Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

---- Het grote XT/XTZ/TT/TTR topic nr 9 ----

Status
Niet open voor verdere reacties.
woohooo


zo maar ff weer de carb der onderuit schroeven. ding zit denk ik toch nog verstopt.

Iemand trouwens een tip hoe je dat ding der weer makkelijk in krijgt? loopt altijd te kutten met het inlaatrubber van de airbox.
 
Ik ben met de trommelrem bezig van mijn TT. Lees dat er vroeger asbest in remschoenen zat. Is dat iets wat bij TT en XT's uit 85-87 het geval was? Of is dat alleen nog van verder terug?
 
@ Loona :

Goed mogenlijk

Ik ga er eigenlijk standaard al vanuit dat er troep doorheen zit.

Gewoon schoonmaken met remmenreiniger, en met e.v.t. opschuren proberen niet die zooi in te ademen, en niet 'ff' wegblazen, maar gewoon remmenreiniger eroverheen spuiten om het stof 'ff' weg te halen.

Zelf zit ik niet zo in elkaar dat ik zo'n klusje helemaal klinisch aan ga pakken met handschoenen en stofkapjes.
Me oude wagen heeft hoogstwaarschijnlijk ook van die zooi op de remschoentjes.

Maar probeer er rekening mee te houden, dus niet ff blazen als je de zooi aan het opschuren bent.
En wanneer het toch stoft, ff een minuutje weglopen
 
Laatst bewerkt:

Ok thanks. Ik zal ze met wat beleid gaan afdoen dan. Ze zitten echt helemaal vol stof, die behuizingen.
 
Hallo iedereen,

Ik heb een vraagje en ik hoop dat ik hier op de goede plaats ben om een antwoord te vinden. Ik heb een aantal maanden geleden nieuwe voorvoorkveren besteld bij KEDO voor mijn xt 600e "90. Nou wilde ik ze van de week monteren maar kwam tot de ontdekking dat de nieuwe veren een 3mm grotere diameter hebben dan de oude. Nou vraag ik me af of ik geen originele voorvork heb of dat ze bij KEDO een fout hebben gemaakt. Dus mijn vraag is of iemand weet wat de diameter van de voorvorkveren zou moeten zijn mijn xt?

Alvast bedankt voor eventuele reacties
 


waren het originele die je besteld hebt?
 
Weet niet, maar 3 mm kan in van alles zitten/vandaan komen.
Ik zou zeggen, als ze passen en goed werken; niet teveel sjoege aan geven.
 
zo, vanmiddag ff 8 bar door de carb geblazen. nu is ie vast niet meer verstopt. maar es der weer odner zetten en kijken of ie het nu wel doet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.