Maar je kunt toch de verzekering of jouw rechtsbijstand vragen een verklaring van de getuige op te vragen? Ik heb een soortgelijk geval gehad, alleen bij mij was het een bestelwagen en geen vrachtwagen.Het is mijn woord tegen dat van hem. Hij zegt dat hij er niks mee te maken heeft en niet naar links kwam. Politie reageert niet op mijn verzoek om het bij getuige na te vragen en sluit gewoon het onderzoek als eenzijdig ongeval.
tja, zo werkt het ook, maar de politie weer eens afzeiken is toch stoerder op een motor- forum.Maar je kunt toch de verzekering of jouw rechtsbijstand vragen een verklaring van de getuige op te vragen? Ik heb een soortgelijk geval gehad, alleen bij mij was het een bestelwagen en geen vrachtwagen.
De politie is wel geweest, zou rapport opmaken maar de verzekering van de tegenpartij had al uitbetaald voordat dat rapport er überhaupt was op basis van de verklaring van de getuige die mijn verzekering had opgevraagd.
dat kunnen die fransen dan weer niet lezen....
Je weet wel dat de benzine bovenin bijgevuld moet worden, en niet op het blok?Ik had al een afspraak staan bij de garage vanwege hoog benzine verbruik bij m'n BMW r1100r. Maar vandaag tijdens het rijden kwam er begon er benzine te borrelen bij de olievuldop. Dat zijn nou dingen die ik niet graag meemaak onderweg... Gelijk maar doorgereden naar de garage.
Oh maar ik had er juist slaolie in gedaanJe weet wel dat de benzine bovenin bijgevuld moet worden, en niet op het blok?
Dat dus idd en kleven als een malleAls ik zo’n Ram van ding zie, ben ik gelijk op m’n hoede.
Vrijwel alle keren dat ik directe interactie hebt met zo’n ding zit er een bestuurder in die je probeert plat te rijden.
De logheid van een vrachtwagen en de rijstijl van een gepimpte golf.
Vandaag meegemaakt, zoals eigenlijk altijd wel als ik op een weg met meer dan twee rijstroken terecht kom: een auto die me afsnijdt na mij in te halen. Zonder richtingaanwijzer, dat ook natuurlijk.
Ik zie het eigenlijk altijd al wel aankomen. Ben er ook vrijwel altijd op bedacht, wat dan ook resulteert in mijn duim bij en het gebruik van de claxon. Eventjes een korte toet eruit. De gedachte is dat de inhaler misschien in een moment van onoplettendheid een foutje maakt en daarmee bewust wordt van het potentiële gevaar wat hij zojuist heeft veroorzaakt en het de volgende keer wat beter wil doen. Eventjes attenderen op de situatie, niets meer.
Bekijk bijlage 1620240
Maar dat is veel gevraagd he. Een stukje zelfkritiek, eventjes reflecteren op wat we doen. Wat stel je voor dat we een fout maken. Dat is eigenlijk iets wat alleen anderen doen.
Voor de beeldvorming: we rijden over de 100 km/h (GPS snelheid) en dit is de GoPro op superview, equivalent van een 16mm groothoeklens. Dat wat ze gebruiken om je huis op Funda te zetten zeg maar. Dus hierboven lijkt het wellicht nog wel een veilige afstand, maar geloof me: dat was het niet.
En wat krijg je dan? Een gefrustreerd stuk vreten, boos kijkend en wild gebarend: "wat moet je dan?!".
Bekijk bijlage 1620242
Bekijk bijlage 1620243
In een tweede poging om duidelijk te maken waar het probleem lag heb ik 'm wellicht het idee gegeven dat ik vind dat hij een klein geslachtsdeel heeft.
Bekijk bijlage 1620244
Dat bedacht ik later pas, voor mij was de context duidelijk: afstand houden, en dat deed jij te weinig. Maar in beginsel waren daar natuurlijk al helemaal geen gedachten over bij de weledelgestelde heer in de bus.
Ik had al een afspraak staan bij de garage vanwege hoog benzine verbruik bij m'n BMW r1100r. Maar vandaag tijdens het rijden kwam er begon er benzine te borrelen bij de olievuldop. Dat zijn nou dingen die ik niet graag meemaak onderweg... Gelijk maar doorgereden naar de garage.
tweetakten lopen op 1:40, 2,8 liter olie isdus meer dan 100 liter bezine wil je aan 1 op 40 komenEn je blok in de soep. Olie smeert benzine niet.
Tweetakten hebben geen glijlagers.tweetakten lopen op 1:40, 2,8 liter olie isdus meer dan 100 liter bezine wil je aan 1 op 40 komen
Vaak ben je te bang
Daarom gaan ze ook zo lang mee.verrek da's waar, die zuigers zitten ook op rolbanen
..
Ik zie het eigenlijk altijd al wel aankomen. Ben er ook vrijwel altijd op bedacht, wat dan ook resulteert in mijn duim bij en het gebruik van de claxon. Eventjes een korte toet eruit. De gedachte is dat de inhaler misschien in een moment van onoplettendheid een foutje maakt en daarmee bewust wordt van het potentiële gevaar wat hij zojuist heeft veroorzaakt en het de volgende keer wat beter wil doen. Eventjes attenderen op de situatie, niets meer.
De pistonpen van mijn brommertje heeft toch echt een bronzen glijbus!Tweetakten hebben geen glijlagers.
Vandaag meegemaakt, zoals eigenlijk altijd wel als ik op een weg met meer dan twee rijstroken terecht kom: een auto die me afsnijdt na mij in te halen. Zonder richtingaanwijzer, dat ook natuurlijk.
Ik zie het eigenlijk altijd al wel aankomen. Ben er ook vrijwel altijd op bedacht, wat dan ook resulteert in mijn duim bij en het gebruik van de claxon. Eventjes een korte toet eruit. De gedachte is dat de inhaler misschien in een moment van onoplettendheid een foutje maakt en daarmee bewust wordt van het potentiële gevaar wat hij zojuist heeft veroorzaakt en het de volgende keer wat beter wil doen. Eventjes attenderen op de situatie, niets meer.
Bekijk bijlage 1620240
Maar dat is veel gevraagd he. Een stukje zelfkritiek, eventjes reflecteren op wat we doen. Wat stel je voor dat we een fout maken. Dat is eigenlijk iets wat alleen anderen doen.
Voor de beeldvorming: we rijden over de 100 km/h (GPS snelheid) en dit is de GoPro op superview, equivalent van een 16mm groothoeklens. Dat wat ze gebruiken om je huis op Funda te zetten zeg maar. Dus hierboven lijkt het wellicht nog wel een veilige afstand, maar geloof me: dat was het niet.
En wat krijg je dan? Een gefrustreerd stuk vreten, boos kijkend en wild gebarend: "wat moet je dan?!".
Bekijk bijlage 1620242
Bekijk bijlage 1620243
In een tweede poging om duidelijk te maken waar het probleem lag heb ik 'm wellicht het idee gegeven dat ik vind dat hij een klein geslachtsdeel heeft.
Bekijk bijlage 1620244
Dat bedacht ik later pas, voor mij was de context duidelijk: afstand houden, en dat deed jij te weinig. Maar in beginsel waren daar natuurlijk al helemaal geen gedachten over bij de weledelgestelde heer in de bus.
Ietsje meer gok ik, even opgezocht, het gat tussen de twee strepen zou 9m zijn, de strepen zelf 3m.Meter of 6?
Oke maat ik gooi m wel keer bij jou ervoor, als ik maar harder rij dan jij toch? ZebiMisschien vertekend het beeld van de cam maar alsnog vind ik je een piepert man !
Afsnijden is het rakelings voor langs kruisen.. dit is gewoon kort er voor gooien, gebeurd zo veel en ik zie het probleem niet aangezien die persoon harder rijd dan jij.
Als je verhaal wilt halen wees dan een vent en neem dat busje even mee naar een afrit of parkeerplaats en bespreek het daar.
Ik zie ook niet echt een gevaar voor zijn veiligheid.Misschien vertekend het beeld van de cam maar alsnog vind ik je een piepert man !
Afsnijden is het rakelings voor langs kruisen.. dit is gewoon kort er voor gooien, gebeurd zo veel en ik zie het probleem niet aangezien die persoon harder rijd dan jij.
Als je verhaal wilt halen wees dan een vent en neem dat busje even mee naar een afrit of parkeerplaats en bespreek het daar.
Is ook vet. Maar laat ons weten hoe ver je ermee gekomen bent!Oh maar ik had er juist slaolie in gedaan