Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Vandaag stukje gereden en besloot een eend vanuit het hoge gras onder m'n wiel te vliegen. Ben nog terug gereden, maar helaas was het beestje al overleden 😢
.
Screenshot_20230519-105802.jpg
 
Gister op familie bezoek gegaan, dat bracht me over de dijk bij Lelystad. Onderweg over die dijk door hele wolken vliegen gereden, hele vizier en de voorkant van m'n motor zaten vol met dooie vliegen. Rij ik de dijk af bij Enkhuizen, zie ik een stuk of drie van die Harley rijders met open helmen de dijk op rijden ...
 
Gister op familie bezoek gegaan, dat bracht me over de dijk bij Lelystad. Onderweg over die dijk door hele wolken vliegen gereden, hele vizier en de voorkant van m'n motor zaten vol met dooie vliegen. Rij ik de dijk af bij Enkhuizen, zie ik een stuk of drie van die Harley rijders met open helmen de dijk op rijden ...
Die hadden geen vliegangst
 
Gister op familie bezoek gegaan, dat bracht me over de dijk bij Lelystad. Onderweg over die dijk door hele wolken vliegen gereden, hele vizier en de voorkant van m'n motor zaten vol met dooie vliegen. Rij ik de dijk af bij Enkhuizen, zie ik een stuk of drie van die Harley rijders met open helmen de dijk op rijden ...
Vliegen kunnen geen kwaad, vaak zijn we te bang

1684509879539.png


1684509879539.png
 
Vandaag een vogeltje doodgereden '( Althans, ik denk dat hij het niet overleefd heeft. Ik reed op een provinciale weg, ongeveer 60km/h en hij besloot zonder te kijken over te steken, al kwam hij wel van rechts. Gaf een beste klap op de helm
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Lert
Ik reed op een n weg, gaat er plots op de andere weghelft een auto inhalen terwijl ik zowat tegenover hem rijd. Ik remmen en hij kon gelukkig terug naar zijn orginele plek anders een frontale aanrijding gehad. Of hij zag door de zon mij niet en/of schatte mijn snelheid niet goed in (reed 115) Wel vaker gehad dat automobilisten je totaal over het hoofd zien op de motor en vroeg me af of ik de enige ben.:X
 
Gister op familie bezoek gegaan, dat bracht me over de dijk bij Lelystad. Onderweg over die dijk door hele wolken vliegen gereden, hele vizier en de voorkant van m'n motor zaten vol met dooie vliegen. Rij ik de dijk af bij Enkhuizen, zie ik een stuk of drie van die Harley rijders met open helmen de dijk op rijden ...
Bij het restaurant aan de zijde van Enkhuizen (als het nog bestaat) stonden vroeger emmers met water om je helm en kleding schoon te maken :Y.
 
Ik reed op een n weg, gaat er plots op de andere weghelft een auto inhalen terwijl ik zowat tegenover hem rijd. Ik remmen en hij kon gelukkig terug naar zijn orginele plek anders een frontale aanrijding gehad. Of hij zag door de zon mij niet en/of schatte mijn snelheid niet goed in (reed 115) Wel vaker gehad dat automobilisten je totaal over het hoofd zien op de motor en vroeg me af of ik de enige ben.:X
Nee, je bent niet de enige. Je moet er altijd rekening mee houden.
 
Tssss, wegpiraat B|.
Ja joh, levensgevaarlijk die ouwe gek, gaat zomaar wel 5 hele kilometers te snel. Rijbewijs inleveren dat soort volk.

Maar.................bij ons in de gemeente rijdt men op 30 km wegen, waar kinderen fietsen en huisdieren oversteken, regelmatig veel te snel, maar daar wordt nooit gecontroleerd.
 
Ja joh, levensgevaarlijk die ouwe gek, gaat zomaar wel 5 hele kilometers te snel. Rijbewijs inleveren dat soort volk.

Maar.................bij ons in de gemeente rijdt men op 30 km wegen, waar kinderen fietsen en huisdieren oversteken, regelmatig veel te snel, maar daar wordt nooit gecontroleerd.
Vandaag over een 50km weg in Arnhem, het verkeer reed zowiezo 60+, moest ik ook wel gaan doen als ik veilig met het verkeer mee zou rijden.
 
Als je dat artikel leest blijkt dat die flitspalen miljoenen opleveren, terwijl je je kunt afvragen in hoeverre er gevaar is voor medeweggebruikers.

Op 60 en 80 km wegen wordt meestal wel iets te snel gereden.
 
Gister op familie bezoek gegaan, dat bracht me over de dijk bij Lelystad. Onderweg over die dijk door hele wolken vliegen gereden, hele vizier en de voorkant van m'n motor zaten vol met dooie vliegen. Rij ik de dijk af bij Enkhuizen, zie ik een stuk of drie van die Harley rijders met open helmen de dijk op rijden ...

ja en?
Gewoon allemaal uitspugen.

En die tussen je tanden blijven zitten krijg je er later ´s-avonds met het tandenpoetsen wel uit.

Ik zie het probleem niet hoor O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan