Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Van de week een camper uit Duitsland, kenteken Krefeld om 22u ‘s avonds in Roermond maar vertelt dat ie geen achterlichten had (alleen dagrijverlichting). ‘Oh, daarom seinden anderen’ 😒
 
Waar kun je zo'n vent huren?
Ben bang dat we een jaar of 70 te laat zijn. Maar mocht er nog iemand dit beroep uitoefenen, dan adviseer ik Franse automerken op de korrel te nemen. Dat bespaard de berijders een berg onvermijdelijke ellende en de wegen knappen er ontzettend van op.
 
Ben bang dat we een jaar of 70 te laat zijn. Maar mocht er nog iemand dit beroep uitoefenen, dan adviseer ik Franse automerken op de korrel te nemen. Dat bespaard de berijders een berg onvermijdelijke ellende en de wegen knappen er ontzettend van op.

Ben ik blij dat mijn Fransoosje air bump deuren heeft...
Die ketst de kogels lekker terug:Y
 
Cactus :?
Ik vraag me altijd af hoe zo'n portier eruitziet als die rubbers er na een aantal jaar vanaf vallen...
Dat soort problemen heb je zelden met Franse auto's: voordat jij met je Duitser/Japanner over het inplannen van de 1e APK gaat nadenken, is het merendeel van die chauvinistische blikken al omgevormd tot nuttige producten. Bierdopjes, alufolie...
 
Dat soort problemen heb je zelden met Franse auto's: voordat jij met je Duitser/Japanner over het inplannen van de 1e APK gaat nadenken, is het merendeel van die chauvinistische blikken al omgevormd tot nuttige producten. Bierdopjes, alufolie...


Gelukkig rijd ik Italiaans *O*

Weet je tenminste zeker dat je problemen krijgt ;)
(Om de afgezaagde grapjes maar vast voor te zijn :+ )
 
Heb er wel eens over nagedacht om een dakturret te bouwen met een dubbele paintbal gatling gun.....

Het is dat het slecht is voor het brandstof verbruik.. En dat je door de politie van de weg wordt gehaald en dat die dingen niet gratis zijn en dat als je al zo ver komt dat ze dan met een week gejat worden.

db
 
Terug
Bovenaan Onderaan