Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Dat was ik -O-
Blik uiteindelijk toch vertrokken zonder gegevens uit te wisselen. Raar verhaal en super stom van mij.
Rechtsbijstand zit erop, we gaan het zien.

Maar ik ben inderdaad redelijk ongedeerd, op wat kneuzingen en blauwe plekken na.
Motorpak, helm en handschoenen zijn wel afgeschreven.
Motor hopelijk niet, maar ik vrees het ergste.

Bekijk bijlage 1994681
Update:
Vandaag aangifte gedaan.
De politie heeft geprobeerd contact te krijgen met de tegenpartij, dit is helaas niet gelukt.
Ze hebben wel contact gehad met een huisgenoot.
Ze krijgt nu nog de kans om contact te zoeken met de politie to vrijdag.
Daarna gaat de handtekening onder de aangifte en is ze de sjaak 😇
 
Vanochtend weer zo'n BMW die niet durft in te halen bij een trajectcontrole maar wél linkerbaan blijft rijden met 95 km/u. Mijn aansporende lichtsignalen werden niet gewaardeerd.

Later toen ik er langs kwam ging hij vlak achter mij rijden en wou hij blijkbaar ook even kijken of z'n verlichting nog volledig functioneerde, om mij daarna rechts in te halen. Bevestigd helaas weer het stereotype.

voor de rest een verrassend rustige spits op A4-A13
 
Vanochtend weer zo'n BMW die niet durft in te halen bij een trajectcontrole maar wél linkerbaan blijft rijden met 95 km/u. Mijn aansporende lichtsignalen werden niet gewaardeerd.

Later toen ik er langs kwam ging hij vlak achter mij rijden en wou hij blijkbaar ook even kijken of z'n verlichting nog volledig functioneerde, om mij daarna rechts in te halen. Bevestigd helaas weer het stereotype.

voor de rest een verrassend rustige spits op A4-A13
Het is ook wel wat geforceerd om iemand die 95 rijdt te willen inhalen met 100 :Y
 
Ik rijd altijd wel 110 op dat stuk hoor O-).
Maar irriteerde me wel dat hij niet aan het inhalen was, ik er langs wilde en hij stug links blijft plakken.
En hij irriteerde zich aan jouw gesein en gedram.. Je schiet er niks mee op. Ga 3 seconden naar rechts en wacht lekker af. Meestal neemt een andere drammert je plekje wel over, laat die irritatie bij een ander en zo hobbel je 30 seconden later hem/haar na de trajectcontrole alsnog voorbij. Lekker man! Relaaaaax :t
 
En hij irriteerde zich aan jouw gesein en gedram.. Je schiet er niks mee op. Ga 3 seconden naar rechts en wacht lekker af. Meestal neemt een andere drammert je plekje wel over, laat die irritatie bij een ander en zo hobbel je 30 seconden later hem/haar na de trajectcontrole alsnog voorbij. Lekker man! Relaaaaax :t
Of je gaat er gewoon (ruim) rechts voorbij 💨💨💨
 
Relaxing Slow Down GIF by AsmodeeGames
 
heb dit een keer gedaan toen er 2 autos op de linkerbaan bleven kleven met een veels te lage snelheid. Wil de inzittenden even een boze blik geven terwijl ik ze inhaal blijkt de achterste auto vol te zitten met agenten.....
Ai, dat is k*t :/. Boete gekregen?

BTW1:
Ook niet bijdehand van die agenten om links te blijven sukkelen :N.

BTW2:
Ik zat ooit met de auto (naar het schijnt te) dicht op mijn voorganger; dat bleek een onopvallende politieauto te zijn met 4 agenten erin. Hele discussie gehad over bumperkleven, waarbij mijn verweer was dat als ik de voorgeschreven afstand moest aanhouden (helft van de max. snelheid in meters, dus 50 meter bij 100 km/u) er continue mensen tussen glippen, en ik dus steeds langzamer moest gaan rijden om afstand te bewaren. Dat kon wel zo zijn, maar wel een boete gekregen :/.
 
Ai, dat is k*t :/. Boete gekregen?
nee! Dacht dat ik hem op kenteken zou krijgen maar blijkbaar was het niet zo'n probleem. Denk dat de agenten wel snapte dat ik niet 60-70 ging rijden op de snelweg, of ze zaten te sukkelen.

edit: moet wel zeggen dat ik de hele week elke dag de brievenbus had gecontroleerd en nu eerst in de auto kijk voordat ik, rechts, inhaal dus wel mn lesje geleerd zonder de boete.
 
Iemand nog een boot nodig?
full

full

Tijdens mn rondje over de Lekdijk kwam ik langs een plek met afval, waar een oude boot bij lag en het wrak lijkt hier gewoon door iemand gedumpt te zijn...
Ik was niet de enige die dit dacht, want op de romp is een briefje geplakt met mededeling aan ´de eigenaar´ om de zooi op korte termijn te verwijderen.
Al denk ik niet dat degene die het hier neergekwakt heeft, dit briefje ooit zal lezen...
 
Iemand nog een boot nodig?
full

full

Tijdens mn rondje over de Lekdijk kwam ik langs een plek met afval, waar een oude boot bij lag en het wrak lijkt hier gewoon door iemand gedumpt te zijn...
Ik was niet de enige die dit dacht, want op de romp is een briefje geplakt met mededeling aan ´de eigenaar´ om de zooi op korte termijn te verwijderen.
Al denk ik niet dat degene die het hier neergekwakt heeft, dit briefje ooit zal lezen...
Aan de Lek-kant van de dijk. Wanneer is het voor het laatst hoog water geweest?
 
Iemand met grote haast.
IMG_3971.png

IMG_3970.png

Wat ik me afvraag; geregistreerd door particulier, huidige eigenaar: fleetowner?? Wat is het nou? Is dit nou een wannabe cop, of een legitieme?
 
Aan de Lek-kant van de dijk. Wanneer is het voor het laatst hoog water geweest?
dan zouden er toch ook wat resten van ex-zeeleven erbij hebben gelegen? ;)
het was me wel opgevallen dat er bandensporen zichtbaar waren bij de boot (welke te ver van de weg af ligt om er toevallig heel dicht lans te rijden), dus eerlijk gezegd denk ik dat het ding er op een aanhanger/trailer gekomen is....
 
Terug
Bovenaan Onderaan