Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Ik vind dat geen domme vraag. Vroeger had een BMW 325i een dikke 2,5 liter 6-cilinder. Tegenwoordig is dat een 2 liter vier-pitter met turbo of zoiets. De logische typeaanduidingen van vroeger zijn tegenwoordig niet meer toegestaan lijkt het wel.
En het ergste zijn die fantasienamen van sommige automerken: Opel Mokka, Dacia Duster enz. :r
 
Vandaag 6 rotondes achter een BMW aan gezeten die echt van mening was dat bij sneller was dan de zzp'er bus.
Je zou denken dat hij het na de 3de keer opgeeft, maar helaas B|
Dat soort sukkels: ik sta met motor of auto rechts bij verkeerslichten; links komt er een Aygo/Picanto/ander rugzakje staan. Bij groen trek ik rustig op, en verdwijnt het rugzakje in mijn binnenspiegel; volgende verkeerslicht dezelfde situatie; volgende stoplicht weer. Dan zit je echt niet op te letten 🙄. GA RECHTS RIJDEN, JE HOUDT IEDEREEN OP!!!!
 
Weer eens wat anders dan verhalen van motorrijders die overal het hardst rijden, het platst door de bocht gaan, en ander haantjesgedrag tentoonspreiden :+

En dan maar lullen over milieu, terwijl ze er met een noodgang de kilowattjes er doorheen jagen.
Die dan weer grijs en op het monument ook weer met kolencentrales opgewekt worden,door gebrek aan gas.
Op een verdwaalde na,die een zonnepark thuis heeft
 
En dan maar lullen over milieu, terwijl ze er met een noodgang de kilowattjes er doorheen jagen.
Die dan weer grijs en op het monument ook weer met kolencentrales opgewekt worden,door gebrek aan gas.
Op een verdwaalde na,die een zonnepark thuis heeft


Als jouw auto ook omgerekend 1 op 75 rijdt (of beter) mag je meedoen.

Niet iedereen in een BMW rijdt (nog) hard :j.

Die taak is overgenomen door Audi rijders
 
Laten we het zo zeggen als je ook maar half een beetje kunt sturen met een BMW dan rij je op rotondes ieder busje zoek zonder ook maar enige moeite de doen. Als alleen zo'n auto rijdt dan wordt je soms ook wel gallisch van al die hersendode busjes rijders die denken dat ze Verstappen heten.

Overigens hoe weet je of die BMW rijder wel moeite deed. Immers een busje ligt al op zijn kant in de berm voordat er bij een beetje BMW ook maar een bandje gaat piepen. Maar goed naast bevooroordeeld ben je wellicht ook helderziend.
:') Vroeger gepest door iemand met een busje?

Ik ga niet eens in op zo'n kansloze reply
 
Het is mij opgevallen dat dit eigenlijk alleen nog maar op gaat voor de kleinste modellen en voor de rest is dit zelfs doorgeschoven aan de pauper knock-offs van VAG concern. :+
En dat probeert dan heel irritant iedereen bij te houden c.q. ‘eruit’ te rijden. Vervelende types :(.
 
Terug
Bovenaan Onderaan