180/55 stuurt heerlijk !Beetje stil hier.... maar gelijk een vraag.
Ik heb nu een 190 achterband en zie dat 180 voorgeschreven staat.
Nu kan ik best een postje sturen, maar met een 190 blijf ik schaamranden houden.
Wie van jullie heeft een 180 band en stuurt dat goed?
180/55 stuurt heerlijk !
Dan heb je wel nog wat over hoor.Sinds een maand een Tiger 800 in bezit van 2012 met slechts 10k op de klok maar dat worden er al snel meer. Bevalt tot nu toe heel erg goed, heerlijke machine.
Hiervoor had ik een Sprint 955i dus wel wat power ingeleverd maar een hoop comfort en handelbaarheid terug gekregen. Rij veel woon-werk en daar was de sprint toch ook wel erg goed in, qua verbruik deed die het toch onverwacht wat beter dan de Tiger 1:20 voor de Sprint vs 1:18 voor de Tiger. Vandaag met redelijk samengeknepen billen na zo’n 300km vlak bij huis bij de pomp met nog 25km rsterend op de tripcomputer...
Sinds een maand een Tiger 800 in bezit van 2012 met slechts 10k op de klok maar dat worden er al snel meer. Bevalt tot nu toe heel erg goed, heerlijke machine.
De tiger 800 vanaf 2015 zijn toch wel een stukje zuiniger geworden,afhankelijk vd rijstijl 1;20 standje aso, 1;25 rustig toeren , rij wel zelden snelweg en kom dan niet boven de max snelheid.
Maar comfort en handelbaarheid zijn idd top , de tiger 800 pakt niet voor niets de 1e plaats bij de allroads test 2018 van motoplus.
Bijzonder...Hmm krijg maar geen reactie op de tiger.
Zelfs geen rare boden ofzo, gewoon niks..
Misschien is het net niet de tijd om een motor te kopen? Volgend voorjaar misschien meer geluk.Ja vind ik ook. Geprobeerd om de prijs iets te verlagen en zelfs dan nog, niks. Snap niet wat het probleem is.
Gelukkig staat ie niet in de wegmaar toch is het frustrerend dat er niet 1 gegadigde is.
Mooie koffers!(y)de alpen....waren leuk !
beestje heeft zich goed gehouden.
Gegadigde als de tijd rijp isGelukkig staat ie niet in de wegmaar toch is het frustrerend dat er niet 1 gegadigde is.
Er zitten hier wellicht ook mensen die via www.motor-forum.be zijn gekomenTja maar een Motor met een Belgisch kenteken is nu eenmaal wat lastiger op een Nederlands Forum.
Ook is het i.v.m. inruil een stuk eenvoudiger om een motor bij de dealer te kopen.