Het Grote Yamaha R1 topic - Deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
Brrrrrrrr

full
 
avond heren,

ben opzoek naar een koppelingsdeksel voor een 2007 r1 en een rechterkuipdeel rood/wit

Iemand die toevallig wat heeft, of wat weet?

grr
 
iemand ervaringen met het omdraaien van het schakelpatroon op een 2008 R1?

is niet een kwestie van het armpje omdraaien op de schakelas omdat je dan in de knoop komt met je schakelstang (die loopt door het frame en dan gaat hij tegen het frame zitten)

heb al verschillende oplossingen gezien (schakelstangetje verbuigen *dat wordt hem dus niet*, scharnierpunt schakelpookje verhuizen naar een andere plek, schakelstang buiten het frame om laten lopen) maar als iemand ideeen heeft hoor ik het graag :)
 
Laatst bewerkt:
Hallo,
heeft er iemand interesse in r1 onderdelen voor een model 98-99-00?het gaat om een compleet titanium uitlaatsysteem van over racing projects,marchesini magnesium 5 spaak velgen,carbon spatborden-kuipkapjes,race zit+untertail, polyester of carbon racekuipen,regelbare voetsteunset,
en een complete team kobutex ex wk supersport motor van werner daemen de 2e officieele motor deze heeft vele optie's!!ideaal voor de no budget cup.zie advertentie's op motorschopper.
groetjes
 
iemand ervaringen met het omdraaien van het schakelpatroon op een 2008 R1?

is niet een kwestie van het armpje omdraaien op de schakelas omdat je dan in de knoop komt met je schakelstang (die loopt door het frame en dan gaat hij tegen het frame zitten)

heb al verschillende oplossingen gezien (schakelstangetje verbuigen *dat wordt hem dus niet*, scharnierpunt schakelpookje verhuizen naar een andere plek, schakelstang buiten het frame om laten lopen) maar als iemand ideeen heeft hoor ik het graag :)
Ik heb een 04, scheelt weinig in dat opzicht maar langs het frame is geen probleem hoor :N

Als je je eraan stoort; ander setje kopen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan