Het GSX-R1000 Topic deel 15: World Beating Performance

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou teus je laat een wel uit je broek hangen :] *O* :]
en heeft die er al weer zin aan -O-
full
 
Net een 2e hands Ohlins TTX schock gekocht :)
gaat mooi staan en mocht ik er nog een circuitdag of wat mee doen komt dat ook mooi uit :)
 
Mooi werk john en voor een "prikkie". Had al gezien dat je op die advert had gereageerd.
 
Mooi werk john en voor een "prikkie". Had al gezien dat je op die advert had gereageerd.
ja het blijft geld, maar als je ziet wat ze nieuw kosten.
en ze leveren altijd weer wat op als je ze verkoopt dus heel hard afschrijven op deze doe ik al niet meer :)

nieuw zijn ze 1400,- of met korting nog steeds duur ;)
 
zo snelgas en yoshi dopjes voor het emissie systeem ook binnen :)

:)
die dopjes he, als je die plaatst merk je daar iets van met gas los......had het bij mijn 1000rr ook gedaan maar vond het er niet fijner op rijden.

de 1000 heeft vandaag voor het eerst in 2012 de buitenlucht gezien, vindie lekker :Y ff gekeken hoeveel km ik vorig jaar gereden heb.............4000 :')
full
 
die dopjes he, als je die plaatst merk je daar iets van met gas los......had het bij mijn 1000rr ook gedaan maar vond het er niet fijner op rijden.

de 1000 heeft vandaag voor het eerst in 2012 de buitenlucht gezien, vindie lekker :Y ff gekeken hoeveel km ik vorig jaar gereden heb.............4000 :') [afbeelding]
dikke fiets hoor :)

Dopjes zorgen ervoor dat er bij gas dicht geen lucht via de airbox naar de uitlaat gaat, dit geeft de klappen (wat wel mooi is) maar minder voor je demper/dempwol
Bij de K7 waren de klappen zo hard dat je het gewoon door de motor voelt, na het afdoppen gorchelt die wel wat maar de enorme klappen zijn weg, ik vond dat beter rijden.

De yoshi set zijn 3 dopjes, normaal moet je een yoshi ecu hebben anders heb je en foutmelding, maar ik heb maar 1 dopje gebruikt, die op het gat in de airbox gedaan en de originele slng er weer over

mocht er iemand ook zo'n dopje willen, ze zijn groter dan de drain dopjes op je airbox
ik hem hem warm gemaakt met een fohn en dat gaat die er goed op, en zit goed vast :)

:)

de snelgas ook gemonteerd, is net dat beetje korter wat de originele te lang is :P
 
Laatst bewerkt:
dikke fiets hoor :)

Dopjes zorgen ervoor dat er bij gas dicht geen lucht via de airbox naar de uitlaat gaat, dit geeft de klappen (wat wel mooi is) maar minder voor je demper/dempwol
Bij de K7 waren de klappen zo hard dat je het gewoon door de motor voelt, na het afdoppen gorchelt die wel wat maar de enorme klappen zijn weg, ik vond dat beter rijden.

De yoshi set zijn 3 dopjes, normaal moet je een yoshi ecu hebben anders heb je en foutmelding, maar ik heb maar 1 dopje gebruikt, die op het gat in de airbox gedaan en de originele slng er weer over

mocht er iemand ook zo'n dopje willen, ze zijn groter dan de drain dopjes op je airbox
ik hem hem warm gemaakt met een fohn en dat gaat die er goed op, en zit goed vast :)

:)

de snelgas ook gemonteerd, is net dat beetje korter wat de originele te lang is :P
helemaal duidelijk, heb ook snelgas erop, veeeeeeeeeeel beter, kon het niet laten eerste 10 km gereden, voor het mooie toch maar ff de olie verversen ondanks dat het pas 4000 km oud is.....wanneer kom je patatje eten? :) je moet toch kms maken *D
 
mijne gixxer k1 had er vandaag precies geen zin in :(

was een toerke gaan doen van een 15km en na een km of 10 begonnen mn toeren te schommelen op stationair draaien en zakte mn stationair toerental telkens weg zodat aan elk licht de moto stil viel (echt ni leuk)

hij starte wel telkens direct maar moest wel wel de toerental verhoger een beetje laten opstaan (hendeltje aan het stuur), op het dashbord gaf de temperatuur 74°C (watertemperatuur)

hopelijk is het gewoon een vuiltje in de benzine inspuiting
 
Laatst bewerkt:
die dopjes he, als je die plaatst merk je daar iets van met gas los......had het bij mijn 1000rr ook gedaan maar vond het er niet fijner op rijden.

de 1000 heeft vandaag voor het eerst in 2012 de buitenlucht gezien, vindie lekker :Y ff gekeken hoeveel km ik vorig jaar gereden heb.............4000 :') [afbeelding]

Is nog veel man, ik heb hooguit 2200 gereden vorig jaar. ;( 6 weken in het gips gezeten en wat ander gezeik B|

Denk dat ik die van mij van het weekend naar buiten sleep.
En ik ga ook gewoon me olie wisselen ondanks dat het pas 2200 km oud is hoor. :Y
 
Laatst bewerkt:
Heb iemand wel es zo'n vaag bericht gehad of kent iemand hem? Ik vertrouw zo'n bericht namelijk niet altijd... :?

Hoi Ruud,
Ik weet zo even niet niet als ik je al een keer eerder gesproken heb :)
Maar als het goed is kennen wij elkaar niet, maar ik vroeg me af als je je motor nog steeds hebt.
Ik ben namelijk een motorliefhebber ,ik heb zelf geen motor, maar op dit moment hou ik me bezig met foto's maken van vette motoren.
En ik vroeg me af als jij er problemen mee hebt als ik een keer wat foto’s maak van jouw GSX.
Ik ben geen professional, maar is voor mij puur hobby. :)
Uiteindelijk wil ik er dan een mooie uit halen en die laten vergroten naar 30x40cm.Dat heb ik ook bij andere motoren gedaan.
Natuurlijk krijg je zelf ook al de foto’s.
Ik hoop dat je mie hiermee kunt/wilt helpen.
Je kunt me mailen op : xxxx
Groetjes,
Henrie
 
Heb iemand wel es zo'n vaag bericht gehad of kent iemand hem? Ik vertrouw zo'n bericht namelijk niet altijd... :?

Hoi Ruud,
Ik weet zo even niet niet als ik je al een keer eerder gesproken heb :)
Maar als het goed is kennen wij elkaar niet, maar ik vroeg me af als je je motor nog steeds hebt.
Ik ben namelijk een motorliefhebber ,ik heb zelf geen motor, maar op dit moment hou ik me bezig met foto's maken van vette motoren.
En ik vroeg me af als jij er problemen mee hebt als ik een keer wat foto’s maak van jouw GSX.
Ik ben geen professional, maar is voor mij puur hobby. :)
Uiteindelijk wil ik er dan een mooie uit halen en die laten vergroten naar 30x40cm.Dat heb ik ook bij andere motoren gedaan.
Natuurlijk krijg je zelf ook al de foto’s.
Ik hoop dat je mie hiermee kunt/wilt helpen.
Je kunt me mailen op : xxxx
Groetjes,
Henrie
Volgens mij hebben wel meer mensen zo'n bericht gehad, zoek eens even hier op MF :)

Ik haak al af als mensen het woord "als" gebruiken waar ze eigenlijk "of" bedoelen.
 
Heb iemand wel es zo'n vaag bericht gehad of kent iemand hem? Ik vertrouw zo'n bericht namelijk niet altijd... :?

Hoi Ruud,
Ik weet zo even niet niet als ik je al een keer eerder gesproken heb :)
Maar als het goed is kennen wij elkaar niet, maar ik vroeg me af als je je motor nog steeds hebt.
Ik ben namelijk een motorliefhebber ,ik heb zelf geen motor, maar op dit moment hou ik me bezig met foto's maken van vette motoren.
En ik vroeg me af als jij er problemen mee hebt als ik een keer wat foto’s maak van jouw GSX.
Ik ben geen professional, maar is voor mij puur hobby. :)
Uiteindelijk wil ik er dan een mooie uit halen en die laten vergroten naar 30x40cm.Dat heb ik ook bij andere motoren gedaan.
Natuurlijk krijg je zelf ook al de foto’s.
Ik hoop dat je mie hiermee kunt/wilt helpen.
Je kunt me mailen op : xxxx
Groetjes,
Henrie

yup, heb ik ook gehad :Y

volgens mij gewoon een jochie die van bikes houdt.
ik kreeg hem eind 2011, dus vertelde hem leuk dat die bike van mij de garage niet meer uit kwam :+

heb zijn foto's bekeken en ik wordt er niet echt warm van :N
 
yup, heb ik ook gehad :Y

volgens mij gewoon een jochie die van bikes houdt.
ik kreeg hem eind 2011, dus vertelde hem leuk dat die bike van mij de garage niet meer uit kwam :+

heb zijn foto's bekeken en ik wordt er niet echt warm van :N

Ok, is die van jou toch mooier dan die van mij als hij jou eerder benaderd :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan