar heb je dan je verstand gelaten en wat voor een complete lul ben je dan?
Gelukkig was ik niet in a/d Rijn, en rijd ik ook geen BMW ... anders zou ik nog denken dat je het over mij had ... '(
 
Net de motor opgehaald van een beurt. Nieuwe banden. Wat zijn ze weer lekker rond. Ik zwierde heerlijk over de weg door de windvlagen :] In scherpe bochten maar even niet de kneesliding techniek geoefend... :+
Ik zeg altijd: als je zo veel verschil merkt met nieuwe banden, heb je te lang gewacht.O-)
 
Ik zeg altijd: als je zo veel verschil merkt met nieuwe banden, heb je te lang gewacht.O-)
Klopt wel/niet. Kennelijk rijd ik teveel rechtop :) Volgens de monteur kon ik er nog ongeveer 2000km mee verder rijden. Ik zei, vervang nu maar want anders sta ik er over een maand of 2 weer.
 


Gelukkig zijn er nog mensen waarvan de kinderen lekker op het achterraam mogen kliederen.
 
Op de terugweg naar huis woei het wel heel veel. Sterke windvlagen ook. Gelukkig is de VFR wat zwaar dus blijft ie lekker recht in de wind, alleen ik vloog er bijna af :')

Windvlagen tegen vond ik vandaag niet zo erg , die vlagen zijwind waren vandaag wat minder fijn met mn Tupperware-bak.

Ook lekker, een spontane hagelbui met 100 km/h in een flauwe bocht, na de bocht stopte de bui ook weer...
 
Vanavond van mijn werk op het TT circuit naar huis (Zwolle) gereden, en onderweg een paar dikke buien tegengekomen; met een enorm smerige vlagerige wind.... Ik was blij dat ik thuis was.... en dat ik niet op de Hayabusa was, maar op de Deauville....
 
Vanmorgen een autootje voor me van een (Pools) detacheringsbureau, die tijdens het rechtdoor gaan op een rotonde (via de weg, niet over het midden ;)) wel drie keer op zijn rem trapte... en dat terwijl er niemand voor hem reed... Daar ging mijn vloeiend genomen rotondetje -O-
Misschien vond ie dat ik te dicht achter 'm zat? Maarja, mooie droge rotonde... :] }) O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan