Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Toch niet toen je stil stond voor een stoplicht hèNet terug van een rit in de omgeving van Losser…meegemaakt: heerlijk rustig gereden….. ….en een keer gasgeven tot aan 12k op de toerenteller.
Het leven is te kort om je te laten beperken door een wit lijntjeHier ook. Provinciale weg, allemaal korte stukjes tussen stoplichten en rotonde's. Dubbelle lijnen. Dat is geen weg om door te rijden, maar gewoon even aanpassen aan het overige verkeer.
Dus ik rij met het koekblik 80 waar 80 is toegestaan, in een oneindige kolonne auto's, en dan is er toch een V4 Tuono die er volgas met 120 tot 140 km/u langs komt blerren. Koop dan een helicopter, aso!
Rev’en…geen denken aan….Toch niet toen je stil stond voor een stoplicht hè
Het leven kan zeker kort zijn als je je niet laat beperken.Het leven is te kort om je te laten beperken door een wit lijntje
Was het niet stiekem tòch een beetje afgunst omdat jij gevangen was door glas en blik, en een portie gezond verstand?
Een tijdje terug had ik een klus op vliegveld MAA. Op enig moment kwam er een Seat Ibiza met 2 volwassen mannen voorin. Zij kwamen een gezin van 5 ophalen (meneer, mevrouw, 3 kinderen van, ik schat, tussen de 10 en 15 jaar) met 8 stuks grote bagage, nét terug uit Antalya. Ik vond het niet vreemd dat de meneer uit het reisgezelschap achter is gebleven met 5 koffers.Had van de week wat gekocht bij de Decathlon, staat er een moeder met twee zoons naast een klein autootje met twee spiksplinternieuwe 29" mountainbikes. Eén fiets lag half achterin de auto, maar de tweede fiets paste er niet bovenop. (kras, schuur, krak)
Ik heb ze nog de tip gegeven het voorwiel los te halen, maar ze hadden geen gereedschap. (Het voorwiel kan er zonder gereedschap uit)
Hoe iemand het voor elkaar krijgt om twee grote mountainbikes te kopen, zonder na te denken over vervoer, zal mij altijd een raadsel blijven. Geen deken, geen spanbanden, geen touw, NIETS!
Dat probeerde een motorrijder hier in de buurt van de week ook. Hij kwam helaas in botsing met de middengeleider, kaatste op de tegenoverliggende rijbaan tegen een paar auto's en overleefde het niet...Hier ook. Provinciale weg, allemaal korte stukjes tussen stoplichten en rotonde's. Dubbelle lijnen. Dat is geen weg om door te rijden, maar gewoon even aanpassen aan het overige verkeer.
Dus ik rij met het koekblik 80 waar 80 is toegestaan, in een oneindige kolonne auto's, en dan is er toch een V4 Tuono die er volgas met 120 tot 140 km/u langs komt blerren. Koop dan een helicopter, aso!
Dat probeerde een motorrijder hier in de buurt van de week ook. Hij kwam helaas in botsing met de middengeleider, kaatste op de tegenoverliggende rijbaan tegen een paar auto's en overleefde het niet...
Ik heb de politiefoto's gezien op instagram, motor was dwars doormidden gebroken. Is een jongen uit mijn woonplaatsDat probeerde een motorrijder hier in de buurt van de week ook. Hij kwam helaas in botsing met de middengeleider, kaatste op de tegenoverliggende rijbaan tegen een paar auto's en overleefde het niet...
Vanmorgen een zachte achterband, ik merkte er eigenlijk weinig van tijdens het rijden.
Op mijn werk gekomen het loopvlak nagekeken en een spijkertje gevonden.
Na de spijker verwijderd te hebben, heb ik het gaatje gedicht met mijn reparatiesetje en de band weer op druk gebracht.
Ik heb net nog even de druk gemeten en die is onveranderd...... Hopelijk nog even doorrijden met deze band.
Een beetje (veel) afstand is altijd goed, ook als de debiel netjes rijdt.Reed binnendoor achter een debiel die constant naast zich op de bijrijdersstoel aan het kijken was. Was ook wel te zien aan de rijstijl. Wisselend tempo, niet echt een rechte lijn.
Het was niet echt een brede weg dus ipv er voorbij te gaan heb ik maar wat extra afstand genomen
Ach, iedereen kan zich vergissen en ook nog een beetje onhandig reageren. Take it easy! (O nee, ik ben erg tegen onnodig Engels )Ook vandaag. Duitser die niet op aan het letten was. Kwam van de Outlet in Roermond af en reed richting Duitsland. Bij de stoplichten zijn er drie banen voor rechtdoor, 1 voor linksaf. Borden geven duidelijk aan dat de twee meest linkse banen richting Duitsland gaan. De derde baan van links is richting Maastricht de A73 op bij het volgende stoplicht. Maar daar stonden minder auto’s dus de Duitser op die baan. 20 meter voor het stoplicht komt hij er achter dat ie op de verkeerde baan zit. Verkeer op banen richting Duitsland staat stil. Dus hij blijft 20 meter voor de het stoplicht gewoon stilstaan met zijn knipperlicht aan en blokkeert de baan richting Maastricht.
Met de motor kon ik er langs. De rest kon wachte
Net met de bezorgbrommer.....
Loop aardig in op een auto, die rijdt dus niet zo hard. 1 baansweg gescheiden rijstroken, 1 baan wordt 2 baan, rechtdoor en linksaf, ik rij rechtdoor, auto ook, na de kruising splitst 1 baan weer in 2 banen links aanhouden is rechtdoor, rechts aanhouden is rechtsaf
Gas erop en rechts aanhouden, auto voor me hield links aan, hij reed langzaam,, dus kon er voorbij, zit ik spiegelhoogte naast hem, komt hij zonder knipper naar echts, en hij vol op de claxon
Kweenie, als je positie laat zien wat je doet, of gewoon knipper aan hou ik rekening met je
of let gewoon op, kan ook
Ik take het sowieso wel easy.Ach, iedereen kan zich vergissen en ook nog een beetje onhandig reageren. Take it easy! (O nee, ik ben erg tegen onnodig Engels
die duitsters zijn nou eenmaal niet goed wijs in het verkeer , hier zijn het ook vaak de duitsters die de rare capriolen uit halenOok vandaag. Duitser die niet op aan het letten was. Kwam van de Outlet in Roermond af en reed richting Duitsland. Bij de stoplichten zijn er drie banen voor rechtdoor, 1 voor linksaf. Borden geven duidelijk aan dat de twee meest linkse banen richting Duitsland gaan. De derde baan van links is richting Maastricht de A73 op bij het volgende stoplicht. Maar daar stonden minder auto’s dus de Duitser op die baan. 20 meter voor het stoplicht komt hij er achter dat ie op de verkeerde baan zit. Verkeer op banen richting Duitsland staat stil. Dus hij blijft 20 meter voor de het stoplicht gewoon stilstaan met zijn knipperlicht aan en blokkeert de baan richting Maastricht.
Met de motor kon ik er langs. De rest kon wachte
Dat meende ik al begrepen te hebben, er stonden geen moppers in je berichtIk take het sowieso wel easy.
Familielid van mij heeft haar rijbewijs in Duitsland gehaald. Blijft mij altijd bij dat ze op de linkerbaan precies 50 bleef rijden. Rechterbaan was helemaal leeg.die duitsters zijn nou eenmaal niet goed wijs in het verkeer , hier zijn het ook vaak de duitsters die de rare capriolen uit halen
Als je vreemd bent in de betreffende plaats, ja, dan is het vervelend en moet je maar hopen dat de lokalo’s je er tussen laten en je foute gedrag/inschatting je vergeven.Laatst hierzo
Hildebrandplein
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.maps.app.goo.gl
Rechterbaan is voor rechtdoor. Links voor linksaf. Staat ook heel vaak al op de weg.... En dan direct na het viaduct vanaf de rechterbaan naar links willen. Alles links rijdt natuurlijk gewoon door.... Stond die lekker alles te blokkeren. ... Pftf
Tsja, dat is de Duitse denkwijze........ Als ik niet harder dan 50 mag, dan mag jij dat ook niet.Auto achter ons toeteren...... Ik zo waarom ga je niet naar rechts?
Nou ik rijd netjes de toegestane snelheid! Hij wacht maar....