Het grote Yamaha R1 topic - deel 27

Status
Niet open voor verdere reacties.
:Y ziet tie er al niet meer nieuw uit dan :+

Verry nice

zit er aan te denken om de deze te kopen mits het geld van de dsb een keer binnen
komt zou eind feb. binnen zijn niks meer gehoord van de notaris gaat een verhaal
rond dat als het niet voor april binnen is dat je er naar kunt fluiten mooi is dat :X

en mijn 2e remschijf is eraf 2 kantjes aan de imbus geslepen toevallig O-) past er een
sleutel 9 op en is los gekomen nu te lagers nog.
full
 
OK, de kans dat je hem hier kwijtraakt is wel klein omdat bijna iedereen al een r1 heeft voor op straat, op een enkele neppert na. :X
Wel een mooie bike, denk dat red-devil deze wel heel gaaf vindt :Y

Okej, tja R1's zijn gelieft maar daarom ook veel tekoop. Feit is wel dat deze werkelijk in zeer goede staat is, geen krasje of steenslagje te vinden en veel kostbare extra's. Heb een bonnetje van 1800euro en daar zitten de gespoten velgen, spyball alarmsysteem, abm waveschijven met stalen remleidingen nog niet eens bij

Foto1109.jpg
 
Okej, tja R1's zijn gelieft maar daarom ook veel tekoop. Feit is wel dat deze werkelijk in zeer goede staat is, geen krasje of steenslagje te vinden en veel kostbare extra's. Heb een bonnetje van 1800euro en daar zitten de gespoten velgen, spyball alarmsysteem, abm waveschijven met stalen remleidingen nog niet eens bij

[afbeelding]

mooi setje uitlaten :Y
 
Als ik niet keihard aan het werken was was ik ook wel even komen checken of de koffie nog smaakt O-)
Zie wel al heel de dag motoren rijden hier in roosendaal

overbuurjongen met speed tripple (okkie) gaat ook rijden met 2 maatjes (r6 en een moto morini) ook wel gaaf z'on speed tripple
 
Okej, tja R1's zijn gelieft maar daarom ook veel tekoop. Feit is wel dat deze werkelijk in zeer goede staat is, geen krasje of steenslagje te vinden en veel kostbare extra's. Heb een bonnetje van 1800euro en daar zitten de gespoten velgen, spyball alarmsysteem, abm waveschijven met stalen remleidingen nog niet eens bij

[afbeelding]
Gave fiets. en hij ziet er echt nog als nieuw uit :Y
 
overbuurjongen met speed tripple (okkie) gaat ook rijden met 2 maatjes (r6 en een moto morini) ook wel gaaf z'on speed tripple
Oh is olaf je over buurjongen, die triple van hem is zeker relaxed ja :Y
Mooi kleurtje ook :Y
Ik ga 31 mei en juni de eifel in met hem *O*
 
Ik wil in het volgend topic es een keer een nieuwe foto bovenaan zetten...

Ik vind zelf deze wel gaaf...iemand andere suggesties?

Yamaha__YZF-R1__2004_05_1024x768.jpg


edit: of deze :P

ben-spies-world-superbike-yamaha-2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vond die pics van spies gister wel erg gaaf...

FF vraagje, op welke dag stond die R1 meeting nou gepland, 15 of 16 mei?
 
ik rij ff op de bike naar de lidl, kyken of ze nog een maatje L hebben liggen ben ik helemaal klaar voor circuitrijden *O*

foto maakt mij niet uit jongens zolang er maar een dikke R1 op staat :Y

:W :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan