Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij mijn 600 heb ik bij zo,n 4000 toeren een renosantie geluid. Ik kan niet vinden waar dat wegkomt. Iemand hier ook ervaring mee?
Ok bedankt,Die resonantie is een heel bekend iets bij de Div600.
99% zeker dat de topkuip dat doet.
Enige remedie is het vervangen van de welnuts, de in rubber gevatte moertjes waarmee je kuip vast zit.
Die resonantie is een heel bekend iets bij de Div600.
99% zeker dat de topkuip dat doet.
Enige remedie is het vervangen van de welnuts, de in rubber gevatte moertjes waarmee je kuip vast zit.
Bij mijn 600 heb ik bij zo,n 4000 toeren een renosantie geluid. Ik kan niet vinden waar dat wegkomt. Iemand hier ook ervaring mee?
Ik ben benieuwd of dit helptOok ik erger me daaraan, zal er ook eens naar kijken binnenkort. Tevens wil ik er andere tandwielen op zetten, zodat dit niet optreedt wanneer ik me netjes aan de snelheid probeer te houden. 4000rpm in de 6e versnelling is precies 80 op de GPS.
Ook ik erger me daaraan, zal er ook eens naar kijken binnenkort. Tevens wil ik er andere tandwielen op zetten, zodat dit niet optreedt wanneer ik me netjes aan de snelheid probeer te houden. 4000rpm in de 6e versnelling is precies 80 op de GPS.
Het is geen oliedrukmeter lampje maar oliepeil lampje.Lijkt mij het proberen wel waard, alleen mijn tandwiel set is nog in te goede staat om te vervangen .
Ik heb een paar dagen terug mijn olie wissel gedaan, na 30 sec rijden ging mn oliedruk lampje branden, mijn gedachte was dat de oude olie gewoon te oud en te dik was en daarom te lang boven bleef hangen. Geen idee of het klopte maar ik heb dus een nieuw filter en olie erin gedaan, en dat heeft me geholpen. Overigens de olie van POLO gebruikt uit Duitsland, heb het gevoel dat hij nu lekkerder schakelt en koppelt maar dat kan tussen mijn oren zitten. Bedankt voor de adviezen
Benzine filtertje zit zo vol roest en dan stopt de diversion er mee.Ik heb net een berichtje gekregen van iemand die mijn motor wilde kopen maar ervan af ziet omdat er wat roest in de tank zat. Kan ik allemaal goed volgen maar zijn argument was dat de roest ervoor zorgt dat er in de carburateur iets gaat lekken, ik meen de carburateur verwarming die inderdaad met olie gaat bij die van mij, en er zo benzine in de olie lekt. Maar klopt dit ook werkelijk? Had er eigenlijk nooit zo over nagedacht.
Ik heb net een berichtje gekregen van iemand die mijn motor wilde kopen maar ervan af ziet omdat er wat roest in de tank zat. Kan ik allemaal goed volgen maar zijn argument was dat de roest ervoor zorgt dat er in de carburateur iets gaat lekken, ik meen de carburateur verwarming die inderdaad met olie gaat bij die van mij, en er zo benzine in de olie lekt. Maar klopt dit ook werkelijk? Had er eigenlijk nooit zo over nagedacht.
Alleen bij uitsluitend korte ritjes waarbij het blok niet opwarmt komt er wat benzine in de olie via het carter, maar als de olie warm wordt, dampt dat er normaal weer uit.
Update op The Green Lady:
De pas vervangen nieuwe benzinepomp bleek slecht te werken, dus een gereviseerde pomp erop gezet, onder garantie en dank dat ik erop stond om haar bij hem te laten nakijken.
Ik zie geen losse slang....Sinds afgelopen zaterdag ben ik in het bezit van een Yamaha Diversion 900 en ik heb een vraag.
Ik had het in eerste instantie niet gezien, pas toen de motor bij mij thuis stond, maar er zit een slang los.
Hij rijd wel goed en het lijkt niet alsof er vloeistoffen doorheen zouden moeten lopen maar ik kan niet achterhalen waar de slang eigenlijk heen zou moeten gaan.
Kan iemand mij helpen?
Die foto is ook niet van mijn motor. Was alleen een voorbeeld van om welke slang het gaat.Ik zie geen losse slang....
Dat vermoedde ik dus ook, dankjewel.Nee dat kan niet olie en benzine zitten gescheiden.
Volgens mij gaat dat niet goed hoor, ik denk dat je in de war bent met condens / water!
Daarom is het ook belangrijk om je motor volgetankt weg te zettenDat gok ik dan ook ja. Tnx, verbazingwekkend hoe het in je hoofd toch anders kan zijn dan in werkelijkheid.