Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

1711712453342.png


Aah, dat verklaart dat je je zo druk maakt. _O- _O-
Misschien iets minder fucks geven?
 
:?

Volgens mij is het idee van een forum dat het een openbare plek is waar je discussies kan voeren en uiteindelijk tot concensus komt.

Degene die erover begon is nog steeds van mening dat het totaal niet te voorkomen was geweest. Dan is het toch niet raar dat het gesprek nog even doorgaat om te achterhalen hoe dat fout kan gaan zodat iemand er van kan leren?

Als je het niet wil lezen dan scroll je even verder.
Niettus :N
 
vanochtend, op de boterham-aangedreven-fiets: ik zie een knul, jaar of 15, in de berm liggen, iemand was er gelukkig al bij gestopt.
-"gaat het?
-"joah, gaat wel"
-"heb je pijn?"
-"valt wel mee, maar m'n nek doet wel zeer"
Goed, dan gaan we het anders doen. Knul laten liggen, tas -waar hij half scheef op lag- onder z'n hoofd kunnen leggen en hem eerst maar eens even stil laten liggen. Z'n moeder gebeld, die woonde om de hoek. Z'n moeder had ondertussen de huisarts gebeld. Die zeiden: bel 112 maar (waarom verbinden die niet gewoon door?...) Z'n moeder had de schrik er ook goed in, dus ik heb de ambu maar gelijk gebeld. Met mogelijk nekletsel wilde ik geen risico nemen.
Een aantal ander omstanders -met EHBO- stopten gelukkig ook en hebben zijn nek/hoofd vast kunnen houden (en een dekentje kunnen regelen) tot de ambu er was. Die hebben hem uiteindelijk meegenomen. Als ik zie hoe stijf hij toen z'n nek hield was dat geen overbodige luxe.
Gelukkig was er genoeg adequate hulp en ik denk dat ik er verstandig aan gedaan heb om snel de ambu te laten komen. In eerste instantie hield hij zich -als een beetje stoere puber- flink genoeg, maar zoals gezegd: mogelijk nekletsel
Hopelijk valt het mee met de verwondingen
Vanochtend kreeg ik nog een lief bedank appje van de moeder van die knul. Gelukkig valt alles mee en mocht hij -na wat scans- weer snel naar huis. *O*
 
Naast een snackbar kan het zomaar zijn dat er frituurvet op de inrit gemorst is en je daarom onderuit gaat.
Kan best zo zijn, tijdje geleden ook gehad, ik rijd vrijwel stapvoets op een kruising af met m'n VX en wil rechtsaf, van rechts komt een bus de kruising op helemaal op de linker weghelft, ik rem en flikker direct om, bleek daar een plas vette troep te liggen waar ik precies op remde. Deukje in de tank en m'n ego.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan