Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

T gaat er ook om op wat voor manier t mij gevraagd wordt zo n gillende keukenmeid kan barsten wat mij betreft ,normaliter lijn ik m wel aan als ik volk aan zie komen ,maar onbeschoftheid beantwoordt ik t zelfde ,dan kunnen ze afsterven wat mij betreft
Waar hij aangelijnd moet zijn en waar hij los mag lopen staat wel in de APV.
 
@ max snelheid ik weet het niet meer zeker maar volgens mij 500 gulden boete,en ik moest die heupoperatie betalen,dat heb uiteindelijk mijn verzekering betaald
 
Jongens doe eens normaal, pak je motor en ga wat meemaken
En hou eens op over al die beesten, begin dan een slagers (slachters) topic

Dit gaat onderhad way too far!

Nee ik rapporteer niets of niemand
Wat ik erg jammer vind, is dat ik mensen die ik waardeer en hoog heb zitten, nee, ik noem geen namen, hier dingen zie plaatsen, of meningen spuien, daar lusten de honden geen brood van, erg jammer

By the way, heb zelf nix met honden!, enige hond waar ik dol op ben is hotdog
 
Jongens doe eens normaal, pak je motor en ga wat meemaken
En hou eens op over al die beesten, begin dan een slagers (slachters) topic

Dit gaat onderhad way too far!

Nee ik rapporteer niets of niemand
Wat ik erg jammer vind, is dat ik mensen die ik waardeer en hoog heb zitten, nee, ik noem geen namen, hier dingen zie plaatsen, of meningen spuien, daar lusten de honden geen brood van, erg jammer

By the way, heb zelf nix met honden!, enige hond waar ik dol op ben is hotdog

Je hebt gelijk hoor. Maar die ogen van mijn kind toen zijn vriend was doodgebeten. Doodeng. (en ik ben best wat gewend)
Ik wil gewoon niet dat mijn kind zich zo voelt en opstelt.
Sorry, maar kom niet aan mijn kinderen. (is dat gek?)
 
Je hebt gelijk hoor. Maar die ogen van mijn kind toen zijn vriend was doodgebeten. Doodeng. (en ik ben best wat gewend)
Ik wil gewoon niet dat mijn kind zich zo voelt en opstelt.
Sorry, maar kom niet aan mijn kinderen. (is dat gek?)

Jongens, vraagje.
Ben ik nou echt de enigste die half afsterft als zijn (zo ongelooflijk lieve zoon) zo voor hem staat?
ik kan tegen echt alles op, maar niet tegen mijn kind. Is dat erg?
Ik brak toen hij zijn vriend mocht wegbrengen naar de dierenarts voor het "Spuitje".
Dat verdriet van die jongen. Niet te beschrijven.

Sorry, ik blijf erbij.

[Edit MBM: Hou s op met die stoere praat en bedreigingen. Voer t uit of hou je mond, simpeler is t niet]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@brinkybunch ik begrijp dat zoiets heel heftig is om mee te maken maar als mens zijnde staan wij toch boven een beest die alleen maar op instinct reageert.
Wil wat die hond deed zeker niet goed praten maar als mens dan zo reageren dat gaat zeker verder als normaal menselijk gedrag.

Vindt het zorgwekkend om te lezen dat het voor jullie blijkbaar normaal menselijk gedrag schijnt te zijn.
Verklaart wel wrm Nederland steeds verder af glijdt qua normen en waarden en ik mij in mijn eigen land steeds minder thuis voel en steeds meer een vreemdeling.
 
Heren, heren... Het is maar een online forum hè? Even dimmen nou met die dreigementen, verwensingen en andere ellende. De bedoeling van zo'n algemeen ouwehoertopic is dat het leven er leuker van wordt :)

Ik durf er wat om te verwedden dat jullie in real life allemaal redelijke mensen zijn die normaal over dingen kunnen praten. Sterker nog, ik nodig jullie uit voor een biertje ergens op een gedemilitariseerd terras ergens in het centrum van het land. Dan neemt de een z'n (aangelijnde) hond mee en de ander z'n zoon (zonder spijkerknuppel) en de derde z'n knuffelbeer of iets anders dat het belangrijkst in z'n leven is en dan komt het volgens mij uiteindelijk best wel goed.

De weddenschap is dan dat als er géén gewelddadige vechtpartij ontstaat, ik de drankjes betaal. Ontstaat die wel dan betalen jullie de mijne.
 
T heeft nog ff door gesudderd zie ik🙄
ik pak de brommer maar is, kijken of ik wat meemaak ,t zal wel weer niet 😁
 
....als mens zijnde staan wij toch boven een beest die alleen maar op instinct reageert.
Wil wat die hond deed zeker niet goed praten maar als mens dan zo reageren dat gaat zeker verder als normaal menselijk gedrag.

Vindt het zorgwekkend om te lezen dat het voor jullie blijkbaar normaal menselijk gedrag schijnt te zijn.

Heeft toch ook overeenkomsten hoe mensen zich als beesten in het verkeer kunnen gedragen })
 
Bek on toppik joe modderfokkers!

Ik begin steeds meer van mening te geraken dat de tweede golf aan corona slachtoffers allemaal verkeersslachtoffers gaan zijn.

Afgelopen paar dagen verbijsterd over de incapabele debielen die nu opeens op de weg zitten. Ga terug naar de trein alsjeblieft.

Vier keer meegemaakt dat ik achter iemand op een oprit zat die al zo lang niet gereden hadden dat ze vergeten waren dat de invoegstrook is om vaart te maken. Dus lekker met 60 de hele oprit afkruipen, en vervolgens proberen hem tussen een paar vrachtwagens te gooien die 100 rijden. En daarachter dus een hele rij autos/motoren die ook niet fatsoenlijk in kunnen voegen.

Verder uiteraard alle debielen die eindeloos links blijven kachelen met (vmax - 20). Zelfs als je er naast gaat rijden en nadrukkelijk wijst naar al het mooie lege asfalt dat ze rechts laten liggen stoicijns doorrijden. (Dit jaar ook veel duitsers met dat probleem. Terwijl ik dat in Duitsland juist altijd veel minder merk. Rechtsfahrgebot enzo).

Verder weten de meeste ook niet meer dat er verlichting op zo'n auto zit. Hoosbuien, tunnels, maakt niet uit. Lekker in het donker met z'n allen. Misschien denken ze dat het scherm van hun telefoons genoeg licht geeft om zichtbaar te zijn.

Want die GSMs! Ik dacht dat het voorheen erg was, maar ik heb nu serieus al meerdere mensen gezien die een telefoonhouder RECHT BOVEN HET STUUR HADDEN ZITTEN. Dus als een soort heads-up-display, maar dan zonder dat je er doorheen kan kijken. Want dat fucking appje is toch duizend keer belangrijker dan die andere verkeersdeelnemers.

Serieus, ik ben over het algemeen een voorstander van de corona maatregelen, maar ik denk dat als we de mondkapjes in het OV weer afschaffen, het op de lange duur slachtoffers gaat schelen.

Opa die in de trein corona krijgt is zielig. Maar opa die een gezin met 3 kinderen van de weg rijdt is toch nog net iets droeviger...
 
Terug
Bovenaan Onderaan