Het GSX-R1000 Topic deel 15: World Beating Performance

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, is die van jou toch mooier dan die van mij als hij jou eerder benaderd :P
_O-

})
full
 
Is nog veel man, ik heb hooguit 2200 gereden vorig jaar. ;( 6 weken in het gips gezeten en wat ander gezeik B|

Denk dat ik die van mij van het weekend naar buiten sleep.
En ik ga ook gewoon me olie wisselen ondanks dat het pas 2200 km oud is hoor. :Y
hmm......dan is 4000 idd veel :o ga de olie ook doen, heb 8 liter volsyntheet op voorraad :Y , maar hadden we voor de stop moeten doen.......we zijn laat :)
 
hmm......dan is 4000 idd veel :o ga de olie ook doen, heb 8 liter volsyntheet op voorraad :Y , maar hadden we voor de stop moeten doen.......we zijn laat :)

Ik doe het altijd aan het begin van het seizoen. :Y Mijn olie is toch altijd als nieuw als het er uit komt :$ En verzuring in 5 maanden geloof ik minder in dan structuur verandering door extreme vorst, heb de vorst namelijk zelf gevoeld. :P

Heb zelf altijd Kroonolie expulsa rr 10w40 volsyntheet en die werkt al 3 jaar prima en krijg het met korting. Heb 1 jaartje Castrol nog wat gehad, maar gevoelsmatig was dat toch minder.
 
Laatst bewerkt:
Ik doe het altijd aan het begin van het seizoen. :Y Mijn olie is toch altijd als nieuw als het er uit komt :$ En verzuring in 5 maanden geloof ik minder in dan structuur verandering door extreme vorst, heb de vorst namelijk zelf gevoeld. :P

Heb zelf altijd Kroonolie expulsa rr 10w40 volsyntheet en die werkt al 3 jaar prima en krijg het met korting. Heb 1 jaartje Castrol nog wat gehad, maar gevoelsmatig was dat toch minder.
ik heb shell volsyntheet, heel tevreden over, tja dat olieverhaal.........doe het ook altijd aan het begin van het seizoen, soort van schone lei :)
 
die worden het voor mij ook denk ik.......heb een paar jaar gedaan met de vorige en revit bevalt mij goed, twijfel nog even want arlen ness heeft handschoenen met ventilatie sleuven erin, dat is ook wel prettig in zomer :Y
Ik heb ook veel rev'it :Y

Mijn oude:

REV_IT_ST_Pro_Race_Gloves_Silver-White_zoom.jpg


En oude pak:

b7e511b39a03c66954ed79c4e824b322


Nu dus de Rev'it Jerez handschoenen gekocht en laatst dit pak:

FOL016_1200MF_300RGB08_zoom.jpg

revit_tarmac_suit_red_detail_4_600.jpg
 
Mooi zo.
Ik zou ook meteen zijn kuip erbij kopen })
haha nee dat heb ik niet gedaan

TTX vandaag opgehaald, afgesproken bij kappe -brug net over de grens kon ik hem gelijk even bekijken.
Mooi spul, gaat wel goed smoelen en rijden in de soes :)
 
haha nee dat heb ik niet gedaan

TTX vandaag opgehaald, afgesproken bij kappe -brug net over de grens kon ik hem gelijk even bekijken.
Mooi spul, gaat wel goed smoelen en rijden in de soes :)
mooi spul , maar wordt wel de hoogste tijd dat de K8 km's gaat maken................en mooie foto's niet te vergeten :Y

begin me geduld te verliezen...... :+
 
Laatst bewerkt:
mooi spul , maar wordt wel de hoogste tijd dat de K8 km's gaat maken................en mooie foto's niet te vergeten :Y
wordt zeker tijd, zondag moeten de originele wielen er toch even in omdat die van mijn heftafel af moet

moten wat doen aan een S1000RR dus de mijne staat in de weg
Boutjes vandaag nog niet binnen dat is het enige waar ik nog op wacht.
ik wilde hem voor de superbikes in assen ingereden hebben maar wordt nog even wat km's maken van het voorjaar dan :P
Mei/Juni moet die wel afgesteld staan met bazzaz oid :)
 
wordt zeker tijd, zondag moeten de originele wielen er toch even in omdat die van mijn heftafel af moet

moten wat doen aan een S1000RR dus de mijne staat in de weg
Boutjes vandaag nog niet binnen dat is het enige waar ik nog op wacht.
ik wilde hem voor de superbikes in assen ingereden hebben maar wordt nog even wat km's maken van het voorjaar dan :P
Mei/Juni moet die wel afgesteld staan met bazzaz oid :)

het weer voor de komende periode ziet er niet slecht uit dus kan het met de inrij km's snel gaan, tot de wsb is nog iets van 6-7 wkn
 
het weer voor de komende periode ziet er niet slecht uit dus kan het met de inrij km's snel gaan, tot de wsb is nog iets van 6-7 wkn
precies, heb er al eens 3000 in 5 dagen gedaan, eigenlijk 3 dagen want 2 ervan heb ik niet gereden haha

en 1000 beurtje gooien ze er bij de dealer ook zo tussen,

Binnekort de VFR van mijn pa nog zonder kuipen en tank zetten want die moet ook weg voor een grote beurt, maar die klepspeling mogen ze bij de dealer doen
achterste cilinders kom je met fatsoen niet bij haha
 
nooit gedacht dat ik hier mn gezicht zou laten zien :+

vraagje:

weet iemand of r verschil is tussen de remklauwen van een 750 en een 1000 gixxer uit 2006 :?

had bij boonstra een setje van een 1000 besteld (de zwarte radiale tokico's) die zouden moeten passen op mn 06 speed triple, maar heb een set van een 750 gekregen...

ze lijken t zelfde, nog ff gecheckt op de site van brembo, waar vervangingsklauwen voor de 750 en 1000 hetzelfde artikelnummer hebben. passen doen ze dus waarschijnlijk wel
denk ik

maar zijn r verschillen of zijn ze zonder meer uitwisselbaar :?

alvast bedankt :}


[spammodus]

full


[/spammodus]

bedoeling is om t geheel wat meer zwart wit te maken 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan