Daar zijn zoveel factoren van belang. Mijne had onder de 50k al uitgelopen krukaslagers. Ik rijd rustig maar ik was de 2de of 3de eigenaar. Er zijn motoren met circuitgebruik die nog meer halen denk ik.Bedankt voor de reactie’s.
En wat vinden jullie van de KM stand van 40.000 en hoger?
Onderhoud wordt in veel gevallen zelf uitgevoerd dus het is of wel of niet.
Laten staan of is het een optie?
Hoeveel KM gaat een 1000cc eigenlijk mee totdat er een revisie aan te pas komt?
Groet,
Paar vragen:
- dergelijke motoren krijgen het meestal zwaar voor de kiezen. Hoe vis je er een goede uit?
- zijn er speciale jaren, types welke.beter zijn te mijden qua zwakte?
- mensen ervaring met betrouwbare dealers. Een ieder mag verdienen maar wil geen knol voor een citroen kopen, al blijft het altijd een gok.
Hoor het graag en bedankt bij voorbaat voor de eventuele moeite.
Hi Rob,ik heb laatst een stuur kit laten plaatsen en de kuipruit moest iets afgezaagd worden van model 2008.
aangezien ik mijn R1 veel voor werk verkeer gebruik (100 km per dag) is de stuur/zit positie veel beter geworden en stuurt hij veel scherper en makkelijker.Bekijk bijlage 1393041
Heb als heropstapper een kleine 6000 kilometer op een Fazer 600 gereden. Heerlijke en vlotte motor. Verleden week liet een maat mij op zijn R1/'06 rijden. Tja, dat is andere koek.
Stel ik wil een tweedehands R1 kopen. Met alle respect maar de gemiddelde motorzaak wil jou een motor verkopen en bij onderhoud en afleverbeurt zet ik mijn vraagtekens. Ik ken een goede en betrouwbare monteur maar die verkoopt geen jonge wegmotoren. Kortom, ik zal de boer opmoeten en bij een dealer (heb immers wat in te ruilen) moeten aankloppen. Een paar vragen. Wil perse niet heel jong, hoe mooi ook maar staat bij mij veel op straat en in de stad. Een ding van 2006/2007/2008 is mij prima.
Paar vragen:
- dergelijke motoren krijgen het meestal zwaar voor de kiezen. Hoe vis je er een goede uit?
- zijn er speciale jaren, types welke.beter zijn te mijden qua zwakte?
- mensen ervaring met betrouwbare dealers. Een ieder mag verdienen maar wil geen knol voor een citroen kopen, al blijft het altijd een gok.
Hoor het graag en bedankt bij voorbaat voor de eventuele moeite.
Zou je ook kunnen toelichten waarom die fiets volgens jou zoveel meer waard is dan vergelijkbare fietsen die te koop zijn? Dat helpt misschien voorkomen dat je 'gelukszoekers' aantrekt...
Ik heb nog een mooi 2007 model te koop. Getoonde prijs is vraagprijs dus er mag wel geboden worden.. Hou het wel netjes
Linkje: ≥ Yamaha R1 2007 RN19 - Motoren | Yamaha - Marktplaats.nl
Groeten,
Mattijs
Hij zit vast bovenaan de kont, rempot en rearsetMooie motor.
De foto van de rechterrearset staat er niet bij. Hoe zit het schild van de katalysator dan vast?
IK heb mijn conversie set binnen (via MLM parts). Als alles er op zit eens foto's posten hierHi Rob,
Ik ben overal aan het kijken naar stuur conversies voor mijn R1. Ik ben heel erg benieuwd naar jouw ervaring hiermee.
Ook vraag ik mij af waar je dit hebt laten doen en hoeveel je kwijt was. Het ziet er namelijk echt top uit op de foto.
Hoor graag,
Gr
Ik ben sowieso benieuwd naar het resultaat en hoe het je bevalt.IK heb mijn conversie set binnen (via MLM parts). Als alles er op zit eens foto's posten hier
Volgensmij zegt dat lampje niks over de hoeveelheid olie maar over de oliedruk..bij door rijden 230 + voor een aantal minuten ging mijn olie lampje branden, toen ik gas los had ging hij weer uit. Olie zit er genoeg in. Is dit normaal bij de r1 (rn12)
De meeste (alle?) Yamaha's hebben een olieniveau sensor. De andere merken hebben vaak een druk sensor.Volgensmij zegt dat lampje niks over de hoeveelheid olie maar over de oliedruk..
Dan zit ik er naast hahah!De meeste (alle?) Yamaha's hebben een olieniveau sensor. De andere merken hebben vaak een druk sensor.
IK heb mijn conversie set binnen (via MLM parts). Als alles er op zit eens foto's posten hier
[/QUOTE
beetje late reactie van mij,
ik had een ABM set erop laten zetten met een FAT-bar stuur, dit alles bij motormotion in Oosterhout laten doen.
reed wel beter dan de clip-ons vond ik, maar dat is persoonlijk.
heb inmiddels de R1 verkocht en een MT10 aangeschaft voor de nog betere zit positie.
ben ook wel benieuwt naar de MLM set hoe het eruit ziet als het erop zit.
Heb als heropstapper een kleine 6000 kilometer op een Fazer 600 gereden. Heerlijke en vlotte motor. Verleden week liet een maat mij op zijn R1/'06 rijden. Tja, dat is andere koek.
Stel ik wil een tweedehands R1 kopen. Met alle respect maar de gemiddelde motorzaak wil jou een motor verkopen en bij onderhoud en afleverbeurt zet ik mijn vraagtekens. Ik ken een goede en betrouwbare monteur maar die verkoopt geen jonge wegmotoren. Kortom, ik zal de boer opmoeten en bij een dealer (heb immers wat in te ruilen) moeten aankloppen. Een paar vragen. Wil perse niet heel jong, hoe mooi ook maar staat bij mij veel op straat en in de stad. Een ding van 2006/2007/2008 is mij prima.
Paar vragen:
- dergelijke motoren krijgen het meestal zwaar voor de kiezen. Hoe vis je er een goede uit?
- zijn er speciale jaren, types welke.beter zijn te mijden qua zwakte?
- mensen ervaring met betrouwbare dealers. Een ieder mag verdienen maar wil geen knol voor een citroen kopen, al blijft het altijd een gok.
Hoor het graag en bedankt bij voorbaat voor de eventuele moeite.
Heb mijn R1 verkocht.Heb daarom de conversie kit voor een superbike stuur nog liggen...Mocht iemand interesse hebben PM mij
2001, dus als ik het goed heb moet deze passen van 98 t/m 2004 (correct me if i am wrong please)Voor welk jaar?
Zal dan t/m 2003 zijn2001, dus als ik het goed heb moet deze passen van 98 t/m 2004 (correct me if i am wrong please)