---- Het grote XT/XTZ/TT/TTR topic nr 9 ----

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben even een midweekje Ardennen gaan doen met de XTZ :-)
Helaas kon ik in Zeeland voor het eerst in mijn motorcarriere de KNMV bellen, lekke band op de A17 :(


Hulde aan de motorwinkel MCR in Roosendaal die mij binnen anderhalfuur up and running hadden met een nieuwe binnenband, gemonteerd en wel *O*

Met het zomers weer was het echt even vakantie in Belgie :]

 
Laatst bewerkt:
hmjah, ik zag dat die van Kibbe ook heel ver door naar beneden ging. zal wel zo horen dan :+ en anders kom ik dat stuk metaal wel tegen als ik mijn olie ga vervangen :P
 
hey, kan 1 van jullie misschien es een fotootje maken van die toerentalafstelschroef van je stationair? ben benieuwd hoever die van jullie zit ingedraaid :)
 
Zo, nou ze loopt hoor. moest wel ff weer de juiste instelling zoeken en een paar keer de bougie ff los maken en schoon trappen. Toen ze warm was ff een tijdje zitten klooien om der stationair te laten lopen zonder af te slaan. Ze start warm erg makkelijk trouwens, 1 keer kicken is voldoende :)

morgen maar es kijken of ze ook weer makkelijk wil lopen. moet ook nog wat vinden om mijn stepje goed te borgen. de kickstarter "kickt"er tegen aan de die borg pen breekt nogal snel :P zag ook dat ze wat onder het carterpannetje lekt als ze warm is. ff de boutjes na draaien hoop ik. oh en de nokkenaskettingspanner lijkt nog niet goed te zitten dus die moet ik nog aandraaien. die zie ik nml niet bewegen als ze loopt.
je hebt een nieuwe zuiger e.d. niet waar?
 
in dat geval zou ik persoonlijk liever zo snel mogelijk gaan rijden, dan de motor onbelast warm te laten lopen.

gewoon mijn twee centen ;)
 
ja dat is ook de bedoeling, maar dan moet ie wel stationair blijven lopen :+ dat doet ie nu als het goed is. moet alleen nog ff naar de nokkenaskettingspanner kijken, heb het idee dat die te los is.
 
ik heb nog een paar centen;

maak je eerste rit zo lang mogelijk, ververs je olie niet te snel en blijf ver van lage nekomdraaiende toeren. varieer in het middelhoge gebied.
 
3 keer kicken en lopen *O* nokkenaskettingspanner stond wat te strak. is nu bijgesteld. helm op en GAAAAAAAAAAAAAAAAN *O*
 
Is er iemand hier die woont in de buurt van Daarlerveen, Overijssel of daar wel eens komt? Ik heb er een tank gekocht maar die man wil liever niet versturen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan