Crazy Woman
MF veteraan
iedereen koopt tegenwoordig een vrij nieuwe R1 kom ik aan met mijn 98'r ,worden schaars
Geeft niets toch Als hij maar lekker rijd en je hebt een voordeel........hij wordt niet HOT
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
iedereen koopt tegenwoordig een vrij nieuwe R1 kom ik aan met mijn 98'r ,worden schaars
Zal me hier dan ook maar even gaan melden
Vandaag mijn Kawasaki Z750 ingeruild voor een Yamaha R1 uit 2008
Gelijk even een vraagje :
Is het normaal dat de Yamaha bij stilstaan erg snel warm word en naar de 100 graden stijgt ?
Chris
Welcom Chris
Jij had een zwarte Z750 uit 2008 toch?......beviel deze niet
het is normaal dat hij snel warm wordt en als het boven de 30 graden is buiten dan kan dit wel oplopen tot 119 graden.....pffff We hebben het mee mogen maken in de Eifel
Welcom Chris
Jij had een zwarte Z750 uit 2008 toch?......beviel deze niet
het is normaal dat hij snel warm wordt en als het boven de 30 graden is buiten dan kan dit wel oplopen tot 119 graden.....pffff We hebben het mee mogen maken in de Eifel
Ik heb hier ook last van met file rijden. De R1 waar ik op rij is ook uit 98, maar pfff... word dat ding heet zeg! Dus de nieuwere types hebben dat erger?
Ola
Ik had een zwarte Z750 uit december 2009 .
Nadat mijn eerste motor ( Suzuki GSX-R 600 uit 2005 ) gestolen was , wilde ik een wat anders rijden en kwam ik uit bij Naked Bikes.
Ondanks dat het geweldig rijd enz , beviel het me niet helemaal en daarom heb ik maar weer gekozen voor een Supersport .
Ok dus warm worden ze erg snel .. voelt iedereen ook die "warmte" van de uitlaat erg bij je benen/billen ?
Hier een foto van de mijne
[afbeelding]
Ola
Ik had een zwarte Z750 uit december 2009 .
Nadat mijn eerste motor ( Suzuki GSX-R 600 uit 2005 ) gestolen was , wilde ik een wat anders rijden en kwam ik uit bij Naked Bikes.
Ondanks dat het geweldig rijd enz , beviel het me niet helemaal en daarom heb ik maar weer gekozen voor een Supersport .
Ok dus warm worden ze erg snel .. voelt iedereen ook die "warmte" van de uitlaat erg bij je benen/billen ?
Hier een foto van de mijne
[afbeelding]
Juist bij de billen en benen.....gewoon blijven rijden en af en toe de benen wijd gooien zodat er wat wind langs kan voor verkoeling
voor de meelezers we hebben het over de R1....die zo warm wordt
Geeft niets toch Als hij maar lekker rijd en je hebt een voordeel........hij wordt niet HOT
Ja foutje idd geluk gehad dat het daar gebeurde en niet in arie luyendijkprutser, wat doe je nou iig wel een bocht waar je uitloop hebt om te vallen
sterkte met opknappen van jezelf en de brommert
kom ook weer eens kijken..
afgelopen maandag heb ik nog op Mettet mogen rijden echter was dit wel een K*T dag
kort verhaal:
ik had me niet ingeschreven en ben mee gegaan met 3 vrienden van mij die wel ingeschreven waren, omdat er iemand niet mee kon rijden mocht ik toch starten in de groep gevorderden
de eerste sessie was alles nog droog maar wel een beetje bewolkt maar dat mag de pret niet drukken, de baan leren kennen en op het einde van de sessie kon ik al een beetje tempo maken
de tweede sessie begon het te regenen waardoor ik binnen ben gebleven, ook de derde sessie was der regen..
in de middag pauze begon het eindelijk op te klaren waardoor ik besloot om de 4e sessie toch te gaan rijde op de natte baan
de baan was al hier en daar een beetje droog aant worde want de lijn was al een beetje te zien
maar toen kwam het pas, ik ging goed op het gas richting de laatste bocht voor het rechte stuk, ik wil aanremmen en mee slaat mijn stuur om en ga der met 120+ weer vanaf
de motor is nog net een aantal meter door de grindbak gegleden en ikzelf ben op het asfalt tot stilstand gekomen na een glijpartij van een aantal tientalle meters..
schade aan de motor valt reuze mee omdat ik me circuit spullen der op had zitten, echter is wel me tank een beetje beschadigd van de grindbak, verder is me voetsteun wat korter geworden van het glijden
schade aan me zelf is ook nog wel te overzien,
me helm is wel compleet afgeschreven (alweer maar een half jaar van kunnen genieten)
me pak is op de schouder een beetje los gescheurd op de stiknaad en moet nog gerepareerd worden, verder natuurlijk weer een hoop glij schade op me pak maar daar is nog goed mee te leven..
mijn persoonlijke schade is dat ik een zwaar gekneusde rechter duim heb en een gekneusde rechter wijsvinger, gekneusde linker schouder en elleboog, en hier en daar nog flink verrekte spieren in me nek en rug waardoor alles nu flink stijf is en vast zit
volgende circuit dag is weer @ mettet want Zolder sla ik over eind deze maand
Heb je al een catvervanger? Dat scheelt namelijk aanzienlijkOla
Ik had een zwarte Z750 uit december 2009 .
Nadat mijn eerste motor ( Suzuki GSX-R 600 uit 2005 ) gestolen was , wilde ik een wat anders rijden en kwam ik uit bij Naked Bikes.
Ondanks dat het geweldig rijd enz , beviel het me niet helemaal en daarom heb ik maar weer gekozen voor een Supersport .
Ok dus warm worden ze erg snel .. voelt iedereen ook die "warmte" van de uitlaat erg bij je benen/billen ?
Hier een foto van de mijne
[afbeelding]
Heb je al een catvervanger? Dat scheelt namelijk aanzienlijk
Mooie fiets trouwens, en gave dempers.
Fok
Das echt klote man. Succes met het herstel. Zowel jezelf als de motor
Juist bij de billen en benen.....gewoon blijven rijden en af en toe de benen wijd gooien zodat er wat wind langs kan voor verkoeling
voor de meelezers we hebben het over de R1....die zo warm wordt
Net in een file een tijdje in knee-down houding gezeten (met 5 per uur in een rechte lijn )
Rechterbeen wordt bij een 07 erg warm....fijn zo'n zeikhete uitlaat
Heb je al een catvervanger? Dat scheelt namelijk aanzienlijk
Mooie fiets trouwens, en gave dempers.
Vandaag besteld , incl sportluchtfilter en Powercommander
, heb hetzelfde maar dan een rapid bike 3 ipv powercommander. Maar die katvervanger scheelt veel hitte,daar krijg je geen spijt vanVandaag besteld , incl sportluchtfilter en Powercommander
Je pakt het meteen grondig aan zie ik......
Vraag me af of die Powercommander erg veel nut heeft? Zijn de meningen blijkbaar over verdeeld.
twijfel nog om er een Powercommander erop te zetten, echter ik ervaar nu eigenlijk geen "problemen" met catvervanger en Akra's (overslaan of iets dergelijks)
PK's heeft R1 genoeg, dus wat gaat het me dan opleveren? (kan je er de "speling van de gashendel" mee beinvloeden? dat zou wel prettig zijn, want de speling is nu vrij groot......)