Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als ik jou was zou ik eens in het CB1 topic wat vragen stellen. Een maat van me heeft 2 CB1's verkocht aan iemand daar, een goede CB1 met wat werk en 1 die een kapotte koppakking had. Misschien heeft die wel onderdelen over.Terecht! Ik ben er nooit zo mee bezig geweest maar ga voortaan ook heel rustig over die ondingen.
Bedankt in ieder geval voor alle goede adviezen. Ben bang dat het repareren van de voorrem niet echt goedkoop gaat lukken, zeker omdat de schijf van zichzelf al niet meer recht was (licht voelbaar in remhendel) en nu echt aanloopt. Ik heb daarnaast de kennis niet om dat zelf te doen en onderdelen van de CB-1 zijn niet heel vet gezaaid. Naja, van het weekend eens even te rade gaan bij mezelf.
Terecht! Ik ben er nooit zo mee bezig geweest maar ga voortaan ook heel rustig over die ondingen.
Bedankt in ieder geval voor alle goede adviezen. Ben bang dat het repareren van de voorrem niet echt goedkoop gaat lukken, zeker omdat de schijf van zichzelf al niet meer recht was (licht voelbaar in remhendel) en nu echt aanloopt. Ik heb daarnaast de kennis niet om dat zelf te doen en onderdelen van de CB-1 zijn niet heel vet gezaaid. Naja, van het weekend eens even te rade gaan bij mezelf.
Nee, maar ik jou wel al eensHeb ik jou gespot?
Terecht! Ik ben er nooit zo mee bezig geweest maar ga voortaan ook heel rustig over die ondingen.
Bedankt in ieder geval voor alle goede adviezen. Ben bang dat het repareren van de voorrem niet echt goedkoop gaat lukken, zeker omdat de schijf van zichzelf al niet meer recht was (licht voelbaar in remhendel) en nu echt aanloopt. Ik heb daarnaast de kennis niet om dat zelf te doen en onderdelen van de CB-1 zijn niet heel vet gezaaid. Naja, van het weekend eens even te rade gaan bij mezelf.
Ik ben echt strondsjagarijnig. Gisteravond nieuwe grips en bar-ends op mijn motor gezet en daarmee de grootste schade van mijn vorige schuiver hersteld. Vanmorgen weer op de motor gestapt en nog geen 2 minuten van huis onderuit gegaan in een bocht naar rechts op vochtige klinkers.
Heb na de val daar nog even rondgelopen om te voelen, blijkt dat die t*fusdingen echt fucking glad zijn. Bar-ends weer afgebroken, rempedaal afgebroken, remhendel afgebroken en voorrem loopt aan. En ik ben het motorrijden helemaal zat.
Bijna een hele maand de glimmende kant boven gehouden..
Kan het niet zijn dat de vorkpoten een klein beetje in de kroonplaten zijn verdraaid? Dat controleren, en eventueel eventjes opnieuw richten kost niets, dus zou je iig kunnen proberen.Ben bang dat het repareren van de voorrem niet echt goedkoop gaat lukken, zeker omdat de schijf van zichzelf al niet meer recht was (licht voelbaar in remhendel) en nu echt aanloopt..
Man man wat is motorrijden toch fijn.
Had ik al gezegd dat motorrijden fijn is?
Spiegel van een auto geraakt bij het filteren, nou ja had ie maar iets meer ruimte moeten maken
Morgen 2x 150km rijden. 2C voor morgen dus lekker koud. Accu’s vd handschoenen blijven vanacht op de lader in ieder geval
Ik ben echt strondsjagarijnig. Gisteravond nieuwe grips en bar-ends op mijn motor gezet en daarmee de grootste schade van mijn vorige schuiver hersteld. Vanmorgen weer op de motor gestapt en nog geen 2 minuten van huis onderuit gegaan in een bocht naar rechts op vochtige klinkers.
Heb na de val daar nog even rondgelopen om te voelen, blijkt dat die t*fusdingen echt fucking glad zijn. Bar-ends weer afgebroken, rempedaal afgebroken, remhendel afgebroken en voorrem loopt aan. En ik ben het motorrijden helemaal zat.
Bijna een hele maand de glimmende kant boven gehouden..
Een heel waar punt., maar met deze buiten- en asfalttemperaturen krijg je sowieso geen warmte in je banden (lees: ze komen niet op de door fabrikant beoogde werktemperatuur), tenzij - misschien - je je voortdurend d.m.v. afwisselend rolling burnouts en noodstops voortbeweegt. Zeker met lichtere (massa) motoren kan het geen kwaad om daar rekening mee te houden, zware toerhokken zijn er door de grotere massa een fractie minder gevoelig voor.Niet om zout in de wonden te wrijven, maar het is niet alleen de schuld van gladde klinkers.
Het is nu behoorlijk fris buiten en je banden hebben in 2 minuten tokkelen geen tijd om op te warmen. Met warme banen was het waarschijnlijk geen enkel probleem geweest om door die bocht te rijden, mits je rijtechniek in orde is.
Niet om zout in de wonden te wrijven, maar het is niet alleen de schuld van gladde klinkers.
Het is nu behoorlijk fris buiten en je banden hebben in 2 minuten tokkelen geen tijd om op te warmen. Met warme banen was het waarschijnlijk geen enkel probleem geweest om door die bocht te rijden, mits je rijtechniek in orde is.
Daar krijgen we echt een goede naam van
Man man wat is motorrijden toch fijn.
VROEMMM
Wat een genot
Had ik al gezegd dat motorrijden fijn is?
?
Foutje kan gebeuren toch. Het was maar een tikje, niet alsof ik zijn spiegel eraf reed.
er zijn ook mensen die zuinig zijn op hun auto
Vandaag in file op A10 kom ik tijdens het filteren achter een politie motor. Ik denk mooi kan ik eens zien hoe je nou netjes filtert, omdat ik pas paar maanden rijbewijs heb. Viel toch wat tegen hij reed zeer langzaam 20-30 km/u max. Daarnaast bleef hij op gegeven moment zelfs stil staan om tegen automobilisten te praten, kon ik er ook niet langs :O. Gelukkig moest ik eerder een afslag hebben.
PS in het kaderen van de alarmlichten aan tijdens filteren, hij had ze niet aan.