Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Idd, ze hebben mijn zoon een keer laten wegfietsen nadat hij het asfalt had gekopt. Die bleek dus een zware hersenschudding te hebben buiten dat hij helemaal open lag. Hij kreeg in het ziekenhuis op z'n donder dat ie niet met de ambu was gekomen.
 
Idd, ze hebben mijn zoon een keer laten wegfietsen nadat hij het asfalt had gekopt. Die bleek dus een zware hersenschudding te hebben buiten dat hij helemaal open lag. Hij kreeg in het ziekenhuis op z'n donder dat ie niet met de ambu was gekomen.
ca 25 jaar geleden, op de brommer, ja, een puch, aangereden door een fietser, duik van een 10 tal meter gemaakt, en op hoofd en knie terecht gekomen
Politie erbij, rapport e.d. door 3 agenten opgetild, op de brommer gezet (moest ze uitleggen hoe je dat ding start (aanlopen), ze gaven me een zet " je komt wel thuis he"
Aanhoudende klachten, na een week naar de huisdokter, bleek ik idd gescheurde kruisbanden en een zware verwaarloosde hersenschudding te hebben
Kruisbanden was het te laat voor om nog wat te repareren
9 maand gestotterd, toen zakte het wat af, tot de dag van vandaag concentratie stoornis, korte en lange termijn geheugen heel slecht het is nu beter dan vroeger, maar nog steeds in een gesprek vaak woorden kwijt, weet ze gewoon niet wat ik aan het zeggen ben

't is wat het is, maar,........
Ja, soms is niet alles onthouden een zegen O-) , maar met meer dan 3 dingen te kopen in de supermarkt, eigenwijs geen lijstje maken en dan rond dwalen, vrouwlief bellen, ben in de supermarkt, wat moet ik kopen, ik heb dit en dat, en verder :?:?:?
Idem met pincode, staat tegenwoordig in mijn telefoonlijst, hoe vaak ik bij de kassa mijn vrouw niet heb gebeld "wat is mijn pincode"?
De vervelende en rot momenten ben ik kwijt, maar......
Ook de leuke -O-
 
:(:(:(:(:(

IMG_0302.jpeg


Weer die kut fiets……
 
Maar de helm ligt nog wel netjes op het muurtje!
Is dat een Aldi-sticker op die koffer?
Alti sticker.

Had de helm nog op toen ik om ging.

Iemand zet elke keer op mijn plek een bolt fiets neer, op zo een manier dat je hem pas ziet als je de bocht om bent. Die fiets had ik vandaag dus onder mijn voorwiel.

Zit nu wel een tik in het blok die er niet in zat…
 
O ja. Maar waarom zou je dat doen dan? Als je nou een onoverzichtelijke bocht hebt en weinig manoeuvreerruimte, dan doe je dat toch stapvoets? Dit lijkt me nou geen ruimte om zo hard de bocht om te rijden dat je niet meer kunt remmen voor iets na de bocht. Ik vind het maar een raar ongeluk.
Dan moet je degene die die fiets er neer zet eens aan kijken. Hij valt achter die muur weg (word ook express zo neer gezet) en op het moment dat je doden hoek gecheckt heb en de bocht om bent ben je dus te laat. Normaal staat iie dan iets verder richting het gebouw toe en kun je net op tijd stoppen. Dit keer stond ie net iets verder naar de straat toe.

Het is onderhand gewoon pesterij met die fiets.
 
Dan moet je degene die die fiets er neer zet eens aan kijken. Hij valt achter die muur weg (word ook express zo neer gezet) en op het moment dat je doden hoek gecheckt heb en de bocht om bent ben je dus te laat. Normaal staat iie dan iets verder richting het gebouw toe en kun je net op tijd stoppen. Dit keer stond ie net iets verder naar de straat toe.

Het is onderhand gewoon pesterij met die fiets.
Een raar verhaal. Je zult bovendien de schade aan de fiets moeten betalen.
 
Dan moet je degene die die fiets er neer zet eens aan kijken. Hij valt achter die muur weg (word ook express zo neer gezet) en op het moment dat je doden hoek gecheckt heb en de bocht om bent ben je dus te laat. Normaal staat iie dan iets verder richting het gebouw toe en kun je net op tijd stoppen. Dit keer stond ie net iets verder naar de straat toe.

Het is onderhand gewoon pesterij met die fiets.

Dit lijkt mij gewoon een inrit achtige constructie.
Je rijd echt als een dolle als je met je motor omvalt indien je een fiets raakt. Tenzij die fiets als camouflage opgaat in de omgeving, maar de kleur is heel duidelijk.
En het is nog niet eens de eerste keer dat die fiets er staat schrijf je, dus je zou er bedacht op moeten zijn.

Wat is een bolt fiets?
 
@BlackVeilBiker vindt dat hij het alleenrecht heeft om daar te parkeren. (Al eens eerder langsgekomen). Ook al is het een gedeelde plek van een huurhuis met bovendien vrije toegankelijkheid vanaf straat.

Dit lijkt er haast op alsof je gewoon opzettelijk tegen dat ding aan bent gereden en je motor hebt neergelegd om weer te kunnen gaan klagen bij de huurbaas……. Als je namelijk oprecht geen inrit op kunt rijden zonder een geparkeerde fel gekleurde fiets te raken maak ik me ernstig zorgen om je rijvaardigheid :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan