Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Moest vanavond ff ingeblikt weg, met kar, kast ophalen.
Rij de wijk uit, smalle straatjes. Ben bijna aan het eind, rechts de hoofdweg op. Vrachtwaggel wil de straat in, hij twijfelt, omdat hij mij ziet komen, 2 autos past al amper, vrachtwaggel auto past zeker niet.
Wat doet die eikel, rijdt gewoon de straat in, kan ik met aanhanger paar honderd meter achteruit omdat meneer niet het geduld heeft 5 sec te wachten tot ik de straat uit ben
Wat een oetlul.
 
Al enkele weken geleden, maar deze zomervakantie met vriend van me richting Cochem aan de Moesel geweest.

Op bepaald moment 3 jonge ree'tjes voor de motor. Reden maar iets van 30 a 40 km/u, maar die beesten blijven natuurlijk mooi staan. Apart moment. Wel leuk.
 
Ja man. Kan het ff niet hebben. Mijn schoonmoeder ligt op sterven door covit en zn aap noemd een ander een fossiel. Ja dan kan die hem krijgen van deze fossiel! Neem geen woord terug.
Je had ook gewoon normaal kunnen reageren zonder zelf een ander de dood toe te wensen met de wetenschap dat jouw schoonmoeder op sterven ligt... Valt niet met elkaar te rijmen, of vind jij van wel? Ook excuses van jouw kant zijn op zijn plaats!
 
Moest vanavond ff ingeblikt weg, met kar, kast ophalen.
Rij de wijk uit, smalle straatjes. Ben bijna aan het eind, rechts de hoofdweg op. Vrachtwaggel wil de straat in, hij twijfelt, omdat hij mij ziet komen, 2 autos past al amper, vrachtwaggel auto past zeker niet.
Wat doet die eikel, rijdt gewoon de straat in, kan ik met aanhanger paar honderd meter achteruit omdat meneer niet het geduld heeft 5 sec te wachten tot ik de straat uit ben
Wat een oetlul.
Ik had nog niet eens 1 cm achteruit gereden! Dat soort hersenloze oerbewoners konden zelf maar achteruit gaan (en neem maar aan van me dat ik dit enkele keren al gedaan heb).
 
Dat je gotverdommen de mensen die voor jou de weg hebben geefend om jou klote motor te rijden, fosielen te noemen. Lul verzuip je in de eerste de beste gracht. Recht op leven heb jij niet!

Ja man. Kan het ff niet hebben. Mijn schoonmoeder ligt op sterven door covit en zn aap noemd een ander een fossiel. Ja dan kan die hem krijgen van deze fossiel! Neem geen woord terug.

Dus omdat jouw schoonmoeder de vleermuissoep ziekte heeft moet je even uit je plaat gaan omdat iemand anders op internet die het nota bene niet eens tegen jouw heeft een misschien niet zo netjes woord gebruikt voor oude mensen? Maar goed het is vast fijn het even aan compleet vreemden op internet te kunnen melden dat ma schoonmoeder ziek is en dat rechtvaardigt natuurlijk ook zo'n kut reactie.
 
Niet echt iets meegemaakt. Ja, veel mensen die structureel overal 10-15km onder de snelheidsgrens rijden op plekken waar je er ook nog niet langs kunt, maar dat is helaas niks nieuws.

Wel iets leuks, onder andere vandaag, maar ook al eerder een aantal keren. Kinderen die me gebaren dat ik gas moet geven *O*. Nooit meegemaakt met mijn vorige motoren en nu met aardige regelmaat. Mijn vorige motoren klonken wel een stuk saaier en ze zagen er een stuk saaier uit.

Of al die kinderen vinden dat ik als een ouwe dame rijd. Dat kan ook natuurlijk :+

Ik ervaar hetzelfde!
 
Tsja, normaal wel, maar had een afspraak.
Dus eigenlijk Martin had je geen plan B deze keer?

Ik vanochtend ook, thuiswerken! Wil ik de trap oplopen, zit er zo'n kleine snotblaag voor me 10 - 15 km onder de snelheid. Ik schreeuwen, schelden, claxonneren want ja ik moest toch naar de zolderkamer naar mijn werk he! Enige wat die blaag deed was lachen 😆 Moraal van het verhaal, adem in adem uit haal je schouders op en ga lekker door. Die bejaarde in het eerdere verhaal bij de rotonde was zich er vast niet bewust van, dat is k maar daar moet je altijd rekening mee houden.

Nou hoop ik dat motorkledingcenter vanmiddag het nieuwe motorpak hier achter de deur dropt via PostNL, dat het spul ook nog past. Dan kan ik weer lekker warm en droog vedan knappen. 🏍️
 
Ik vraag me altijd serieus af hoe degenen die altijd op de bejaarden schelden zelf straks rijden wanneer ze bejaard zijn.

Of rijden ze terwijl ze 91 zijn nog met het knietje over de grond over een klaverblad :?
Dat kan iedereen wel denken maar de praktijk is vaak anders.

En dan is er ook weer een jongere generatie die je voor alles en nog wat uitmaakt. We kunnen dan weer lekker op de jeugd schelden en zo is de cirkel weer rond.

Beetje begrip voor elkaar kan nooit kwaad :)
Wees blij dat je nog sneller bent ;)
 
Ik vraag me altijd serieus af hoe degenen die altijd op de bejaarden schelden zelf straks rijden wanneer ze bejaard zijn.

Of rijden ze terwijl ze 91 zijn nog met het knietje over de grond over een klaverblad :?
Dat kan iedereen wel denken maar de praktijk is vaak anders.

En dan is er ook weer een jongere generatie die je voor alles en nog wat uitmaakt. We kunnen dan weer lekker op de jeugd schelden en zo is de cirkel weer rond.

Beetje begrip voor elkaar kan nooit kwaad :)
Wees blij dat je nog sneller bent ;)
Ik kan me er ook niet druk om maken,zo zonde van de tijd ,af en toe een grijns op m m bakkes als ik een oudje zie stuntelen en t toch red 👍rock&roll ouwe 😁👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan