Gehersenspoeld met conspiracys.Zou me niks verbazen als deze in scène gezet is, en de berijd(st)er buiten beeld in de ambu ligt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gehersenspoeld met conspiracys.Zou me niks verbazen als deze in scène gezet is, en de berijd(st)er buiten beeld in de ambu ligt...
Eens ... naar mijn werk ook weleens in korte broek terugIk vind het zo contrasterend dat ik 50 langs de vliet naar de supermarkt rij in volledig uniform terwijl de scootertjes op het fietspad naast me 45 rijden in korte broek met een niesje schterop in een bikinitje onderweg naar vlietlanden.
Maarja... laat mij maar...
Weljajoh... vaak ben je te bange.Eens ... naar mijn werk ook weleens in korte broek terug
Is toch duidelijk? Op de linker rijbaan geeft het een rotonde aan, de pijl geeft drie-kwart van de rotonde aan, dus over de rotonde links af. Over de rotonde rechtdoor is een brug of versmalling, met daarna een afslag linksaf. Dus de linkse rijbaan gebruiken als je op of na de rotonde linksaf wilt. Op de rechter rijbaan hetzelfde, maar dan voor rechtsaf ipv linksaf.Maar wat zijn dat in godsnaam voor buitenaardse tekens op het wegdek?
Zou idd zomaar kunnen, maar dan nog is omdraaien en tegen de rotonde in rijden een erg slechte oplossing.Misschien dat het hier kan maar een extra rondje kan niet meer op elke rotonde. Sommige turborotondes hebben best nadelen.
Dit krijg je dus met koplampen die automatisch aangaan. Lichtsensor zegt het is licht, dus schakelt niet in. Bestuurder is gewend, dat ze automatisch aangaan en denkt niet na.Gisteren ochtend best mistig maar zelf normale verlichting was zeker voor 50% te veel gevraagd.
Bekijk bijlage 1923550
Niet zo mopperen, is Hellracer die even naar je wil zwaaien.Deze denkt kennelijk echt dat ze voor mij harder gaan rijden als hij bij mij op <3m gaat rijden.
Bekijk bijlage 1923552
Tot er natuurlijk één voor mij gaat remmen en dat snapt hij natuurlijk ineens niet waarom we ook vandaag weer een kopstaart aanrijding hebben in de statistieken.
.Dit krijg je dus met koplampen die automatisch aangaan. Lichtsensor zegt het is licht, dus schakelt niet in. Bestuurder is gewend, dat ze automatisch aangaan en denkt niet na.
Voor die automatische verlichting dachten velen ook al niet na….Dit krijg je dus met koplampen die automatisch aangaan. Lichtsensor zegt het is licht, dus schakelt niet in. Bestuurder is gewend, dat ze automatisch aangaan en denkt niet na.
Is toch duidelijk?
Je komt het bij (relatief) recentere wegen / rotonde bouw wel tegen. In Flevoland (tenminste, om en nabij Lelystad) veel, bijvoorbeeld. De eerste keer dat ik het zag moest ik ook even een seconde nadenken, maar gelukkig lagen ze al ruim van tevoren op het wegdek.Ik woon in een dorp en ben uiteraard wel "overal en nergens" geweest, maar dit ken ik echt niet hoor.
Je komt het bij (relatief) recentere wegen / rotonde bouw wel tegen.
En mijn auto remt automatisch dus ik mag bumperkleven!Niet zo mopperen, is Hellracer die even naar je wil zwaaien.
Mijn motor stopt ook automatisch tegen een obstakel. Wat die moderne techniek allemaal kan, he?En mijn auto remt automatisch dus ik mag bumperkleven!
Velen zouden ook geen rijbewijs moeten hebben. Ik heb liever, dat verlichting niet uitgezet kan worden. Scheelt een hoop ellende.Voor die automatische verlichting dachten velen ook al niet na….
Op m'n brommer (modern chinees ding) zijn de enige opties dim- of groot licht. Kan niet uit. Op m'n Vulcan die ik voor m'n Transalp had ook, trouwens. Zou ik helemaal niet erg vinden als dat verplicht werd.Velen zouden ook geen rijbewijs moeten hebben. Ik heb liever, dat verlichting niet uitgezet kan worden. Scheelt een hoop ellende.
My hometown… ik heb die markeringen nog nooit gezien. Help es, waar?Je komt het bij (relatief) recentere wegen / rotonde bouw wel tegen. In Flevoland (tenminste, om en nabij Lelystad) veel, bijvoorbeeld. De eerste keer dat ik het zag moest ik ook even een seconde nadenken, maar gelukkig lagen ze al ruim van tevoren op het wegdek.
Als ik vanuit m'n huis in Huissen naar familie in Enkhuizen ga (of terug kom) stuurt m'n Zumo me altijd over de markerwaarddijk heen, en kom ik een aantal van die dingen tegen in en rond Lelystad die op die 50 en 70 wegen liggen. Ik hou nooit bij welke wegen dat zijn, hoe die heten. Vindt ik nooit interessant, dat houd m'n Zumo wel bij voor me. Het zijn wel vrij ruime wegen met allerlei grote commerciële bedrijven er naast.My hometown… ik heb die markeringen nog nooit gezien. Help es, waar?
Ik las het bericht inderdaad pas vanmorgen, dus vandaar een late reactie. De kans is groot dat ik net zo had gereageerd als jij, inclusief het roepen van "eikel". Maar als het echt zo een close call is, dan vraag ik me later wel altijd af wat ik had kunnen doen om zoiets in de toekomst te voorkomen.Zijn we hier nog mee bezig?
Hij stond stil te wachten voor een rits verkeer waar ik de hekkensluiter van was. Waarom zou ik dan extra af moeten remmen, zodat hij nog langer zou moeten wachten?
Hij was niet slechter ter been dan andere mensen van zijn leeftijd, die hebben altijd wat moeite om op de fiets te stappen vanaf stilstand.
Omdat ik gewoon deel uitmaakte van de rits verkeer waarvoor hij al stil stond, te wachten tot het voorbij was. Waarom vertragen, en zorgen dat hij nog langer moet wachten? Overstekend wandel / fiets verkeer heeft daar geen voorrang, en hij stond achter z'n dikke witte streep al te wachten.En als jij dan schrijft dat je hem zag staan, al aanleiding zag om je handen aan de rem en koppeling te houden, waarom dan niet ook vertraagd?
Had je wel een herriepijp, of was de batterij van zijn gehoorapparaat leeg?Omdat ik gewoon deel uitmaakte van de rits verkeer waarvoor hij al stil stond, te wachten tot het voorbij was. Waarom vertragen, en zorgen dat hij nog langer moet wachten?
Zo vervelend deze mensenDeze denkt kennelijk echt dat ze voor mij harder gaan rijden als hij bij mij op <3m gaat rijden.
Bekijk bijlage 1923552
Tot er natuurlijk één voor mij gaat remmen en dan snapt hij natuurlijk ineens niet waarom we ook vandaag weer een kopstaart aanrijding hebben in de statistieken.