Het grote XT/XTZ/TT/TTR topic nr 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft er wel eens iemand een revisieset voor de achterremklauw (rubber stofring e o-ring) van een 600 bj 90 bij Kedo besteld ?

Ja, en voor straf kreeg ik geen dropveter...want die waren er al genoeg in nederland in de vorm van 4taktheerscht.....
 
Laatst bewerkt:
8-) Weet je het bestelnr nog ? En paste deze set goed ?
27575 kost 14,83

Die stofring gaat nog wel, maar die metalen beugel.....grrr.

Eet niet de verkeerde op he.
images
 
Obstipatie.......

om er nog even op terug te komen:

Bij die andere zuigers moet een andere cil bus i n de bestaande cilinder, bus moet er uit, cilinder uitgeboord, nieuwe bus erin, en die bus moet weer gehoond worden.
Compressie gaat flink omhoog: moeilijker starten, deze modificatie merk je vooral onderin .

Nokkenassen, als er ook zwaardere veren bij horen, dan gaat de belasting op de hele kleppentrein flink omhoog.
Een nok met meer overlap geeft meestal meer topvermogen, er zijn heel veel variabelen bij nokkenassen, timing, lift,overlap enz dus je moet goed van te voren bedenken wat je wilt. ;)

dus je wint wel wat, alleen de levensduur (betrouwbaarheid) gaat wel drastisch naar beneden als ik het goed lees?
iig bedankt voor je antwoord!


die redenering is goed?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan