Het Grote Yamaha R1 topic - deel 46

Status
Niet open voor verdere reacties.
de mazel ben weg tot zondag ga pitten dromenland kom er aan *O*
 
Laatst bewerkt:
:W god wat een planning weer :') :')
na het werk snel even eten, toen naar utrecht voor een bijeenkomst van mijn studie. Gelukkig waren we op tijd klaar, dus om 21:00 uur thuis. Joh, kan nog wel even snel dat gilles rem/schakel setje op de R1 monteren..... Nu net klaar, viel nogal tegen want uiteraard had ik weer niet alles er bij. Nu even snel de routes op mijn tomtom zetten, dan tas inpakken en dan snel slapen. Morgen om 5:30 uur vertrek ik op de motor naar winterberg :Y Waarom zo vroeg? Nou, de rest was er vandaag al heen gegaan. Ik niet , want ik had een bijeenkomst van mijn studie en ben dus maar gaan werken. |(
:W :W :W
 
:W god wat een planning weer :') :')
na het werk snel even eten, toen naar utrecht voor een bijeenkomst van mijn studie. Gelukkig waren we op tijd klaar, dus om 21:00 uur thuis. Joh, kan nog wel even snel dat gilles rem/schakel setje op de R1 monteren..... Nu net klaar, viel nogal tegen want uiteraard had ik weer niet alles er bij. Nu even snel de routes op mijn tomtom zetten, dan tas inpakken en dan snel slapen. Morgen om 5:30 uur vertrek ik op de motor naar winterberg :Y Waarom zo vroeg? Nou, de rest was er vandaag al heen gegaan. Ik niet , want ik had een bijeenkomst van mijn studie en ben dus maar gaan werken. |(
:W :W :W
Dus je bent er zondag niet bij in Veenendaal? -O-
 
:^

Goedevrijdagmorguh.

l_303fd0cfcaa64c668bc324a94dfce9e7.jpg
 
Laatst bewerkt:
Moggu` :W

Zo ik heb weekend *O*

En het wordt mooi weer dus brommen met de R1 en ff bespreken wat we gaan doen met de ritjes in Frankrijk volgende week :} *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan